13 jan 2009 16:57
13 jan 2009 16:58
13 jan 2009 17:01
Tom80 schreef:Da's een BX 4TC, als ik me goed herinner.
Porsche heeft wel meegewerkt (en gebouwd) aan de RS2 Avant, de bruutste straat-vijfpitter van Audi. Die wil ik ooit nog wel eens...
13 jan 2009 17:04
13 jan 2009 17:07
13 jan 2009 17:07
13 jan 2009 17:12
13 jan 2009 17:18
14 jan 2009 11:15
Tom80 schreef:Een 80 met een SQ vergelijken is net zo kort door de bocht als zeggen dat een 959 een Kever is.
Devils son schreef:De SQ anticipeerde op de Delta S4 van '85, en de auto's hebben (met de SQ in S1-uitvoering) deels samen gereden.
14 jan 2009 11:20
14 jan 2009 11:44
Devils son schreef:Jouw eigen woorden:
Nee, geen 80. Het was echt een Urquattro, de enige 80-onderdelen zijn de voorruit, de A-stijlen en de portieren (van een 80 type 81 2-deurs).
De Urquattro is overigens afgeleid van de Coupé GT, die op zich weer is afgeleid van de 80.
De 959 is niet (middellijk) afgeleid van een kever en heeft geen voorruit, A stijl of portier van een kever.
En verder wijs ik je op deze link:
http://www.autovisie.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/archief/2006/03/uitslag_kerstprijsvraag_2/index.xml
Devils son schreef:Ze werden door Peugeot verslagen, maar de Delta was de reden? Kom op nou zeg...
14 jan 2009 11:57
Tom80 schreef:De stap Urquattro-SQ is erg groot, net als de stap Iltis-Urquattro.
Moet ik je op nog wat meer fouten in de Autovisie wijzen, of andere kort-door-de-bocht uitspraken? Als alle andere bladen is ook AV niet feilloos...
Devils son schreef:Peugeot ook.
14 jan 2009 14:45
14 jan 2009 21:19
14 jan 2009 21:29
14 jan 2009 21:35
14 jan 2009 21:45
15 jan 2009 20:07
15 jan 2009 20:33
15 jan 2009 20:55
16 jan 2009 15:07
16 jan 2009 17:58
17 jan 2009 13:16