18 sep 2007 15:15
18 sep 2007 15:28
roenkie schreef:Zeg John... maak m'n dag es goed: typ eens een leuke Porsche-gerelateerde postda's vast goed voor je humeur
18 sep 2007 15:31
18 sep 2007 15:59
John schreef:roenkie schreef:Zeg John... maak m'n dag es goed: typ eens een leuke Porsche-gerelateerde postda's vast goed voor je humeur
Ik ga straks lekker ff de kanarie warm laten draaien op de op en afritten van de a4 hier.........das genieten (gemeen van me heh![]()
![]()
)
verdikkeme tis hier het irritatie topic, dus ik ga met bovenstaand off topic...niks lekkerder (mwah iets is nog lekkerder) dan ff karren met de speedgelbe GT3.
18 sep 2007 16:08
John schreef:Verder pas op heh Koen......je kent Humprey persoonlijk (ik ook), ga niet op een vervelende manier hier afsluiten..........
Ik mag je nog steeds zeer als persoon.....en dat weet je, vanachter je toetsenbord ben je anders......en jij weet ook dat we op IP kunnen blokken...zou jammer zijn.
18 sep 2007 16:18
John schreef:Als er 1 iemand stijl heeft dan is dat Horn (ik ken hem zeer persoonlijk), wij, ook jij, zitten hier allemaal op dezelfde golflengte wat interesses betreft....nl Porsche in de breedste zin van het woord.
Maar om een respectabel man ala Harald, iemand die zijn sporen in de gemeenschap al dik heeft bewezen (Nyenrode afgestudeerd-een int. top carriere en nu Directeur van een grote fabriek) kan je niet bestempelen als kinderachtig........
Ik merk dat jij nog zeer zeer veel moet leren, in mijn persoonlijke ogen kom je echt pas net kijken, mijn jongen van 14 zou het toch anders formuleren als jij.
John
18 sep 2007 16:22
18 sep 2007 16:24
18 sep 2007 16:28
18 sep 2007 16:35
18 sep 2007 16:39
911-lover schreef:.. men wordt hier enkel gerespecteerd als men een goede scholing heeft gehad en een directeursfunctie heeft in een groot bedrijf...
18 sep 2007 16:41
18 sep 2007 16:48
18 sep 2007 16:51
18 sep 2007 17:10
John schreef:deze topic eventueel sluiten, openhouden of wissen laat ik aan een ander van het team over........
18 sep 2007 17:12
18 sep 2007 17:17
18 sep 2007 17:23
Lydia schreef:Wil ik een héérlijke lange afrit op rijden (die een béétje nat is), gaat die druiloor met z'n Twingo ervóór ... Zucht ...
18 sep 2007 17:31
911-lover schreef:...als er weer een leuk iemand vanachter zijn computer me wil belachelijk maken...
18 sep 2007 17:33
18 sep 2007 17:40
911-lover schreef:Uw stelling klopt niet John en er staat ook niets van in dat rapport .
Ik ben niet diegene die laf vanachter een toetsenbord anderen aanvalt of in discrediet brengt maar idd daar hadden we het iets meer dan een jaar geleden al over. Toen is het niet uit de hand gelopen met Koen , maar was Koen het ook zat dat er op zijn kop gekakt wordt.
Dat verdraag ik niet als iemand voor me staat en ook niet achter mijn rug of op een WWW .
Ik wil een gesprek , maar die hier zo hoog aangeschreven toetsenbordridders zijn juist daarvoor te laf.
Niet ik.
Ik krijg dus niet de bevrediging om maar wat te posten wat ik bedenk, maar anderen krijgen de bevrediging om via een PC-tje op een ander zijn hals te zitten . In het echt hebben ze er echt de moed niet voor .
Ik vind jouw persoonlijke aanvallen aan mijn adres en plotselinge ommedraai op z'n minst bizar.
Je ontwijkt helemaal de essentie en hoe het tot deze discussie gisteren gekomen is en hoezo het vandaag terug oplaait.
En een irritatiettopic in de rubriek discussie overige zaken is er juist om eens NIET over Porsches te jippie.
Wil je dit niet lezen blijf je hier toch gewoon weg. Dat recht hebben we allemaal .
Nochmaals had jij me net als je Metalgreen een PB gestuurd na het verwijderen van mijn en zijn draadje was er niets gebeurd want dan waren mijn vragen beantwoord en wist ik dat er op gelet werd. Nu moest blijkbaar enkel MetalGreen dat weten .
En ga er idd maar over 2 weken mee verder . Dan zal ik me niet meer verdedigen en kan men me hier zo zwart maken als men wil . Maar tot dan blijf ik me verdedigen als er weer een leuk iemand vanachter zijn computer me wil belachelijk maken ipv in real life , en neem geen blad meer voor mijn mond . De anderen hoeven dat blijkbaar ook niet.
Ik ga nu werken dus de kust is vrij voor iedereen die zonder verweer wil meestoken . Dan zal ik me straks wel weer verweren.
Ik begin het echt leuk te vinden en de ware aard van menigen komen tevoorschijn
18 sep 2007 17:43