18 jan 2007 17:39
adu schreef:
Een momentopname zegt niet zoveel. Je zult het op lange termijn moeten bezien.
18 jan 2007 17:44
Jort schreef:(..)Dalende trend de laatste 10 jaar en verwacht wordt dat deze zich in 2007 voortzet.
18 jan 2007 17:53
adu schreef:Jort schreef:(..)Dalende trend de laatste 10 jaar en verwacht wordt dat deze zich in 2007 voortzet.
Moeten er niet al teveel van dit soort geintjes voorvallen, anders zou die trend wel eens doorbroken kunnen worden ... Bovendien kan ik me voorstellen dat er ook mensen zijn die hun zuur verdiende centjes liever aan andere dingen uitgeven.
19 jan 2007 0:54
knoet schreef:adu schreef:
maar hoe je het ook draait of keert, hierboven staat het nog eens... er is teveel buitenlands verkeer op onze wegen, wat volgens mij in nederland in veel mindere mate het geval is...
19 jan 2007 9:40
bert964c4 schreef:knoet schreef:adu schreef:
maar hoe je het ook draait of keert, hierboven staat het nog eens... er is teveel buitenlands verkeer op onze wegen, wat volgens mij in nederland in veel mindere mate het geval is...
Zeker nooit in Aalsmeer geweest?, Schiphol? de havans van Rotterdam? de havens van Amsterdam? Hoogovens? Joh hou toch op met die onzin, heel Europa krost hier door dit landje heen!![]()
19 jan 2007 10:08
Adu schreef:Kennelijk denken onze Belgische voorstanders dat ze er (persoonlijk) op één of andere manier wijzer van worden.
19 jan 2007 10:41
ppp 356 schreef:(..)en dat er over al de andere landen niets gezegd word.
Waarom de andere landen wel, en België niet, dat wil ik wel eens weten
19 jan 2007 11:18
Zeker nooit in Aalsmeer geweest?, Schiphol? de havans van Rotterdam? de havens van Amsterdam? Hoogovens? Joh hou toch op met die onzin, heel Europa krost hier door dit landje heen!![]()
19 jan 2007 11:37
Der Ferry schreef:(..)Die vrachtwagens hebben een vertrek- of eindpunt in Nederland![]()
Daar is geen probleem , het probleem ligt bij het verkeer dat gewoon door het land raast om van A naar B te rijden vb : Frankrijk - Nederland
ps : dit is GEEN Onzin
19 jan 2007 13:04
adu schreef:ppp 356 schreef:(..)en dat er over al de andere landen niets gezegd word.
Argument "hij doet het toch ook, dus waarom ik niet" voegt niets toe aan de inhoudelijke discussie. Als eerder vermeld ben ik géén voorstander van vignetten e.d. waar ook in de EG. Dat geldt dus niet alleen voor België. Maar als er dan toch tol wordt geheven, dan vind ik wel dat er wat tegenover moet staan. We mogen in de toekomst kennelijk rekenen op mooie wegen.
19 jan 2007 13:54
ppp 356 schreef:(..) het merendeel van onze wegen, en zeker de Vlaamse zijn in goede staat. (..)
19 jan 2007 14:30
KEV-911 schreef:Tja, wij Belgen zijn te laks voor die zaken. Mocht er morgen in Nederland een vignet op de markt komen, ga ik daar geen heisa van maken. Als je daar moet zijn betaal je gewoon die 60 euro, al is dat maar voor 3x per jaar. Trouwens mochten ze vignetloketten plaatsen brengt dit weer files ed mee, + het zal uiteindelijk duurder uitkomen voor de gebruiker.
PS het verkeer zal niet verminderen voor de dromers
19 jan 2007 15:45
ppp 356 schreef:Adu schreef:
19 jan 2007 17:45
Teun schreef:Verhogen die kosten, dan kan ik lekker doorrijden![]()
19 jan 2007 18:47
knoet schreef:een beter plan had geweest als zo een vignet alleen noodzakelijk zou zijn voor de drukke wegen zodat de kleine man er mits een omweggetje geen last van had, zoals in frankrijk...
19 jan 2007 19:38
desmett schreef:knoet schreef:een beter plan had geweest als zo een vignet alleen noodzakelijk zou zijn voor de drukke wegen zodat de kleine man er mits een omweggetje geen last van had, zoals in frankrijk...
En dan worden die omwegen sluipwegen, wat dus enkel een verplaatsing van het probleem teweeg brengt.
19 jan 2007 19:48
Teun schreef:ppp 356 schreef:Adu schreef:
Paul, omdat we zo vaak jullie traiteurs bezoeken.![]()
Ik begrijp niet waarom iedereen zich hierom zo druk maakt en zeker niet op een Porscheforum.
Ik hoop eigenlijk dat we in Nederland ook zoiets krijgen. Ik las vanmorgen dat een hoop mensen bereid zijn voor 5 euro per dag de spits te mijden. Verhogen die kosten, dan kan ik lekker doorrijden![]()
19 jan 2007 21:36
ppp 356 schreef:adu schreef:ppp 356 schreef:(..)en dat er over al de andere landen niets gezegd word.
Argument "hij doet het toch ook, dus waarom ik niet" voegt niets toe aan de inhoudelijke discussie. Als eerder vermeld ben ik géén voorstander van vignetten e.d. waar ook in de EG. Dat geldt dus niet alleen voor België. Maar als er dan toch tol wordt geheven, dan vind ik wel dat er wat tegenover moet staan. We mogen in de toekomst kennelijk rekenen op mooie wegen.
Mooie wegenhet merendeel van onze wegen, en zeker de Vlaamse zijn in goede staat. Blijkbaar hebben jullie de laatste jaren niet meer in België gereden, of rijden jullie steeds op dat minder goede stuk
![]()
Als ik naar Amsterdam rij, en ik zit op de ring net voorbij Dordrecht, vlieg ik ook konstant met mijn hoofd tegen het dak om van het stuk snelweg naar Lelystad maar te zwijgen.
Maar om dan te gaan zeggen dat al jullie wegen slecht zijn![]()
19 jan 2007 22:02
19 jan 2007 22:04
cabrio wim schreef: met uitzondering van een, en dat is het eerste stuk van de Expres weg Antwerpen richting Brugge.
21 jan 2007 17:11
21 jan 2007 17:35
corry schreef:Voor Nederlanders op doorreis lijkt mij de beste oplossing, om de auto op een grote autotrailor te zetten en bij de Franse grens er weer af. Er zullen vast wel Poolse autotransporteurs zijn die in dit gat in de markt springen.
21 jan 2007 19:37
corry schreef:Voor Nederlanders op doorreis lijkt mij de beste oplossing, om de auto op een grote autotrailor te zetten en bij de Franse grens er weer af. Er zullen vast wel Poolse autotransporteurs zijn die in dit gat in de markt springen.
21 jan 2007 19:38
22 jan 2007 16:45