24 jan 2014 12:46
24 jan 2014 12:53
Godspeed schreef:Problem solved: M3 CSL
24 jan 2014 13:00
24 jan 2014 13:03
24 jan 2014 13:24
24 jan 2014 13:27
24 jan 2014 13:46
Godspeed schreef:De E46 M3 CSL is inderdaad schitterend maar LHD erg duur en bovendien is deze nooit leverbaar geweest met handbak (wat voor puristen een klein smet op het blazoen is). Ik zou dan ook uitkijken naar een E46 M3 CS. Deze reeks werd helemaal op het einde van de carrière van de E46 M3 leverbaar en combineert de mogelijkheid van handbak met enkele goodies van de CSL. Bovendien vind je ze wel eens, ze zijn wel relatief schaars, voor 20.000 euro (LHD). Oftewel minder dan de helft van de prijs van de CSL. Een vaak over het hoofd geziene BMW die M3 CS...:
"Although the CS might have two-thirds of a CSL’s nomenclature, realistically it’s about one quarter of the lightweight special. For an extra £2400 over the regular M3 coupé you get the CSL’s gorgeous 19-inch wheels, drilled brake discs, chubby Alcantara steering wheel and an M-track mode that dials back the stability control’s threshold. But most crucially, the CS also gets the CSL’s tighter steering rack: 14.5:1 versus 15.4:1. And finally – in a move that makes paddle-shift Luddites like me rejoice – it’s available as a manual."
http://www.autocar.co.uk/car-review/bmw/m3/first-drives/bmw-m3-cs
24 jan 2014 13:55
Godspeed schreef:Dak is geen koekblik maar carbon... en misschien moet TOTMBO dan maar een tandje bijsteken betreffende dat topless driving...
Master Ken schreef:Zoals enkele pagina's terug geschreven blijft de M3 E46 een prachtig model. Dieptepunt zal al bereikt zijn en verwacht dat deze op den duur gaat stijgen zoals de E30.
24 jan 2014 14:14
Ronaldo schreef:Rijgedrag schijnt inderdaad niet al te goed te zijn, maar wat een lekkere kont!![]()
24 jan 2014 14:32
Cazzo Super Veloce schreef:
24 jan 2014 14:36
molen934 schreef:
24 jan 2014 14:49
24 jan 2014 15:08
EriC4C schreef:Master Ken schreef:Zoals enkele pagina's terug geschreven blijft de M3 E46 een prachtig model. Dieptepunt zal al bereikt zijn en verwacht dat deze op den duur gaat stijgen zoals de E30.
Dat verwacht ik niet vanwege productie aantallen en imago, dus moet daar TOTMBO gelijk in geven
24 jan 2014 15:11
24 jan 2014 15:15
24 jan 2014 15:49
24 jan 2014 15:58
24 jan 2014 16:43
24 jan 2014 16:44
Marc' Oh Oh... schreef:Wanneer de auto's wat ouder worden rijden de meeste 520 en 525 met een plaatje van 535 erop...![]()
Doe het dan zo:
Een 550XD met het plaatje van een 520 erop
24 jan 2014 17:19
Cazzo Super Veloce schreef:En we hebben geeneens een hond![]()
24 jan 2014 18:00
EriC4C schreef:Ik denk er over om mijn 911 te vervangen door een E46 M3 SMG cabrio![]()
Wie heeft argumenten om me voor deze (mis)stap te behoeden?
Ewout schreef:Paul van E. heeft er toch zo eentje?!
24 jan 2014 18:09
Cazzo Super Veloce schreef:mwah, de meesten die rond rijden zonder typeplaatje zijn 518/520
24 jan 2014 18:18
molen934 schreef:Er werd net een verse 5 afgeleverd, de man kreeg alle info van de (aflever) dame, nieverkeerd kan ik je zeggen![]()
24 jan 2014 18:26
24 jan 2014 18:32