Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
26 nov 2007 12:08
Hoho, allereerst ben ik zelf ook gezegend met een lease auto waarbij ik vermeld dat het voor mij louter een secundaire arbeidsvoorwaarde is. Ik rij dus bijzonder weinig.
Echter dat wil niet zeggen dat ik niet zuinig met mijn auto om spring omdat hij toevallig van de werkgever is. Auto heeft bijv. nog nooit een wassstraat gezien. De auto loopt naar z'n einddatum en ik heb genoeg mensen die graag mijn auto willen overnemen want hij is top.
Ook snap ik jullie beweegreden, maar dan vooral omdat de auto bedrijfszeker moet zijn en goed moet rijden. Als hij er dan ook nog kek uit ziet, dan is het plaatje rond.
Echter als voorbeeld, mijn vrouw is gezegend met een duits merk lease auto die veel kost en waar gewoon een bak ellende mee is. Waar ze enorm veel tijd kwijt is aan garage bezoek. Leuk zo'n duitse auto, doe mij er ook eentje, nee dus.
Oh ja, ik gun iedereen zijn of haar lease auto, of het nou een goedkope of dure auto is. Jouw auto, jouw keuze.
26 nov 2007 21:03
Hebben ook zo'n leasehok hier voor de deur (pascal

) Echter het blijft een vervoersmiddel net als de overige auto's welke we gehad hebben (dus niet lease). Belangrijkste is dat hij lekker rijd, dit itt de Porsche

!
Vind de skoda overigens helemaal geen verkeerde optie ! Alleen een skoda RS
26 nov 2007 21:49
Tja, zit wat in Dennizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.... Maar toch...
(Skoda RS = Seat FR = VW GT

... Beetje gegeneraliseerd

)