Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

06 dec 2006 18:16

...Graag..let the dream come true 8)

...ik heb ni geïnformeerd maar hoeveel vragen ze eigenlijk voor een tafel te reserveren?

06 dec 2006 21:36

911-lover schreef:Dan ben ik er zeker bij :cheesy:
Het is alleen jammer dat als het hele forum er is je je ogen er niet meer uitkijkt. :twisted:

06 dec 2006 21:41

horn schreef:
Maxfli schreef:geen ellelange dagen met die o-zo-gezellige familie!

Ach, ook dat is relatief.

Ja, met een paar flessen wijn in je mik wordt alles relatief. :lol:

06 dec 2006 21:47

Maxfli schreef:Ja, met een paar flessen wijn in je mik wordt alles relatief. :lol:

Hmmm...een "mik" is bij ons iets heel anders... :lol: :wink: ...daar kappen wij de wijn niet in weg hoor...

06 dec 2006 22:00

2000 gtv schreef:
911-lover schreef:Dan ben ik er zeker bij :cheesy:
Het is alleen jammer dat als het hele forum er is je je ogen er niet meer uitkijkt. :twisted:

Als er dan alleen het volk van het forum is heb je wel een punt :wink:

06 dec 2006 22:56

911-lover schreef:
Als er dan alleen het volk van het forum is heb je wel een punt :wink:

Nou nou Koen, er zijn ook leuke mensen op het forum :!: :lol: :wink:

06 dec 2006 23:00

911-lover schreef:Als er dan alleen het volk van het forum is heb je wel een punt :wink:

Moeten we onderweg wat cheergirls zien te 'regelen' (bij voorkeur iemand die met zijn KJN komt..... John?).

Afbeelding

Of een paar dagen eerder gaan om te cruisen..... :wink: Bij Maison Blanche gebeurd genoeg.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar vergis je niet: er is blijkbaar óók een cheapo versie van Maison Blanche.... in Parijs wel te verstaan!

Afbeelding

06 dec 2006 23:06

ER schreef:
911-lover schreef:Als er dan alleen het volk van het forum is heb je wel een punt :wink:

Moeten we onderweg wat cheergirls zien te 'regelen' (bij voorkeur iemand die met zijn KJN komt..... John?).

Ik denk dat John daar geen probleemmee heeft :wink:
Plaats een reactie