Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de

24 dec 2012 10:28

fijne dag... zo ook even de laatste inkopen doen... zal wel een veldslag worden schat ik zo in :bang:

24 dec 2012 11:23

Nog even werken tot 12.30... En dan naar schoonouders in Duitsland kerst vieren :lol:

24 dec 2012 14:13

Dimitri-Turbo schreef:fijne dag... zo ook even de laatste inkopen doen... zal wel een veldslag worden schat ik zo in :bang:

Viel hier erg mee, maar had wel voor 200 + in de kar :scratch:
Zo wat loopt zuks op zeg :oops:
Snel alles in de koel zetten :salut:

24 dec 2012 14:18

molen934 schreef: 200 + in de kar :scratch:

Heb je het nu over je 993 :?:

... verbaasd opkijken bij de kassa doe ik niet meer - bonnetje controleren wel :wink:

24 dec 2012 16:43

Bij ons bij de AH vanmorgen belachelijk druk.... de rij'en begonnen al achter bij de vleeswaren... heb denk ik wel 20 min in de rij gestaan... en dat voor wat vleeswaren, bosui'en :x

Net lekker een rondje :drive: ..... heb mij toch laten overhalen om te gaan cruisen.. nu lekker vies en van de week als het wat beter weer wordt effe lekker wassen.
Nu tijd voor een borrel... :thumleft:

24 dec 2012 16:49

Kom ook net terug, rondje Noordwijk gedaan, heen langs Schiphol en terug door de bollenstreek :idea:
Joh wat gaat dat ouwe ding weer super over de weg :drive:

24 dec 2012 20:13

molen934 schreef:

Goh,dat dacht ik gisteren toevallig nou ook van mezelf :mrgreen: :wink:

24 dec 2012 22:32

molen934 schreef:Kom ook net terug, rondje Noordwijk gedaan, heen langs Schiphol en terug door de bollenstreek :idea:

Is inderdaad een leuk ritje!

24 dec 2012 22:41

molen934 schreef:Kom ook net terug, rondje Noordwijk gedaan, heen langs Schiphol en terug door de bollenstreek :idea:

Hillegom, Vogelenzang richting Aerdenhout? Op de Vogelenzangseweg heb ik heel wat km's liggen... Vroeger, toen hij nog "ongereguleerd" was. Het lijkt nu wel een verkeerstuin... :bang:

24 dec 2012 23:03

Leuk om te lezen dat er hier ook nog een hoop mooie routes zijn ;) afgelopen voorjaar toen ik net de kinderstoel opgehaald had in Amsterdam, rondje gedaan Uithoorn -> Heemstede, Zandvoort, Aerdenhout en weer terug richting schiphol :thumleft: :drive:

25 dec 2012 3:05

Het is KERSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Afbeelding

Ik ga zo even de tafel klaar maken voor het ontbijt en om 7 uur aanschuiven graag :mrgreen: .... drukke dag vandaag... bij mijn schoonouder eten met zijn 10'en een 8 gangen diner... morgen (2e kerstdag) lekker makkelijk komt mijn oudste zus hier met haar kinderen (en man) en doen we lekker gourmetten..... :cheers: :cheers:

Maar eerst vandaag afhandelen en dan deel 2 :scratch: :drunken: ojaaaa. en de kadoosssss :mrgreen: cabrio, 4S, Turbo...... wat zal ik krijgen :cheesy:

25 dec 2012 9:00

Fijne Kerstdagen allemaal.

Gisteren Kerst gevierd met mijn ouders en tante en oom. Vandaag komt de familie van Jessica. Kids zijn alweer goed verwend en er ligt alweer vanalles onder de boom.

Maak er een paar mooie dagen van.

Hartelijke kerstgroet uit Limburg.

25 dec 2012 10:13

Fijne kerst toegewenst :?:

25 dec 2012 11:09

krijg hier straks ook de schoonfamilie op bezoek :( :( Heb er REUZE veel zin in... Ik sla december volgend jaar wel over, doe november wel dubbel :mrgreen:

25 dec 2012 11:44

Het regent dus het is een mooi moment om een spelletje RISK te gaan spelen met het gezin.
Wij hebben alleen mijn schoonouders uitgenodigd. Dat zijn makkelijke mensen.
Ik doe verder niet aan verplichte nummertjes alleen omdat het familie is, daar heb ik geen zin in.

25 dec 2012 12:14

Iedem. Hier ook geen verplichte nummers.
Gewoon lekker Thuis en niets te hoeven of te moeten :)

25 dec 2012 13:11

Eerste kerstdagavond en oud-jaarsavond altijd in een restaurant, lekker makkelijk, wie mee wil gaat mee :wink:

25 dec 2012 14:17

t is dit al beperkt tot 1 event. Nu mooi weer hier, dus kinderen (5 stuks) zitten voor de TV, skylanders op de Wii :bang: nog een paar uur...

25 dec 2012 14:36

Targa Floriaan schreef:t is dit al beperkt tot 1 event. Nu mooi weer hier, dus kinderen (5 stuks) zitten voor de TV, skylanders op de Wii :bang: nog een paar uur...

Probleem hier opgelost door een kamer in te richten met Wii , X box en aanverwante gamezooi:) . gisteravond huis vol alle monsters aan het gamen in game kamer zoals mijn dochters deze noemen..... Ouders ook rustig kunnen tafelen ! :lol: :D

25 dec 2012 14:58

hmm, misschien dan toch maar die flatscreen kopen en huidige tv naar boven. Past alleen niet op de plek waar nu de tv staat., moet ik eerst de boekenkast verschuiven. Alles voor een rustige kerst volgend jaar :mrgreen:

26 dec 2012 0:36

Dit spreekt voor zich.

26 dec 2012 1:09

Waardeloos Sigrid. Heel veel sterkte.

26 dec 2012 1:10

Ik ga even naast je staan :bigsmurf:
Sterkte

26 dec 2012 1:29

Sig sterkte...

pffff ik plof even op de bank.. net binnen en mijn buik(je) is weer goed gevuld... straks deel 2 met 12 man hier gourmetten... even het huis blauw zetten.
Ik ga nog even snel het forum afstruinen en dan naar bedje... morgen/straxs de kado's zijn we vandaag niet aan toe gekomen..

:| :| :| :|

26 dec 2012 1:31

Zojuist een heerlijk kerstdiner achter de rug bij de Bonnerie in Maarssen, een echte aanbeveler!
Gesloten onderwerp