04 nov 2012 10:54
beholt schreef:Franz schreef:Da's mooi. De hele dag hard langs flitspalen scheuren en ondertussen je zakken flink vullen.
dat is absoluut niet het idee!!! Als je echt te snel rijdt dan heb je gewoon pech en moet je betalen vind ik.
Maar niet die jippie bekeuringen van net buiten de woonwijk waar je nog 50 mag en dan een prent in de bus krijgt dat je 56 hebt gereden.
Of midden in de nacht rij je 145 terwijl er geen kop op de weg is.
Dat soort dingen.
Boetes zijn aanvankelijk ingevoerd om de regels te handhaven i.v.m. de verkeersveiligheid.
Nu is het een melkkoe
04 nov 2012 12:05
Maarten schreef:of werkzaam bij Seats & Sofas
Maar niet die jippie bekeuringen van net buiten de woonwijk waar je nog 50 mag en dan een prent in de bus krijgt dat je 56 hebt gereden.
Dat soort dingen.
04 nov 2012 12:59
04 nov 2012 13:58
ChrisGT schreef:Het is soms echt bizar tot welke lengte mensen willen gaan omdat ze zich niet aan de regels kunnen houden. Al die tijd die je hier in steekt had je ook je ook kunnen besteden aan 6 km langzamer rijden zodat je geen boete krijgt en dit niet hoeft te doen![]()
![]()
Vind je het zelf niet heel erg triest dat je op deze manier onder boetes van een paar euro probeert uit te komen?
ps: voorbeelden mbt WOZ kan ik wel begrijpen, daar heb je zelf geen invloed op.
04 nov 2012 14:07
Maarten schreef:beholt schreef:Waarom zou je medelijden hebben met iemand die de feiten kent? Wat ik opnoem is feitelijk aan te tonen. Als je ergens in gelooft weet je het niet zeker.
Overigens zitten hier tig advocaten op en hebben we regelmatig discussies met elkaar in een groep. Daar zitten directeuren tussen van grote bedrijven, artsen, advocaten etc.
Kortom mensen die niet op hun achterhoofd zijn gevallen.Maar je moet dit allemaal wel snappen en het grotere geheel zien
Graag feiten dan. Doe eens wat leuke links? Of scan je eigen verhaal geanonimiseerd in.
04 nov 2012 14:16
Targa Floriaan schreef:We zijn hier wel wat gewend hoor![]()
ga maar eens zoeken naar VM020, dan weet je waar we heb over hebben.
Inmiddels ruim 20 pagina's leesplezzzzzzzzier![]()
![]()
en uit de reacties merk je het snel genoeg![]()
![]()
04 nov 2012 16:38
05 nov 2012 20:56
05 nov 2012 21:58
horn schreef:beholt schreef:hallo allemaal, als ik een verkeerde toon in de berichten heb zeg het dan he!!
een beetje hyper. net binnen, niet rondkijken en meteen beginnen te bleren. en dan verbaasd zijn als je reacties krijgt.
maar ach, ieder vogeltje zingt etc. zing lekker verder.
05 nov 2012 22:01
05 nov 2012 22:03
05 nov 2012 22:10
05 nov 2012 22:17
lindemans schreef:beholt schreef:Franz schreef:Da's mooi. De hele dag hard langs flitspalen scheuren en ondertussen je zakken flink vullen.
dat is absoluut niet het idee!!! Als je echt te snel rijdt dan heb je gewoon pech en moet je betalen vind ik.
Dat soort dingen.
Boetes zijn aanvankelijk ingevoerd om de regels te handhaven i.v.m. de verkeersveiligheid.
Nu is het een melkkoe
Hoe stel je je dat dan voor: als je 50 mag, geen bekeuringen t/m 60 ?
En als je dan 61 rijdt, is het dat niet flauw dat je net op die ene km te hard ineens toch zo een onzin-boete krijgt ?
Het idee is natuurlijk dat je ergens een grens moet trekken toch, ongeacht waar je die dan legt ?
05 nov 2012 22:23
bully schreef:Alsof Sigrid dat niet weet![]()
05 nov 2012 22:54
bully schreef:Alsof Sigrid dat niet weet![]()
05 nov 2012 22:57
Maarten schreef:Maarten schreef:beholt schreef:Waarom zou je medelijden hebben met iemand die de feiten kent? Wat ik opnoem is feitelijk aan te tonen. Als je ergens in gelooft weet je het niet zeker.
Overigens zitten hier tig advocaten op en hebben we regelmatig discussies met elkaar in een groep. Daar zitten directeuren tussen van grote bedrijven, artsen, advocaten etc.
Kortom mensen die niet op hun achterhoofd zijn gevallen.Maar je moet dit allemaal wel snappen en het grotere geheel zien
Graag feiten dan. Doe eens wat leuke links? Of scan je eigen verhaal geanonimiseerd in.
Ik wacht! Ben erg benieuwd!
05 nov 2012 23:03
Speelde die niet bij FC-Bilderberg?.............horn schreef:bully schreef:Alsof Sigrid dat niet weet![]()
Is niet Sigrid. Hier heb je de topicstarter in actie...
05 nov 2012 23:07
05 nov 2012 23:12