Re: Goeiesmorgens oftewel WEER een nieuw MAUK cafe
28 apr 2009 0:22
Nou dan hoop ik voor je dat je niet de hele nacht achter dit schermpje moet zitten, want dat zal dan niet meevallen. Ik laat je alleen achter in de kroeg, ga zo maar eens m'n bed opzoeken er zal tenslotte morgen ook weer wat gedaan moeten worden
28 apr 2009 1:56
Rustig hier.....
Muntje in de Juke-Box............
28 apr 2009 7:44
Selamat pagi, Mannen!
Ben ik de eerste vandaag? Ik zal eens een lekker ontbijtje maken. Roerommetje, zacht gekookte eitjes, vers geperste jus (is wel van gisterenavond), warme pistoletjes en thee. Oh enneh ... de beruchte Lydia-koffie!
28 apr 2009 8:02
Goedenmorgen allen.
Lekker, een bakje Lydia koffie en een dito ontbijt. Ook nog met een dame aan het ontbijt, het is een ongekende weelde. Gisteren een heftig en memorabel dagje gehad. Het ziet ernaar uit, dat vandaag wat rustiger wordt. Het miezert hier, maar de weerorakelen zeggen, dat het beter gaat worden. We zullen zien.
28 apr 2009 8:40
Morge,
Wat een verwennerij zeg, vinden mannen prettig Lydia Beetje somber hier maar de berichten zijn dat het beter gaat worden Heerlijk zo'n bakkie, Marcel je zou het aan onze Wim kunnen vragen. Weet dat zij wel wat meer contact hebben.
Mauk ze
28 apr 2009 9:29
Moguh allen vanuit de kapsalon. Lappetop nog bij reperateur. Met Jaap gaat alles goed hoor.
Het nieuws hoor ik zo denk ik nog wel en die ouwe restaurateur
28 apr 2009 12:20
Goeiemiddag, hier ook druilerig weer. Dacht vrijdagavond dat ik mijn PC problemen thuis had opgelost. Bleek zaterdag dat de boel toch weer niet werkte TOTMBO vindt het geloof ik niet zo erg dat ik wat minder op het forum zit.. Werk ze allemaal.
28 apr 2009 13:29
Hee, is het een lunchkroeg geworden, hier? Broodje filet graag! Krijg honger van al dat fietsen!
28 apr 2009 14:32
@Lydia: bij ons in de buurt rijdt iemand in een zo'n witte Nissan Kwatshkai (of hoe zo'n hok ook moge heten...) en dat ziet er uit als een rare sneeuwbal...
28 apr 2009 14:42
Dûh, heb je nog de sneeuw in je ogen? Dit is Q5! Dat is toch heel wat anders. Je moet nooit in auto's rijden waarvan je de naam niet uit kunt spreken. Daarom rijd ik in een 911 ...
Ik heb ook een witte en dat is ook geen sneeuwbal!