Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
26 jun 2015 17:07
Dus naar jouw gevoel is een 997 Turbo S ook bijna klinisch te noemen?
26 jun 2015 17:46
Het ene ging over de pure snelheid, het ander over de beleving. Kan me er wel iets bij voorstellen.
26 jun 2015 20:20
heb je ruimte nodig? ik heb laatst hierin gestuurd (niet lang, maar wel gaaf) en als ik de jag niet had als nieuwe daily, was deze wel op de lijst gekomen. BMW 235i M
26 jun 2015 21:01
Paulus de Boskabouter wordt hier ongetwijfeld vrolijk van maar iemand van normale (>1,90 m) lengte laat dit soort speelgoed autootjes natuurlijk links liggen...
26 jun 2015 21:15
oke sorry. Lange dweilen moeten een grote auto kopen. Voor mensen met een gemiddelde lengte is dit een waanzinnig scheurijzer
26 jun 2015 23:10
Ewout, ik kon zonder enig probleem in de 2-serie rijden. Sportstoelen in een BMW en je hebt ruimte te over... Heb een paar uur 220d gereden, fantastisch! Wie weet
27 jun 2015 7:30
Ja, dat bedoelde ik net.
Ik hoef het niet te proberen....
27 jun 2015 15:39
Mijn 323Ci te koop gezet. Mochten jullie iemand weten…..graag. Ik ben gewoon geen cabriorijder…..
Wel bijtellingsvriendelijk, dat dan weer wel….
27 jun 2015 15:44
Lijkt me een hele leuke auto Harald
Keertje met een 1M in de Eifel gereden en de M135i op de NS en was erg onder de indruk van het snelheid-potentieel en (onderstel) dynamiek. M3/M4 en C63S staan op de zogenaamde shortlist terwijl er nog tal van andere auto's door mijn hoofd zingen welke ook een optie zijn. Van een Golf R tot een bijtellingstopper als een X5 Hybride. In dat geval moet er overigens nog wel een speeltje bijkomen
27 jun 2015 17:40
jij mag het woord speeltje niet in de mond nemen als in 'speeltje erbij'. Jij hebt het ultieme speeltje al
27 jun 2015 21:22
Dan is het je misschien ontgaan dat ik nu ruim een jaar gescheiden ben...
Zonder gein: na een wat langere periode van zakelijke drukte en ander gedoe heb ik afgelopen april achtereenvolgens op Spa, Brandhatch en Silverstone mogen spelen en ben ik inderdaad weer helemaal blij met mijn ultieme speeltje
28 jun 2015 22:18
ASW schreef:Nog even mijn ervaring delen met jullie:
Een weekendje M4 liet mij met een dubbel gevoel achter. Enerzijds ben ik nog steeds onder de indruk van de pure snelheid van deze auto

Naar mijn mening en gevoel bijna vergelijkbaar met de 997 TurboS waar ik behoorlijk wat kilometers in heb mogen sturen. Ik kan niet anders stellen dan dat dit een compliment is voor de (veel goedkopere) BMW. Tevens viel de M4 met haar achterbank en kofferbak niet tegen qua ruimte. Louter de instap naar achter is onpraktisch.
Anderzijds voelde de auto (te?) klinisch. Alles ging hard maar toch miste ik iets van beleving. Apart om te merken dat ik dit van mijn (toch ook snelle) dieseltje niet verwacht maar zodra het een echte M is dan blijkbaar wel. Daily of niet.
Ik ben voornemens om per
1 april weer wat anders te rijden voor de dagelijkse kilometers en heb nu op de shortlist staan een M3/M4 en een C63S. Proefrit is aangevraagd!

Geintje zeker
Maar de Giulia mag niet op je lijst ontbreken, zeker als oude Alfist
29 jun 2015 9:05
steef schreef:Mijn 323Ci te koop gezet. Mochten jullie iemand weten…..graag. Ik ben gewoon geen cabriorijder…..
Wel bijtellingsvriendelijk, dat dan weer wel….

Ow, waarom dat? Net nu de temperaturen gaan stijgen? Zou graag een kijkje willen nemen maar even andere prioriteiten op dit moment.
29 jun 2015 15:06
Geen geintje Cazzo
Ik ben het overigens wel met je eens dat wanneer je ooit een hart hebt gehad voor Alfa (en dat had ik), de nieuwe Guilia met 500+pk uitstekend op de longlist kan. Hou dat met bovengemiddelde interesse in de gaten.
On topic: een M4 cabrio geconfigureerd in Tansanitblau met duotone volleder 'Merino' Silverstone/ Swarz... Poeh!!
29 jun 2015 21:05
ASW schreef:Geen geintje Cazzo
Ik ben het overigens wel met je eens dat wanneer je ooit een hart hebt gehad voor Alfa (en dat had ik), de nieuwe Guilia met 500+pk uitstekend op de longlist kan. Hou dat met bovengemiddelde interesse in de gaten.
On topic: een M4 cabrio geconfigureerd in Tansanitblau met duotone volleder 'Merino' Silverstone/ Swarz... Poeh!!

Ook als die een ton of meer gaat kosten?
Zelfs Ik als verstokte Alfist vind dat wat gortig....
29 jun 2015 22:55
Op papier beter dan n M3/4
29 jun 2015 22:59
Maar helaas voor Alfa wordt er op asfalt gereden en niet op papier.
29 jun 2015 23:40
Dus we zullen zien, ben benieuwd naar de vergelijkingstests.
Maar wordt een zware kluif, das waar.
30 jun 2015 0:02
Keek net ff naar de "Deurwaarder"
Ging een Alfa 156 combi weg, waard een "pond peren"
Wat een narigheid zag je
30 jun 2015 0:58
die was dan ook niet, zoals onze zuiderburen zeggen,
maniakaal onderhouden...
30 jun 2015 9:17
De 156 heeft een typisch alfa probleempje, de bodem rot er compleet onderuit...
Hopelijk getackeld met de Giulia
30 jun 2015 13:49
Maarten schreef:Dit is er natuurlijk typisch 1 in de categorie waar je over 10 jaar van zegt: had ik maar. Zoals nu de Bobby Ewing SL.
Yup! De 8-reeks is met slechts 30.000 stuks ook twee keer zo uniek als bijvoorbeeld een 964. De manuele versnellingsbak was trouwens al een zesbak...
Vind de 8-reeks nog steeds episch. Niet alleen omwille van die elegante lijn met subtiel verbrede wielkasten maar vooral omwille van het ontbreken van een B-Stijl. Subzero cool zo cruisen met alle zijruiten naar beneden:
30 jun 2015 14:42
Waanzinnig mooi lijnenspel die 8-serie!
Oh ja, BMW verkauft! Was er ook een lekker weertje voor
30 jun 2015 14:57
wat nu???????????
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.