Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

06 jan 2007 14:54

horn schreef:Is dat vliegtuig-bom verhaal ook niet de basis van het dennis-non-flying-dutchman-bergkamp verhaal? In Florida tijdens het WK in USA dat een journalist in een vliegtuig die grap maakte en ze 4 uur aan de grond stonden zonder airco etc.? En Dennis ruim de tijd had om zich de kwetsbaarheid van een vliegtuig te realiseren? :?

Klopt.

06 jan 2007 17:23

Sjongejonge wat een bekrompen gedoe, een grapje moet toch kunnen! Wat een zielepoot die ambtenaar. Geloof trouwens niet dat ik mijn bruiloft door hem liet verzetten, hij had me maar te trouwen! En snel een beetje, voordat ik me zou bedenken. :lol: ( nu 16 jaar samen en nog steeds niet getrouwd)

06 jan 2007 21:46

2.2VTEC schreef:qua huwelijksperikelen hebben wij in BEL nu ook een "rel" over onze Waalse tennnistrots Justine Henin-Hardenne (of is het nu Justine Henin) ? :roll:

Dat is een fait divers vergeleken met wat Kim Clijsters en vooral Xavier Malisse vandaag hebben gedaan: Kim heeft het toernooi van Hong Kong op haar naam staan (natuurlijk niet zo spectaculair), maar Xavier heeft Rafael Nadal in 2 sets uit het toernooi van Chennai gemept! :D

06 jan 2007 23:20

Devils son schreef:
horn schreef:Is dat vliegtuig-bom verhaal ook niet de basis van het dennis-non-flying-dutchman-bergkamp verhaal? In Florida tijdens het WK in USA dat een journalist in een vliegtuig die grap maakte en ze 4 uur aan de grond stonden zonder airco etc.? En Dennis ruim de tijd had om zich de kwetsbaarheid van een vliegtuig te realiseren? :?

Klopt.

Lex Muller was dat, nu chef-sport van SBS. Zal 'm zijn hele leven blijven achtervolgen dit incident.. :roll:
Plaats een reactie