Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

10 okt 2008 9:29

Gaat alweer lekker: -8,75% bij opening. De pl**ris is toch wel goed uitgebroken zeg. :? :(

10 okt 2008 9:48

-6% gaat weer de goede kant op!!! :lol:

10 okt 2008 9:51

Totale hysterie. Wat is het wetje ook al weer, als iedereen dit soort paniek gedrag vertoont is de bodem zolangzamerhand wel bereikt... :D

10 okt 2008 9:57

ECT, die in Mei schreef:Over 3 jaar is te optimistisch. Het gaat nog vele malen sneller en dit ook mede dankzij G. Bush die het land naar de afgrond heeft geholpen. Op Times Square kun je bijvoorbeeld per seconde zien hoe groot de schuldenlast van de VS is, dat is schrikbarend!

Grappig...die teller is nu na 4 maanden al te klein voor de weergave van de schuldenlast van de VS, en dat dus 4 maanden na die post.
Was ie toch een ( beetje botte ) visionair ? :wink:

10 okt 2008 12:10

Ik ga weer instappen. De bodem is voor mij voldoende in zicht.

10 okt 2008 12:20

ik zou nog even wachten...

10 okt 2008 12:32

Idd,rente gaat 1 januari weer omhoog,huizenprijzen zakken verder........ Ben nu wel blij met m'n obligaties.

10 okt 2008 12:33

Staatsobligaties IJsland? :lol: :wink:

10 okt 2008 12:34

LeOH schreef:
ECT, die in Mei schreef:Over 3 jaar is te optimistisch. Het gaat nog vele malen sneller en dit ook mede dankzij G. Bush die het land naar de afgrond heeft geholpen. Op Times Square kun je bijvoorbeeld per seconde zien hoe groot de schuldenlast van de VS is, dat is schrikbarend!

Grappig...die teller is nu na 4 maanden al te klein voor de weergave van de schuldenlast van de VS, en dat dus 4 maanden na die post.
Was ie toch een ( beetje botte ) visionair ? :wink:

Ken ECT niet en of hij een visonair is .... weet ik niet? Kan me niet aan de indruk onttrokken dat hij weet wat er speelt. Misschien manipuleert hij de beurskoersen of spint hij hier garen bij in zgn. put-opties.
Visionairs zijn altijd al een beetje vreemde, arrogante vogels :mrgreen:

10 okt 2008 12:38

deflatie kijkt al om de hoek, rente zal zeker niet gaan stijgen

10 okt 2008 12:41

Devils son schreef:Ik ga weer instappen. De bodem is voor mij voldoende in zicht.

Is nu echt Russische roulette. Mogelijk een goede zet, mogelijk niet. Ik blijf nog even aan de zijlijn staan.

10 okt 2008 13:12

sell to the red faces, buy from the white faces
vanavond even op het nieuws kijken of ze al pips genoeg zijn rond de neus

10 okt 2008 13:22

:lol:

10 okt 2008 13:48

Marco schreef:ik zou nog even wachten...

Dan moet je dat doen.

10 okt 2008 13:56

de goeroe's roepen al een week of 2,3 dat dit wel de bodem moet zijn. Heb steeds op de bodem ingekocht.... en kan beter nog maar niet verkopen :lol:

10 okt 2008 14:00

Voorlopig is de einige bodem die ik zie die in mijn glaasje...!

10 okt 2008 14:09

yep, en die van mijn spaarrekening... :lol:

10 okt 2008 14:14

Spaarrekening... spaarrekening... Nee! Alleen een spaarlamp! :lol:

10 okt 2008 19:02

Is er iemand die een voorspelling durft te doen welke aandelen goed zullen gaan :?:

10 okt 2008 19:12

De pharmaceutische industrie misschien? Komt grote vraag naar zenuwpillen :roll: :wink:

10 okt 2008 19:23

Niets kopen , wachten en cash behouden, CASH IS KING :D

10 okt 2008 19:43

Toch maar mijn eerste bijdrage op dit draadje:
Kreeg wat "adviezen" van de huisbankier waaronder een verkoopadvies aandeel Porsche:
Koersdoel de HELFT lager als op dit moment (dus dalen naar 35/40 euro) :x

Nou, wie het weet mag het zeggen.........

10 okt 2008 19:49

heb je het geld nodig, dan wellicht doen. heb je het geld nu niet nodig? rustig stil blijven zitten. Duurt wellicht tot Q3 Q4 2009, maar het trekt allemaal wel weer recht. Behalve Fortis dan wellicht (als BNP ook dat mini-belgische-verzekeringen-deeltje overneemt)... :evil:

10 okt 2008 20:30

horn schreef:heb je het geld nu niet nodig? rustig stil blijven zitten.

Precies, want ik leef met een lange termijn visie. Maaarrr,
:evil: dit soort "adviezen" wordt door iemand of iets gegenereerd en is bijna een SFP. Zie in het verleden het Britse pond en vandaag de "banken" in de US.
Grote partijen gaan vervolgens kort (of mag dat op dit moment niet???) en huppa, koers zakt. En de idiote kleine belegger raakt in paniek, verkoopt met dik verlies en... betaalt de winst van de grote :shock:
Of zie ik dat wat te zwart wit??

10 okt 2008 21:10

Ik denk dat het nog minimaal een jaar of 3 duurt voordat we überhaupt weer de 500 punten aantikken.

Wat betreft de kleine belegger, die is maar goed voor een paar luttele procenten van de totale beurs omzetten (aandelen, opties zijn ze wel goed vertegenwoordigd), dus dat zie je niet goed. :wink:
Laatst bijgewerkt door Jort op 10 okt 2008 21:12, in totaal 1 keer bewerkt.
Gesloten onderwerp