23 maart 2014 15:37
23 maart 2014 16:03
23 maart 2014 16:07
23 maart 2014 16:10
23 maart 2014 16:17
Subdriver schreef:Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het vliegtuig gekaapt is voor een aanslag in Den Haag.
Waarom dan zo lang van te voren kapen en al die tijd het risico lopen dat het vliegtuig voor de aanslag gevonden wordt? En wat doe je al die tijd met de passagiers? Denk eens aan de logistiek om een paar honderd mensen al die tijd te eten en drinken te geven.
Als ze het vliegtuig en de mensen ergens verstopt hebben dan hebben ze dat verdomd knap gedaan.
23 maart 2014 16:20
23 maart 2014 16:22
23 maart 2014 16:38
renetrzes schreef:Maakt het extra moeilijk om hem neer te schieten als je als f 16 er naast vliegt. Maar gaat wel gebeuren dus,
lees ook net dat het technisch mogelijk is nu de transponder van een reguliere lijnvlucht in het toestel te plaatsen en als gewoon lijnvlucht over land aan te vliegen. Pffff ik wou dat het woensdag was.zal allemaal wel onzin zijn
23 maart 2014 18:17
Targa Floriaan schreef:Subdriver schreef:Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het vliegtuig gekaapt is voor een aanslag in Den Haag.
Waarom dan zo lang van te voren kapen en al die tijd het risico lopen dat het vliegtuig voor de aanslag gevonden wordt? En wat doe je al die tijd met de passagiers? Denk eens aan de logistiek om een paar honderd mensen al die tijd te eten en drinken te geven.
Als ze het vliegtuig en de mensen ergens verstopt hebben dan hebben ze dat verdomd knap gedaan.
waarom zou je al die mensen voeren (lees: in leven laten) om vervolgens met het vliegtuig een aanslag te plegen?
23 maart 2014 19:18
Subdriver schreef:Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het vliegtuig gekaapt is voor een aanslag in Den Haag.
Waarom dan zo lang van te voren kapen en al die tijd het risico lopen dat het vliegtuig voor de aanslag gevonden wordt? En wat doe je al die tijd met de passagiers? Denk eens aan de logistiek om een paar honderd mensen al die tijd te eten en drinken te geven.
Als ze het vliegtuig en de mensen ergens verstopt hebben dan hebben ze dat verdomd knap gedaan.
24 maart 2014 18:14
24 maart 2014 20:38
24 maart 2014 22:10
24 maart 2014 22:13
24 maart 2014 22:50
25 maart 2014 9:44
01 apr 2014 10:41
01 apr 2014 10:52
On Mar 31st 2014 Malaysia's Minister of Transport stated, that Malaysia is committed to find the aircraft and recover the black boxes, search efforts will not cease until the aircraft has been found. The Minister said after mentioning families of occupants are heartbroken and have endured unbearable strain: "This is a promise that Malaysia intends to keep. We will continue searching, and we will keep investigating, and we will never give up until we find out what happened to MH370." The Minister stated, that the ship Ocean Shield with a blackbox ping locator, capable to detect pings off the black boxes up to 6000 meters below water surface, has departed Perth and is expected in the northern search area by Apr 3rd to commence search for the black boxes. A new coordination center called JACC (Joint Agency Coordination Center) has been established in Perth responsible to coordinate the search activities of the various participants in the search. On Mar 31st 10 aircraft and 11 ships were participating in scanning an area of 254,000 square kilometers/74,000 square nautical miles. Five objects retrieved so far by ships have been identified to be unrelated to MH-370.
01 apr 2014 10:54
01 apr 2014 11:06
02 apr 2014 10:12
drknauf schreef:http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=7513%3Amh370-passagier-stuurt-boodschap-vanaf-diego-garcia-breaking&catid=20%3Ahet-complot&Itemid=33
02 apr 2014 10:30
Philip Wood die in zijn smsje schreef:ik ben er in geslaagd om tijdens de kaping mijn telefoon in mijn achterwerk te verbergen
02 apr 2014 11:07
02 apr 2014 11:09
horn schreef:Philip Wood die in zijn smsje schreef:ik ben er in geslaagd om tijdens de kaping mijn telefoon in mijn achterwerk te verbergen
Toch maar goed dat hij een Iphone 5 had en niet zo'n Samsung Galaxy Note...
18 jul 2014 2:13