Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
29 aug 2009 22:36
tuurlijk hebben jongetjes dat soort dingen, vast ook K3, die van mij toevallig niet. Speelt ook gewoon met meiden en jongens, had ook poppen, moet(binnen de regels) doen waar hij zin in heeft..dan weer lang haar, dan weer kort...ik wil ook nagellak..lekker doen, ik ben daar wel makkelijk in, papa is meer van het zagen, timmeren e.d.
29 aug 2009 22:38
Richard schreef:naar k3 moet je ook kijken, niet luisteren.
ben ook al wat ouder

Is dat kijken dan wel leuk?? Van die volwassen vrouwen die kleine meisjes na willen doen.
Zing toch liever gewoon zelf en dan hoeft niemand te kijken(voordat ik dat weer naar m'n hoofd krijg)

mini-afbeelding
29 aug 2009 22:44
net zoiets als Popstars etc. de overgrote meerderheid is een zielige aanblik op een podium of een marteling voor de oren (en ogen).
niet dat K3 zelf niet goed zou zijn...
29 aug 2009 22:47
Voor een aantalvan jullie tot morgen..en voor de rest..geniet van een dag zonder mij
30 aug 2009 6:20
Hierbij een Sallands ontbijt...gewoon aanschuiven
30 aug 2009 6:41
Mogge sigrid,
Zo te zien is alle jeugd uit Boskamp gevlucht of is marcels tehuis een hangplek voor ouderen.... we zullen het zien vandaag
Tot straks.....
30 aug 2009 7:34
Goeiemorgen allemaal,
Voor degenen die naar de meeting gaan: fijne dag vandaag!
Voor de rest: fijne dag vandaag!
Bij welke forummeeting is die foto trouwens genomen?
30 aug 2009 7:48
Moggel... ik ben weer in het land... heb nog een hoop door te lezen zie ik al! Eerst maar het forum achterstand even weglezen en bijwerken.
Ik heb in iedergeval een perfecte dag en vakantie gehad...
30 aug 2009 8:14
goeie smorgens maukers
Sigrid ik voel me nu wel erg oud worden als ik dat zo zie

, en ik ben niet zo van een sallands pruttelbakkie koffie dus zal ik de jura maar even aanzetten
werk en meetingze vandaag en voor velen tot vanmiddag
30 aug 2009 8:56
Moge allemaal! Prachtig weer, eerst ontbijten en dan naar de Vehikel-oldtimerbeurs.
30 aug 2009 9:25
@ Dimitri: welkom thuis en nogmaals gefeliciteerd
Ik hoop dat onze auto's vanmiddag veilig zijn in Boskamp e.o.
want ook daar wordt het steeds minder 
Het zal je maar gebeuren...
Zo eerst nog even lekker de hei op met de fiets en dan aanhaken bij het treintje van machinist Paul
Tot vanmiddag allemaal!!
30 aug 2009 10:04
Marcel, Willem wil wel wat te doen hebben hoor
30 aug 2009 20:46
Zo, dagje geslenterd... nou even bijkomen van het weekend.
31 aug 2009 0:01
Zo, foto's geplaatst, nog een laatste proost op een geslaagde dag en dan m'n kussen op zoeken....moeten er morgen toch weer op tijd uit nietwaar.
Marcel, je hebt zowaar m'n post laten staan
31 aug 2009 1:50
Sigrid schreef:Marcel, je hebt zowaar m'n post laten staan

Tja was hard maar duidelijk van jou
En wij maar sjouwen .
31 aug 2009 3:11
tis stil man hierro

leggen jullie te maffen ofzo
31 aug 2009 5:57
goeie smorgens maukers
heb gisteren een geweldige dag gehad in het mooie salland, ik wist niet dat het daar zo mooi is
maar nu weer over tot de orde van de dag
het ontbijt
voor Lydia

en natuurlijk de jura aandoen
werk en maukze
31 aug 2009 7:02
Selamat pagi, Mannen!
Dank je voor het ontbijt Dick! En de grapefruits! Afgelopen weekend heb ik me helaas niet zo streng aan het dieet kunnen houden.
We kwamen gisterenavond laat terug van de Formule 1. Zometeen een heel groot bedrijf bezoeken, waarvan ik hoop dat ik ze tot mijn klant mag gaan rekenen.
De foto's van d Spa plaats ik vanavond wel in het Formule 1 topic!
Ik wens jullie een mooie maandag!
31 aug 2009 7:39
Heb ook nog ogen die niet helemaal open willen. Ja, dat Marc het snapt is duidelijk te merken aan zijn taalgebruik richting mij...die had ik nog niet naar mijn hoofd gehad
31 aug 2009 10:04
Goedemorgen allemaal,
Nog even lekker genieten van m'n vrije tijd, ik hoop binnen een paar dagen wat te horen over een nieuwe opdracht. Kan ik eindelijk dat luie zweet er weer eens uitwerken.
Fijne dag allemaal.
31 aug 2009 10:27
gast schreef:hier ook heel wat geslenterd en ook even bijkomen. Heb je nog wat gescoord op Vehikel?
Zeker... wat gereedschap, een stapeltje prachtige boeken voor idioot lage prijzen en een paar schaalmodellen. De omvang van de beurs wordt steeds kleiner (toen het in de Jaarbeurs werd gehouden was je een dag onderweg!) maar het was wel gezellig en er was nog genoeg te vinden.
31 aug 2009 21:25
Hee Marcel, wat verwacht je voor smeuigs van mij?
Dit is mijn 1e post, in deze kroeg
31 aug 2009 21:29
Laat die muziek eens horen dan en zeg ff tegen Ingrid dat het prima smaakt en tegen Rebecca dat Lucas niet kan wachten om te komen logeren!!!
Goedenavond....ben een film aan het kijken, dus ben ook zo weer ff weg.
31 aug 2009 21:32
Ha Vrienden, film kijken?? Er is tegenwoordig op bijna alle netten niets meer. Ik zie Sigrid trouwens wel kijken naar Kill Bill I!
Morgen ook weer aan de slag, maar toch nog maar even een laatste vakantie borrel!
31 aug 2009 21:40
Niets smeuigs aan
Dacht dat Margaret Thatcher de deur open deed

bakkie gedaan en pleituhh. Over en sluiten.
Gelukkig was ik vanaf Boskamp al halverwege

De terugweg was wel erg lang.