Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Wie wint er?

Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57

feye...
12
32%
AJAX
9
24%
beide niet...
16
43%

Totaal aantal stemmen : 37

15 feb 2009 0:11

Erick schreef:Heb net de samenvatting gezien, maar ben het niet met je eens.

Op basis van de samenvatting...

PSV was de gehele tweede helft en een deel van de eerste helft de betere. AZ krijgt een zeer gemakkelijk gegeven pingel die er ook nog met geluk in vliegt. PSV daarentegen krijgt een pingel die net zo (on-)terecht zou zijn geweest niet.

Dan mag je toch wel zeggen dat AZ de gelukkigste van de twee is met de puntendeling.

15 feb 2009 0:11

MS964 schreef:PSV gemazzeld bedoel je denk ik?

Leg dat eens uit... Ik ben benieuwd.

15 feb 2009 1:11

Ik ben Jort niet, dus we gaan zeker geen heen en weer discussie voeren over dit onderwerp. :wink: Ik zeg/zag alleen dat AZ 2-0 voor stond, PSV niet heel veel kansen kreeg, PSV met een beetje geluk op het laatst nog 2-2 scoort en AZ de laatste 5 minuten nog 2 goede kansen krijgt om de wedstrijd te beslissen. Dat dus.

Ben benieuwd hoe het morgen (lees: vandaag) gaat... :roll:

15 feb 2009 1:35

MS964 schreef:Ik zeg/zag alleen dat AZ 2-0 voor stond, PSV niet heel veel kansen kreeg, PSV met een beetje geluk op het laatst nog 2-2 scoort en AZ de laatste 5 minuten nog 2 goede kansen krijgt om de wedstrijd te beslissen. Dat dus.

Dus omdat AZ met 2-0 is voorgekomen heeft PSV gemazzeld? Ook al heeft PSV veel meer kansen gehad? Dat het laatste doelpunt een kwestie van geluk was kan ik ook niet plaatsen...

Volgens mij is de stelling dat ajax mazzel heeft dat Den Pannenkoek de trainer is nog makkelijker vol te houden. :wink:

15 feb 2009 9:41

Devils son schreef:AZ gemazzeld... Jammer, want zo wordt het niet meer spannend in de competitie.

De Telegraaf (Ja een Amsterdamse krant) kopt vandaag:
AZ morst punten in Eindhoven

Zullen ook alleen de samenvatting hebben gezien... :roll:

15 feb 2009 11:15

Volkskrant: Strijdend PSV dwingt remise af tegen AZ

Het Parool: Einde aan zegereeks AZ. Eerste zin: Met hard werken heeft PSV zaterdag thuis tegen het ongenaakbare AZ zowaar een punt gehaald.

Het AD: PSV houdt AZ op gelijkspel.

Eindhovens Dagblad: PSV knokt zich naast AZ.

:wink:

15 feb 2009 11:24

Erick schreef:
De Telegraaf (Ja een Amsterdamse krant) kopt vandaag:
AZ morst punten in Eindhoven

Zullen ook alleen de samenvatting hebben gezien... :roll:

Nee, als koploper mors je punten elders... Kennelijk is het begrip "mazzel" vrij lastig.

15 feb 2009 11:29

MS964 schreef:Volkskrant: Strijdend PSV dwingt remise af tegen AZ

Afdwingen is geen mazzel.

Het Parool: Einde aan zegereeks AZ. Eerste zin: Met hard werken heeft PSV zaterdag thuis tegen het ongenaakbare AZ zowaar een punt gehaald.

Hard werken is geen mazzel.

Het AD: PSV houdt AZ op gelijkspel.

Op gelijkspel houden is geen mazzel.

Eindhovens Dagblad: PSV knokt zich naast AZ.
:wink:

Knokken naast een andere ploeg is geen mazzel.

15 feb 2009 11:58

Dit jaar nagenoeg 100% zeker geen kampioen worden is geen mazzel. :wink: :D

Op naar vanmiddag: Ajex-Feyenoord, hopelijk word het net zo'n echte wedstrijd als gisteravond PSV-AZ.

15 feb 2009 12:55

Wat is mazzel.

http://www.dumpert.nl/mediabase/360581/ ... zzel_.html

15 feb 2009 13:09

Die bankovervallers :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Overigens mazzel is een 'Amsterdams' woord, dus als er vanmiddag iemand recht heeft op mazzel.................... :wink:

15 feb 2009 13:38

Patrick schreef:
Overigens mazzel is een 'Amsterdams' woord

Precies, zoveel mazzel als dat clubje daar ieder seizoen weer heeft... Het is gewoon een feyenoord met mazzel! :twisted:

15 feb 2009 13:53

Patrick schreef:Die bankovervallers :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Dat kan bijna niet echt zijn......gewoon te grappig :lol:

15 feb 2009 14:24

Live de wedstrijd kijken 0-0 bij rust.. nog weinig spectaculair

15 feb 2009 14:42

1-0

15 feb 2009 14:44

:cheers:

beeld is te doen.
Laatst bijgewerkt door Patrick op 15 feb 2009 14:52, in totaal 1 keer bewerkt.

15 feb 2009 14:51

Bedankt voor de tip roenkie!

15 feb 2009 15:19

2-0

15 feb 2009 15:29

Hállo! Als ik het wilde weten keek ik zelf wel!!! :twisted: :lol:

15 feb 2009 15:35

MS964 schreef:Bedankt voor de tip roenkie!

Stelletje kneiters... Porsche rijden en dan te beroerd zijn om een paar euro af te tikken om Eredivisie Live te bestellen. :twisted: :wink:

P.s. gefeliciteerd. Alleen de laatste 20 minuten gezien, maar op basis daarvan kwam feyenoord nog genadig weg.

15 feb 2009 15:56

4x paal en lat. Was een dramatische wedstrijd. Ajax was slecht maar F helemaal.

15 feb 2009 16:48

Devils son schreef:Volgens mij is de stelling dat ajax mazzel heeft dat Den Pannenkoek de trainer is nog makkelijker vol te houden. :wink:

Wat een mazzel dat we die Pannekoek als trainer hebben. :wink:
.......zo weer 2 punten ingelopen.
Laatst bijgewerkt door GijsCarrera'S op 15 feb 2009 17:33, in totaal 1 keer bewerkt.

15 feb 2009 17:27

horn schreef:Hállo! Als ik het wilde weten keek ik zelf wel!!! :twisted: :lol:

Lekker slim om dit topic te lezen als je de uitslag nog niet wil weten. :shock: :wink:

16 feb 2009 11:18

:ba: :ba:

Op Youtube zijn wel weer veel agressieve filmpjes te vinden m.b.t. Ajax - Feyenoord... Wat een fans... :roll:

16 feb 2009 22:32

Zo na een weekje Center Parcs in Pertisau, Oostenrijk was ik net op tijd terug om zondagochtend de gegarandeerde win wedstrijd in de Arena te zien!

Slechte eerste helft, maar 2de helft toch genoten! Jammer van die net te kleine goal...
Gesloten onderwerp