Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: we helpen iedereen, toevallig ook aan een baan???

02 jun 2012 9:50

Als je rechtsbovenaan je (eerste) bericht op WIJZIG klikt, Hans - kan je de titel zelf veranderen :salut:

02 jun 2012 10:43

jurriec schreef:@ Hans.

Kan de jongeman wel reizen via bijv openbaar vervoer en zo ja tot waar of anders gezegd wat is de max reistijd die hij wil besteden enkele reis?

gr
Jurrie

Hi Jurrie

De jongeman woont in Druten en heeft een Wajong uitkering. De jobcoach staat ook al klaar en er zijn leuke voordelen voor de werkgever om een Wajonger aan te nemen. Hij kan met openbaar vervoer reizen, maar ook evt. met mijn bolide rijden :drive: .

gr.
Alie

02 jun 2012 11:48

@ alie en hans.
we zullen even over gaan op PB :) das voor beide wat prettiger denk ik.

02 jun 2012 17:26

ik vind dit topic een mooi initiatief, maar er zijn wel heel veel mensen al langdurig op zoek naar een job. Ik krijg ook helaas veel soll.brieven binnen van mensen die al meer dan een jaar of zelfs 2 jaar zoekende zijn die alles willen aanpakken. Vervelende is dat er weinig geschikte kandidaten tussen zitten en dan zijn er nog heel veel mensen die moeten solliciteren en daarom reageren op een vacature voor bijv maar 12uur per week waarbij ze dan bijna 300km heen en weer 300km terug moeten rijden :roll:

02 jun 2012 21:36

Olaf schreef:Als je rechtsbovenaan je (eerste) bericht op WIJZIG klikt, Hans - kan je de titel zelf veranderen :salut:

Olaf, ik zoek een passende naam zodat dit topic voorlopig blijft bestaan en gevuld kan worden. :thumleft:

05 jun 2012 22:57

Dit is toch een prima topic titel?

06 jun 2012 8:39

dan houden we hem zo, eens kijken of we ook hier dus mensen kunnen helpen :thumleft:

09 jun 2012 11:53

Mag het ook andersom? ;) (medewerkers gezocht? :cheesy: )... Geintje natuurlijk... Maar we moeten natuurlijk wel een beetje uitkijken dat het geen monsterboard wordt (haha, bestaat dat nog?)...
Plaats een reactie