Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Vliegtuig vermist tussen Kuala Lumpur en Beijing

23 maart 2014 15:37

Het was ook een antwoord op het bericht van outletvalve op de vraag hoe serieus we dat verhaal van Dick Berlijn moeten nemen. Maar zo heeft ook Israël zijn eigen bedenkingen over die twee Israëliërs.

23 maart 2014 16:03

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het vliegtuig gekaapt is voor een aanslag in Den Haag.
Waarom dan zo lang van te voren kapen en al die tijd het risico lopen dat het vliegtuig voor de aanslag gevonden wordt? En wat doe je al die tijd met de passagiers? Denk eens aan de logistiek om een paar honderd mensen al die tijd te eten en drinken te geven.
Als ze het vliegtuig en de mensen ergens verstopt hebben dan hebben ze dat verdomd knap gedaan.

23 maart 2014 16:07

Ik hoop dat we het allemaal mis hebben en dat het hier in den haag rustig blijft!!

@alfred, als ze komen dan over zee al is dat enorm eind om maar dat is de enige optie om zonder transponder niet gespot te worden.Over land sta je meteen op de rader en einde oefening.

23 maart 2014 16:10

Ik heb begrepen dat er Marineschepen voor de kust liggen. No way dat je dan ongemerkt over zee binnen kunt komen, met of zonder transponder. Dan heb je meer kans over land.

23 maart 2014 16:17

Subdriver schreef:Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het vliegtuig gekaapt is voor een aanslag in Den Haag.
Waarom dan zo lang van te voren kapen en al die tijd het risico lopen dat het vliegtuig voor de aanslag gevonden wordt? En wat doe je al die tijd met de passagiers? Denk eens aan de logistiek om een paar honderd mensen al die tijd te eten en drinken te geven.
Als ze het vliegtuig en de mensen ergens verstopt hebben dan hebben ze dat verdomd knap gedaan.

waarom zou je al die mensen voeren (lees: in leven laten) om vervolgens met het vliegtuig een aanslag te plegen?

23 maart 2014 16:20

Maakt het extra moeilijk om hem neer te schieten als je als f 16 er naast vliegt. Maar gaat wel gebeuren dus,

lees ook net dat het technisch mogelijk is nu de transponder van een reguliere lijnvlucht in het toestel te plaatsen en als gewoon lijnvlucht over land aan te vliegen. Pffff ik wou dat het woensdag was. :roll: zal allemaal wel onzin zijn

23 maart 2014 16:22

@targa:
Dat weet ik niet, zou natuurlijk makkelijker zijn voor de kapers om het niet te doen.
Maar een vliegtuig vol mensen neer laten storten is toch iets anders dan een paar honderd mensen op een rijtje zetten...
Ik vind het hoe dan ook allemaal verschrikkelijk, met name voor de nabestaanden.

23 maart 2014 16:38

renetrzes schreef:Maakt het extra moeilijk om hem neer te schieten als je als f 16 er naast vliegt. Maar gaat wel gebeuren dus,

lees ook net dat het technisch mogelijk is nu de transponder van een reguliere lijnvlucht in het toestel te plaatsen en als gewoon lijnvlucht over land aan te vliegen. Pffff ik wou dat het woensdag was. :roll: zal allemaal wel onzin zijn

Kom op zeg, niet te veel in complot theorien geloven. Ding ligt ergens op de zeebodem, alleen weten we nog niet waar.

23 maart 2014 18:17

Targa Floriaan schreef:
Subdriver schreef:Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het vliegtuig gekaapt is voor een aanslag in Den Haag.

waarom zou je al die mensen voeren (lees: in leven laten) om vervolgens met het vliegtuig een aanslag te plegen?

Het vliegtuig heeft even op behoorlijke hoogte gevlogen bleek uit de gegevens. Zo zou je de passagiers eenvoudig allemaal kunnen uitschakelen dmv decompressie.

23 maart 2014 19:18

Het duurt even voordat je een Boeing 777 in KLM blauw hebt gespoten. Als dit het plan was dan zijn de passagiers hoogstwaarschijnlijk al begraven

24 maart 2014 18:14

hij is gevonden hoor! (en niet in Den Haag :mrgreen: :mrgreen: )
Nou niet echt gevonden maar met zekerheid dat hij is neergestort in de Indische Oceaan. Helaas voor de achterblijvers zijn ze er zeker van dat niemand het heeft overleefd... Niet echt verrassend maar zolang er niets definitief was hadden de nabestaanden natuurlijk hoop. Ze hebben een aantal van de nabestaanden tijdens het informeren moeten afvoeren per ambulance..

24 maart 2014 20:38

Ja, maar er zijn (nog) geen beelden van.
Nu men denkt dat ie gevonden is, wordt de verrassing des te grotah as ie moge in de hofvijvah ploft. :mrgreen:

24 maart 2014 22:10

:roll: 't is geen 996.. :wink:

24 maart 2014 22:13

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP

:mrgreen:

24 maart 2014 22:50

Voorbarige conclusie van deze minister. Zolang er geen brokstukken gevonden zijn staan alle opties open.

25 maart 2014 9:44

Nu spreken ze over een zelfmoordmissie. Weer een van de zovele theorieën.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... ators.html

Maar wat wel een merkwaardig feit blijft, is dat er bestanden verwijderd zijn uit de flight simulator op de computer van de piloot. (Tenzij dit iets heel normaals is natuurlijk)

01 apr 2014 10:41

http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=33

01 apr 2014 10:52

Hee knaufie, welke datum is het vandaag?

On Mar 31st 2014 Malaysia's Minister of Transport stated, that Malaysia is committed to find the aircraft and recover the black boxes, search efforts will not cease until the aircraft has been found. The Minister said after mentioning families of occupants are heartbroken and have endured unbearable strain: "This is a promise that Malaysia intends to keep. We will continue searching, and we will keep investigating, and we will never give up until we find out what happened to MH370." The Minister stated, that the ship Ocean Shield with a blackbox ping locator, capable to detect pings off the black boxes up to 6000 meters below water surface, has departed Perth and is expected in the northern search area by Apr 3rd to commence search for the black boxes. A new coordination center called JACC (Joint Agency Coordination Center) has been established in Perth responsible to coordinate the search activities of the various participants in the search. On Mar 31st 10 aircraft and 11 ships were participating in scanning an area of 254,000 square kilometers/74,000 square nautical miles. Five objects retrieved so far by ships have been identified to be unrelated to MH-370.
Laatst bijgewerkt door outletvalve op 01 apr 2014 10:57, in totaal 1 keer bewerkt.

01 apr 2014 10:54

Zeker hetzelfde eiland als waar de Bavaria Radler-reclame is opgenomen.

01 apr 2014 11:06

Het hele gebeuren is jacob Rothschild ook wel goed uitgekomen.
Of hij ook daadwerkelijk hier een vinger in de pap heeft is natuurlijk nooit te zeggen.

http://beforeitsnews.com/politics/2014/ ... 07888.html

02 apr 2014 10:12

drknauf schreef:http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=7513%3Amh370-passagier-stuurt-boodschap-vanaf-diego-garcia-breaking&catid=20%3Ahet-complot&Itemid=33

Er werkt wel een Philip Wood bij IBM in Maleisie.....maar er zijn vast meer mensen die dat kunnen weten

02 apr 2014 10:30

Philip Wood die in zijn smsje schreef:ik ben er in geslaagd om tijdens de kaping mijn telefoon in mijn achterwerk te verbergen

Toch maar goed dat hij een Iphone 5 had en niet zo'n Samsung Galaxy Note... :cheesy:

02 apr 2014 11:07

Allez, we zijn 1 april intussen voorbij :).

02 apr 2014 11:09

horn schreef:
Philip Wood die in zijn smsje schreef:ik ben er in geslaagd om tijdens de kaping mijn telefoon in mijn achterwerk te verbergen

Toch maar goed dat hij een Iphone 5 had en niet zo'n Samsung Galaxy Note... :cheesy:

Zo te horen heb je ervaring? :mrgreen:

18 jul 2014 2:13

't Is weer mis :cry: :cry: :cry:

En weer MAS.... Al lijkt het niet hun schuld.
Plaats een reactie