Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Wie wint er?

Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57

feye...
12
32%
AJAX
9
24%
beide niet...
16
43%

Totaal aantal stemmen : 37

Re: feyenoord.... - Ajax

24 apr 2009 19:56

http://www.nu.nl/sport/1954337/pepe-tie ... horst.html

24 apr 2009 20:45

horn schreef:da's niet lief. genoeg om levenslang te schorsen wat mij betreft.
Maar dan beide,want wat een smerige schwalbe......NSB'er! :pukel:

24 apr 2009 21:00

Schwalbe?

24 apr 2009 22:51

Voor een Schwalbe zou je een gele kaart kunnen geven. Maar wat hij doet is niet te vergelijken! Lekker zo'n trap na met die noppenschoenen. En er dan ook nog één een rechtse geven. Levenslang schorsen, zeg ik!

25 apr 2009 7:41

Schwalbe :?: :?: :?: 8)

Krijgt duidelijk in de loop een duw :idea:

Had een wereldwijde schorsing van de FIFA moeten hebben.
Wat een EIKEL

25 apr 2009 8:09

ik denk dat 2000gtv doelt op het gerol na die schop in zijn rug. hij rolt idd alsof er met een uzi op hem geschoten is door het A-team... :wink: Maar als iemand je inderdaad raakt met die noppen in je rug wordt je denk ik niet gelukkig. ik was er niet bij, maar de overtreding is sowieso een hele smerige... :evil:

25 apr 2009 8:13

Ieen flits lijkt het er zelfs op dat het shirtje of broekje kapot is.
Heel kort lijkt het nl. wit te zijn.

Kan lekker branden die noppen over je rug.
En als hij zich enorm zou aanstellen, vind ik het anders nog knap hoe hij het anders gezien moet hebben.

En daarna die kaakslag.... :bang:

Hoe dom kun je zijn in een vol stadion met weet ik hoeveel televisiecamera's..... :scratch:

25 apr 2009 8:21

Ach, ik had ook niet het idee dat Pepe was aangenomen om zijn intellectuele capaciteiten. :shock:

25 apr 2009 8:27

Telegraaf.nl :

AMSTERDAM - Na zijn idiote optreden tegen Getafe overweegt Pepe te stoppen met voetballen. De Portugees van Real Madrid liet zich volledig gaan. "Ik heb de beelden teruggezien en ik herkende mezelf niet. Dit is een drama, misschien stop ik wel met voetballen", sipte de robuuste verdediger in het Spaanse dagblad Marca.

"Ik was buiten zinnen. Ik werd haast gek.", vervolgt de verdediger voor wie een extreem zware schorsing dreigt. "Ik heb gewoon geen zin meer om te spelen."

Nadat Pepe een penalty had veroorzaakt schopte hij tot twee keer toe tegenstander Javier Casquero, om vervolgens ook nog een klap uit te delen. Als klap op de vuurpijl schold hij de vierde official de huid vol.

25 apr 2009 8:54

horn schreef:ik denk dat 2000gtv doelt op het gerol na die schop in zijn rug. hij rolt idd alsof er met een uzi op hem geschoten is door het A-team... :wink: Maar als iemand je inderdaad raakt met die noppen in je rug wordt je denk ik niet gelukkig. ik was er niet bij, maar de overtreding is sowieso een hele smerige... :evil:
Nee het gaat om dat eerste duwtje van Pepe, ik zie dat duwtje echt niet meer dan de inpact van een vlieg die op zijn rug gaat zitten.In mijn ogen gewoon een smerige schwalbe en daarom schopt die pepe hem.Die voelde zich denk ik op dat moment ook genaaid.
Waarom zou hij hem anders zomaar gaan schoppen?

Ik het nu nog eens een keer bekeken maar bij die eerste schop wilde Pepe nog de bal wegschieten alleen lag dat been van die speler er voor :mrgreen:

25 apr 2009 9:21

Erick schreef:Telegraaf.nl :

AMSTERDAM - Na zijn idiote optreden tegen Getafe overweegt Pepe te stoppen met voetballen. De Portugees van Real Madrid liet zich volledig gaan. "Ik heb de beelden teruggezien en ik herkende mezelf niet. Dit is een drama, misschien stop ik wel met voetballen", sipte de robuuste verdediger in het Spaanse dagblad Marca.

"Ik was buiten zinnen. Ik werd haast gek.", vervolgt de verdediger voor wie een extreem zware schorsing dreigt. "Ik heb gewoon geen zin meer om te spelen."

Krokodillentranen en een goede communicatie adviseur. :bang: Aan de ballen ophangen op het marktplein...

25 apr 2009 21:33

77e minuut Twente 1-0 achter. Mooi, dan kan Ajax het morgen tenminste weer straffeloos verkloten. :bang:

25 apr 2009 21:37

1-1 eindstand.

25 apr 2009 21:48

MS964 schreef:77e minuut Twente 1-0 achter. Mooi, dan kan Ajax het morgen tenminste weer straffeloos verkloten. :bang:

PSV wordt gewoon 2e.

26 apr 2009 9:14

horn schreef:Aan de ballen ophangen op het marktplein...

Mijn idee :!: :!: :!:

PSV 2e..... :res: voor je hoop..... :mrgreen:

26 apr 2009 9:35

Vanmorgen al vroeg mijn dochter weggebracht, gaat met een stel vrienden naar Ajax-Az. Ben benieuwd.

26 apr 2009 9:41

Louis heeft toch een Ajax hart.... :wink:

26 apr 2009 9:46

De rest van het team gelukkig niet! :twisted:

26 apr 2009 9:49

Maar die luisteren toch wel naar van Gaal...

26 apr 2009 9:51

Dat hebben ze volgens mij nog nóóit gedaan!

26 apr 2009 9:56

En de nodige Belgen in Amsterdam..... :lol:

AZ heeft nog teveel champagne in de benen (hoop ik.)

26 apr 2009 10:00

En AJAX moet gewoon knallen vandaag... FF die punt voorsprong pakken!

Gister psv gekeken. DIe waren echt super super goed! Echt fantastisch!

26 apr 2009 10:04

Hoop zou in het geheel geen hoop zijn, als ze niet kon worden teleurgesteld.

:mrgreen:

26 apr 2009 10:12

Het zal mij voor de rest jeuken.Ik zie het volgend seizoen wel weer.Alleen moeten ze nog 2 echt goede spitsen kopen en keihard afscheid nemen van Ari en Pelle

We zijn KAMPIOEN en daar gaat het om :ba: :ba: :ba: :ba: :ba: :ba:

26 apr 2009 16:40

Toch fijn, zo'n punt kado van Vink.

En die Suarez mag van mij de Nederlandse velden definitief verlaten. Wat een zak s****t is dat zeg... :evil:
Gesloten onderwerp