Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Wie wint er?

Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57

feye...
12
32%
AJAX
9
24%
beide niet...
16
43%

Totaal aantal stemmen : 37

Re: feyenoord.... - Ajax

26 apr 2009 16:52

Heb de eindstand net even op teletekst gezien, maar heb niks van de wedstrijd kunnen zien.
Vanavond maar even naar Studio Sport kijken.

26 apr 2009 17:29

Gelukkig lijkt de blessure van Didulica mee te vallen.

26 apr 2009 20:43

Domme actie inderdaad!!!!

Punt cadeau van Vink vind ik niet terrecht.
3 ballen op de paal in het slot.
Ajax was in mijn ogen de betere vandaag ( n.a.v. Studio Sport's samenvatting.)

26 apr 2009 20:48

Eens, maar natuurlijk wel sprake van een 11-10 verhouding in het veld. Onterechte rode kaart trouwens.

26 apr 2009 20:56

MS964 schreef:Onterechte rode kaart trouwens.

+1

26 apr 2009 22:05

Erick schreef:
Punt cadeau van Vink vind ik niet terrecht.

Jij denkt dat de wedstrijd niet anders gelopen was als Vink niet onterecht Schaars eraf had gestuurd en niet vergeten was om Suarez eraf te sturen?

27 apr 2009 9:22

En niet de 2de gele kaart voor Lens te trekken na een schandalige overtreding op Olequer in de 1ste helft die niet eens in de samenvatting zat waarvan je zelfs direct rood had mogen trekken...

Het was een leuke wedstrijd met een slechte scheids, een stomme Suarez, een jankende Schaars, de omgekochte doelpalen van Scheringa, de 14 minuten blessuretijd, de ambulance in de gracht, het respect van alle AJAX supporters naar AZ en een kippenvel moment toen Didulica per brancard het veld af ging en de hele Arena respectvol klapte, falende Svietaniets voor open goal en 1600 man van az in de Arena wat nog nooit eerder is gebeurd...

Oh ja en bier!

27 apr 2009 9:39

Wimpie77 schreef:En niet de 2de gele kaart voor Lens te trekken na een schandalige overtreding op Olequer in de 1ste helft die niet eens in de samenvatting zat waarvan je zelfs direct rood had mogen trekken...

Eerlijk is eerlijk, dat deel van de wedstrijd heb ik niet gezien. Maar dat toont dan alleen maar aan dat deze scheidsrechter ongeschikt is om zo'n wedstrijd te fluiten en hij beter voorlopig de eerste divisie kan doen.

de 14 minuten blessuretijd,

Ook zoiets, die 3,5 minuten extra blessuretijd bovenop de 14 minuten. Er zal toch maar een doelpunt vallen in de laatste seconden... Ongeacht aan welke kant die dan valt moet je je als scheidsrechter dan toch enorm schamen.

En dan dat idiote verhaal over die eerste pingel. Gewoon volhouden dat die terecht gegeven is. Hoe idioot kun je zijn?

27 apr 2009 9:47

Zijn collega's geven hem nog steeds een 6...

Het zal je inderdaad maar gebueren dat in de extra tijd van de extra tijd een extra doelpunt valt...
Voor mijn gevoel duurde de extra tijd maar 2 minuten, maar dat zal wel met andere dingen te maken hebben gehad.

27 apr 2009 10:28

Wimpie77 schreef:Zijn collega's geven hem nog steeds een 6...

Dat is misschien nog wel het ergste, dat ze vinden dat dit optreden een voldoende waard is. Het scheidsrechterscorps is danig in kwaliteit afgenomen, sinds die Uilenberg de boel regelt.

Voor mijn gevoel duurde de extra tijd maar 2 minuten, maar dat zal wel met andere dingen te maken hebben gehad.

Voor mijn gevoel een paar levensjaren... :wink:

03 mei 2009 15:41

Ajax 2-0 achter, Twente 1-0 voor.... :cry: Verbazen doe ik al niet meer, dus het :shock: blijft achterwege... :?

03 mei 2009 16:54

Ik ga vanavond weer eens een ouderwets avondje genieten bij Studio sport. :mrgreen:

Wedden dat Hugo Borst vanavond bij Studio Voetbal met een smile van hier tot Tokyo zit. :mrgreen:

03 mei 2009 16:55

Wat een eindstanden... :cry: Van Basten eruit, hij weet de groep niet (meer) te motiveren. Dan houdt het wat mij betreft op.

03 mei 2009 21:00

ık ben nog steeds Ajax supporter maar als je 25 % van je wedstrıjden verlıest waarbıj een paar hele forse en dan oko nog ın een fase waarın het om de knıkkers gaat dan kun je helaas alleen maar konkluderen dat je het nıet goed hebt gedaan.....

03 mei 2009 21:02

Ach, zie het positief: ik heb op veel zondagavonden tijd over, want ik hoef nl. niet naar Studio Sport te kijken. :D

03 mei 2009 22:31

Zo, dat was weer een mooi weekend: Ajax als te verwachten door het ijs, AZ die de sportieve plicht verzaakt en PSV die vervolgens het maar laat voor wat het is (lees: Lazovic die bijzonder dom de eerste gele kaart heeft gepakt icm het besef dat de tweede plaats niet meer in zicht was).

Het was een rotseizoen, dat zal, op een stel kaasvreters na, iedereen wel beamen.

03 mei 2009 22:42

Ik vond het anders wel aardig! Tenminste niet zo doorsnee jaar! :mrgreen:

03 mei 2009 23:08

Ik hou in dezen van doorsnee, dan wordt PSV tenminste kampioen...

03 mei 2009 23:16

v basten zakte bij mij door het ijs met de rouwbanden op het ek.

03 mei 2009 23:19

MS964 schreef:Ach, zie het positief: ik heb op veel zondagavonden tijd over, want ik hoef nl. niet naar Studio Sport te kijken. :D

+1.

04 mei 2009 8:06

Devils son schreef:Het was een rotseizoen, dat zal, op een stel kaasvreters na, iedereen wel beamen.

:mrgreen: AZ was ook niet altijd even goed,maarja "in het land der blinden......."

04 mei 2009 8:54

Van mij mag er een slotje op dit topic. :|

04 mei 2009 8:57

Seizoenkaart is wel 15% duurder geworden. Waarom? Stelletje idioten

04 mei 2009 9:04

wolf schreef:v basten zakte bij mij door het ijs met de rouwbanden op het ek.

Bij mij toen ie onenigheid kreeg met JC :?

04 mei 2009 9:50

Maarten schreef:Seizoenkaart is wel 15% duurder geworden. Waarom? Stelletje idioten

Het is op zich best knap om met zo'n begroting komend jaar voor de 6e keer op rij naast de titel te grijpen. Dus voor die prestatie betaal je dan. :twisted:
Gesloten onderwerp