Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

20 feb 2008 22:07

Veel te decadent, dit is de bedoeling:

Afbeelding

20 feb 2008 22:19

Het was groot op het nieuws natuurlijk...damn ik ben echt pissed!! Ik denk de rest van alle Oldtimer fans in Nederland ook wel; stel je hebt een hele mooie caddi uit de jaren ,50 of een Buick uit ,30... WAT MOET JE DAN??? Die bakken zijn een goud vermogen waard!!!!!!!! :shock: Je gaat hem in dat geval toch ECHT niet naar de sloop brengen..!!!??? Laat staan dat je enige emotionele waarde hebt met je bolide zoals menig Porsche rijder (of ferraririjder) dat je hem voor de nonsens aan de kant van de stoep laat wegrotten terwijl het buiten lekkere 25 graden is.. :(
Ik kan er wel om janken, en dit is nog maar het begin!! Na Amsterdam zullen vast steden volgens als Rotterdam en Utrecht.

*bang in een hoekje kruip en lief op de flank van de 924 klop*

20 feb 2008 22:48

Ik heb een probleem.... ouder dan 15 jaar (2x.. :wink: )

Maar veel groener zijn ze er niet!

Afbeelding

Ach ja, kom sporadisch wel eens met de 911 in Amsterdam, niet meer doen dus straks. Big deal. Ben inderdaan alleen wel bang dat dit plan een proefballonnetje is en straks landelijk gaat.

Dat wordt de 911 ombouwen naar circuit auto... wel jammer, ben juist gek op die toerritjes en vakanties.

21 feb 2008 0:29

quote uit stukje op geenstijl.nl:
..."Het is nog even afwachten of Amsterdam het wettelijk wel voor elkaar krijgt om oudere auto's uiteindelijk echt te weren. Wij ruiken jarenlange rechtszaken tot aan Europa. De gemeente wil bezitters van milieuvriendelijke auto's belonen. Zo krijgen die zelfvoldane, verrek useless Priusrijders voorrang bij de aanvraag van een parkeervergunning en ze hoeven minder parkeergeld te betalen."...

denk (hoop) dat het allemaal wat wordt afgezwakt.
We wachten af. Heb m'n auto binnen de ring staan en ga m'n garage of auto echt niet weg doen... En met mij nog 19.999 mensen die nu lekker door de gemeente genaaid gaan worden...

21 feb 2008 10:16

Als ik me niet vergis stond vanmorgen in een krant dat er voor oldtimers (jouw mooie 3.0 Carrera en jezelf natuurlijk :wink: ) een uitzonderingsregel komt.. :D

21 feb 2008 10:40

Eerst zien dan geloven....

21 feb 2008 13:03

gaat mij nu toch wat ver dat de overheid besluit waarin ik mag rijden. ddr praktijken. opbrengst milieu is natuurlijk miniem...

milieu is het nieuwe onderwijs voor onze zure linkse vrienden.

21 feb 2008 14:19

ben vandaag speciaal met de P gegaan :shock: , weet niet waarom maar had ik zin in. heb maar eens extra gas gegeven op het Damrak :twisted:

27 feb 2008 0:31

hoe willen ze een tourist dan weren met een auto van voor 1992 :shock:

27 feb 2008 11:13

...willen ze ook een uitzondering voor maken...

afgelopen week een mailtje van de FEHAC (klassiekersvereniging) gekregen. Die zijn in gesprek met gemeente Amsterdam en zijn nu aan het inventariseren om hoeveel klassiekers (geregistreerd bij FEHAC) het zijn, of ze binnen de ring wonen / geparkeerd staan. Dat soort dingen dus...

10 apr 2008 14:23

De Amsterdamse PvdA-wethouder Herrema grossiert in plannen die weerstand oproepen.

Na het oldtimer-verbod wil hij nu de parkeertarieven in 'rijke' wijken extra verhogen, zodat de prijsstijging in 'arme' wijken kan worden beperkt!
http://www.vvdamsterdam.nl/artikel/4488.htm

Tevens wil hij betaald parkeren op bedrijventerreinen gaan invoeren!
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3687 ... ml?cid=rss

Gaat lekker daar in 020 :? :roll:

10 apr 2008 14:24

Daarom rijd ik altijd met een ruime boog om 020 heen :wink:

Dat laatste doen ze overigens in delen van Utrecht al

10 apr 2008 14:26

Gek he, dat de burgers hun vertrouwen in de politiek verliezen. Hoe is het trouwens met het Rijksmuseum? :roll:

10 apr 2008 14:26

Bij bedrijventerreinen gebeurt dat al in Amsterdam! Bij Sloten is er betaald parkeren... Nu staat alles vol met auto's behalve op het bedrijventerrein!

10 apr 2008 15:05

Plus dat dit bedrijventerrein erg slecht voorzien is van openbaar vervoer :!:
Vervolgens gaan de bewoners van de omliggende wijken vragen om betaald parkeren. En dan voer je het in als politicus omdat de bewoners er om vragen. (Slim)
Laatst bijgewerkt door Patrick op 10 apr 2008 15:08, in totaal 1 keer bewerkt.

10 apr 2008 15:07

Komt geen bus in de buurt... Alleen de metro op aanzienlijke loopafstand!

19 feb 2009 21:11

Maarten schreef:Ik kan op dit moment alleen maar aan wethouder Herrema i.c.m. met autobommen denken :( . Laat ie lekker opr.tten naar het gat waar hij vandaan komt.

Je hebt het voor elkaar gekregen Maarten :wink: , maar wie komt er voor terug? :shock: VOGELAAR?? :lol:

19 feb 2009 21:14

Het is dat ik zo moet squashen maar anders had ik een flesje opengetrokken. Wie ervoor terug komt? Denk niet dat het uitmaakt want het zal op zeker een ander incompetent Linkschmensch zijn :ass:

19 feb 2009 21:38

Ander prachtig initiatief :oops: :bang:
http://www.stand.nl/forum/showthread.php?t=53782

19 feb 2009 21:42

De hele publieke omroep is een grote geldverspilling. Graag zsm afschaffen die hap...

19 feb 2009 21:44

ach ze gaan de vliegtaks ook alweer afschaffen en die noord-zuidlijn komt ook nooit af.. en herrema is net afgetreden. :D

19 feb 2009 22:33

Moestuin-tv en de Noord-Zuid-lijn zijn nu speerpunten op de agenda van de gemeente Amsterdam... beter kan niet!

Herrema gaat toch weg: http://www.telegraaf.nl/binnenland/3293 ... html?p=2,1
Gelukkig!

Maar nu even zonder gekheid; Puur wanbeleid als je het mij vraagt. Maar uiteindelijk jagen ze alle kapitaalkrachte gezinnen de stad uit en hou je 1 groot ghetto over, waar uiteindelijk de pleuris uitbreekt, en de huizenprijzen in elkaar storten door een spiraal met de 'krediet-crisis' en straks kan iedere Porsche-forummer zich een huisje met garage aan de grachtengordel veroorloven. voor meer info; kijk maar naar de seventies want de geschiedenis herhaalt zich.

:lol:
Plaats een reactie