Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

19 feb 2009 8:57

@ Lydia: helemaal mee eens....

Ik ben ook wel benieuwd wat de status nu is... (een bijna forum opa... :wink: )

19 feb 2009 10:11

Tja, bijna-opa, :lol: meneer Aard heeft in ieder geval geen gebruik gemaakt van de kruiwagen die ik hem geboden heb. Heb net zo min iets van hem vernomen als jullie. Jammer. Je moet je kansen grijpen in het leven anders kom je nergens!

19 feb 2009 10:12

+1 !!!

19 feb 2009 15:05

Oei, wat zijn we allemaal weer hard. :wink:
Ik heb ook nooit werk tegen mijn zin gedaan, mag er niet aan denken om elke dag met tegenzin naar je werk te gaan. :idea:

En als ze voor de koffie weer weg mogen Marcel, twijfel je dan over je kwaliteit van je koffie. :lol: :wink:

19 feb 2009 16:36

:cheers: +1

19 feb 2009 17:24

+2

Marcel begrijp mij niet verkeerd met wat ik schreef, ik werk zelf al van mijn 14 jaar en heb nooit een maand zonder werk gezeten voor ik zelfstandig werd, maar om nu werk tegen je zin te doen. :?
Oké, misschien dan even om cash binnen te krijgen, maar voor langere tijd. :roll:

Daarom gooi ik ook wel eens ter discussie dat ze de verplichte diensttijd in het leger terug moeten invoeren.
Zou voor velen inderdaad wat aan normen, respect en waarden kunnen toevoegen. :idea:

19 feb 2009 22:11

cabrio wim schreef
Daarom gooi ik ook wel eens ter discussie dat ze de verplichte diensttijd in het leger terug moeten invoeren.
Zou voor velen inderdaad wat aan normen, respect en waarden kunnen toevoegen.

Dit roep ik al jaren .

Laten we niet vergeten dat Meneer aard heel kort geleden alle benodigde papieren voor trekker/oplegger gehaalt heeft . :!:
En dit is volgens velen de moeilijkste tijd om een vaste baan te zoeken .
Maar wat gast schreef kan ik mij goed in vinden :!:
maar in deze tijden zou ik alles aanpakken. Inderdaad totdat je weer wat anders krijgt aangeboden. Maar liever iets minder leuk werk dan thuis op de bank toch? Kwestie van mentaliteit imho.

02 maart 2009 19:06

zit mijnheer Aard nog achter de geraniums of al weer achter het stuur :?:

wie zal het zeggen ?
Plaats een reactie