Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Tesla vs AMG en Viper

29 jan 2013 17:48

Kijk, Franz snapt het :thumleft:
En dan hebben we het nog niet over 5 jaar 0% 8)

29 jan 2013 20:45

dobbelsteen schreef:Gohja als daily, wat maakt het nu of je dat motorgeluid niet hebt?
Ik zou ook eerder voor muziek opteren. En dan als weekendwagen een lekkere P :)

Als het allemaal niet uitmaakt ken ik voordeliger opties.

29 jan 2013 21:11

Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen !

Ik denk dat je snel weer heerlijk aan de pomp staat, euro 95 over je schoenen te morsen en die fantastische geur op te snuiven :mrgreen:

29 jan 2013 23:47

Een collega van mij rijdt in zo'n lelijke Ampera en die klaagt over snelheids boetes :shock: Echter, alleen in de bebouwde kom, omdat de auto electrisch zo snel van zijn plaats komt. Zodra het generatortje voorin moet gaan meebrullen :pale: , is de lol er wel af.

30 jan 2013 1:10

dobbelsteen schreef:Ik denk dat dat gedistilleerd water moet zijn, maar zo'n installatie kost nu ook de wereld niet.
Maar volgens mij kan het nog een hele tijd duren eer waterstof de gangbare brandstof is, ze zitten nu echt nog met serieuze problemen omtrent veiligheid.

Ik denk niet dat veiligheid het grootste probleem is op dit moment ... meer hoe je met de huidige technologie voldoende elektriciteit kan opwekken om de cel aan de gang kan houden.
Straks koop je gewoon zo'n setje en kan dat ingebouwd worden in iedere auto met verbrandingsmotor. Net als dat we de LPG installatie hebben gehad.
Als Toyota en BMW groot inzetten op dit systeem dan zegt dat met name over Toyota dat zij uiteindelijk ook niet de puur elektrische kant op gaan.
Ik zet hier mijn geld op! En niet vanwege bijtelling. Want dat intresseerd mij eigenlijk niet zo veel. Zoeken in de marge vindt ik dat.
Plaats een reactie