18 mei 2006 7:53
18 mei 2006 10:46
Rob 944 schreef:
Zal ik dan maar over de 964 beginnen dan ? Over keerringen in het motorblok die na 17 jaar toch echt uitgedroogd zijn ?
Over dat plasje olie onder de auto ?
Iedereen die zich druk maakt of de motormodificatie wel is doorgevoerd ?
Hoeft bij een grote beurt bij deze auto de motor er dan niet uit ?
Wat kost hier een stukkende airco ?
En was er niet iets met olieslangen of zo ?
Er was geloof ik ook iets met een Dual-mass vliegwiel dat goud kost om te vervangen ?
En was er een paar jaar geleden niet iemand die de riem van de dubbele ontsteking kapot had,en zodoende 2 cilinders en zuigers had gefrituurd,en daarvoor rond de 7 K kwijt was ?
Ik kan wel effe doorgaan,maar het nut ervan ?
Als ik de poen zou hebben (en ik zeg ALS) dan kwam er toch echt een Ferrari.Ik vind de F-50 het mooist.En daarna de 550 Maranello...........
18 mei 2006 10:51
18 mei 2006 10:56
18 mei 2006 11:09
18 mei 2006 11:15
18 mei 2006 11:29
18 mei 2006 11:39
Marco schreef:op het circuit wordt het verschil misschien duidelijk, waar je op straat mee rond wil rijden is puur een kwestie van smaak
18 mei 2006 11:54
SPEEDY944 schreef:Dat is toch die Ferrari die speciaal voor die schatrijke Japanner is ontworpen en gebouwd?
18 mei 2006 13:09
patrick911 schreef:
Ik denk dat het verwezenlijken van een jongensdroom voor een groot deel emotie is, maar het financiele deel maakt dat je zoiets waar kan maken of niet.
18 mei 2006 13:11
18 mei 2006 13:18
Devils son schreef:patrick911 schreef:
Ik denk dat het verwezenlijken van een jongensdroom voor een groot deel emotie is, maar het financiele deel maakt dat je zoiets waar kan maken of niet.
Ja en nee. Als je eenmaal een auto gaat kopen dan ga je je er toch meer in verdiepen. Het is zoiets als de jongensdroom om agent te worden. Als je jong bent denk je dat het een mooie baan is, maar later als je groot bent vraag je je af of slapen in de berm voor een paar rotcenten niet gewoon een nachtmerrie is...
18 mei 2006 13:22
18 mei 2006 13:22
Devils son schreef:patrick911 schreef:
Ja en nee. Als je eenmaal een auto gaat kopen dan ga je je er toch meer in verdiepen. Het is zoiets als de jongensdroom om agent te worden. Als je jong bent denk je dat het een mooie baan is, maar later als je groot bent vraag je je af of slapen in de berm voor een paar rotcenten niet gewoon een nachtmerrie is...
18 mei 2006 14:30
Jort schreef:
Beetje rare vergelijking. De emotie die Patrick terecht aanhaalde is toch ergens op gestoeld. Als "je groot bent" heb je misschien meer inzicht in bepaalde nadelen, maar doet dat afbreuk aan het uiterlijk, het geluid, etc?
Met genoeg geld kun je een hoop eventuele nadelen doen afvlakken.
Schoonheid is lang niet altijd een illusie. Behalve die ene keer dat je wakker werd naast een...