Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

29 dec 2006 15:08

WdePundert schreef:Volgens mij 10 meter.

Inderdaad :thumleft:

29 dec 2006 16:06

Olaf schreef:
WdePundert schreef:Volgens mij 10 meter.

Inderdaad :thumleft:

En nu hopen dat ook Frost dit kan bevestigen. :wink:

29 dec 2006 16:21

WdePundert schreef:En nu hopen dat ook Frost dit kan bevestigen. :wink:

... die neemt voortaan 'n meetlint mee :idea:

29 dec 2006 17:31

Nou dat is het laatste waar een postbode zich mee bezig gaat houden haha 8)

29 dec 2006 18:07

Afbeelding

Omdat deze auto normaliter wél binnenstaat hoeft de postbode niet eens af te stappen om naar mijn voordeur te fietsen...maar moest toch een aparte brievenbus plaatsen aan de straat...(naast de boom, voor de bijzienden...) , tja... :?

Vond het destijds erg zielig, maar kan het me ook wel weer enigzins voorstellen...honderden keren weinig moeite is ook veel moeite...en die sneeuw die er ligt is ook hoge uitzondering 8)

29 dec 2006 18:12

Jurgen schreef:...maar moest toch een aparte brievenbus plaatsen aan de straat...(naast de boom, voor de bijzienden...) , tja... :?

... heb 6 jaar 'n brievenbus aan de straat gehad - en vond meerdere malen de post op het stoepje voor de deur :shock:

Afgelopen jaar besloten om 'n gat in de deur te zagen .... en de brievenbus aan de straat te verwijderen 8)

29 dec 2006 18:21

FROST schreef:Nou dat is het laatste waar een postbode zich mee bezig gaat houden haha 8)

Maarrr.....meten is weten. :wink:

29 dec 2006 19:47

Is het niet zo dat katten een kuiltje graven, daarin schijten en het dan weer dicht maken mat een hoopje zand?? En bij vorst de kattenbak vaker gebruiken (vanwege het niet kunnen graven van een kuiltje..)

Of moet ik hiervoor op een ander honden-katten-en-postbodes-forum zijn? ;-)

29 dec 2006 20:12

ingo, je hebt gelijk :!: :wink:
en nee, je kunt gewoon op dit forum rond blijven hangen, gaat toch vaak nergens over dus dit soort topicjes kunnen gerust............
Plaats een reactie