Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Klokkies - Over naar deel 4

25 aug 2010 14:01

Is je bak klaar dan? Maarten? :mrgreen:

25 aug 2010 14:20

bijna, stabi's komen er nu onder, nog even frisse kop(revisie) erop, en dan de kooi met gordels erin.. kunnen we gaan finetunen.

mijn bod :wink: op die tudor vintage staat nog steeds hoor.. :mrgreen:

25 aug 2010 14:21

@Wolfie:Nee wijsneus!
@$teef: heet jij Maarten?

25 aug 2010 14:31

soms wel :mrgreen:

had moeten weten dat Wolf mijn prachtige 2de klassieker natuurlijk nooit bak zou noemen :wink:

25 aug 2010 14:36

Speedy356 schreef:Klein probleempje met m'n Navitimer :| ....

Door een harde stoot tegen een tafelrand, c.q. hoek van een tafel, is de minutenwijzer van de chronograaf van de 0-positie geraakt :( . Hij staat nu op 2 minuten vóór 0...

Alles functioneert wel gewoon en er is -gelukkig- verder geen schade aan het horloge, maar bij het resetten van de chronograaf gaat de minutenwijzer dus niet naar de bovenste '0'-positie, maar blijft er 2 minuten voor 'steken'...

Bij een quarz-chronograaf kun je dat eenvoudig corrigeren, bij een automaat (of handopwindexemplaar) dus niet :roll:

Dat wordt weer een service-beurtje en het terugstellen van de minutenwijzer naar de 0-positie... :frown:

zonde en pech natuurlijk..wel kwetsbaar dan die Breitlingk, ik doe dit bijna dagelijks met de Rolex..
:twisted: :mrgreen:

25 aug 2010 16:46

Dat heb je wel eens met zo'n vintage klokje...

Het valt me nog mee dat het glas (dat bij de Breitling nog van mineraalglas is) en de tweezijdig draaibare lunette als gevolg van de klap niet beschadigd is.

Overigens is het nog een versie die sowieso niet waterdicht is, dus echt nodig om te checken of als gevolg van de klap het horloge wel nog waterdicht zou zijn, is overbodig... :lol:

25 aug 2010 17:25

chrono centreren is een Afbeelding

25 aug 2010 17:37

mineraal=saffier?
wees maar blij dat je geen barsten hebt met stukjes glas in je uurwerk. is een van de redenen dat echte sportvintages :mrgreen: nog plastic hebben. dat en de pop-off bij overdruk in het horloge.

morgen de 1675 halen, zal picaatje doen voor jullie, stelletje ouwe rollie-lovers :cheesy:

25 aug 2010 18:59

Deze bedoel je neem ik aan? Zou zeggen dat je zo'n ding 2e hands net onder de 1500E moet kunnen kopen!
Afbeelding

25 aug 2010 19:03

Maarten schreef:Deze bedoel je neem ik aan? plaatje van maartje

Heuer non TAG gaat wel voor iets meer scheet.

25 aug 2010 20:01

Joh! Denk je :res: ? Mudje zoekt gewoon een goedkoop klokkie denk ik :mrgreen:

25 aug 2010 20:27

voor om te flippe :mrgreen: vuile handelaar :cheesy:

26 aug 2010 1:48

:thumleft: Gaaf!!!

26 aug 2010 7:44

ieder zijn smaak. wel gefeli met je aankoop. ik vind die strepen monaco net teveel 'reclame klok'. zwart/zwart vind ik hem erg mooi!!! geniet van je klok, voor zolang als het duurt :lol:

26 aug 2010 8:24

Ik heb die Gulf-klok ook. Draag hem nog steeds met veel plezier. Ben het wel met Horn eens dat die strepen soms iets teveel zijn (ach, misschien nog een keer eentje met blauwe wijzerplaat erbij, toch wat meer ingetogen).

26 aug 2010 8:39

Volgende week op Marktplaats neem ik aan?

26 aug 2010 9:17

Ik vind 'm erg mooi! Gefeliciteerd.

Maar als je deze nu ook binnen 2 maanden weer te koop zet, ga ik je voortaan zien (en behandelen) als handelaar. :twisted:

26 aug 2010 9:19

calibre 17 of de nieuwe 12 met saffier glas ?

26 aug 2010 11:34

Ik vind dat horloge ook erg fraai; de oranje en blauwe streep met het oranje stiksel in het bandje vind ik er stoer uitzien. Alleen vind ik dat Gulf-logo op de wijzerplaat 'minder'. Hierdoor líjkt het wel heel veel op een cadeautje van Gulf...

Ik wacht met smacht op de Rolex 'Mobiloil' (met de Pegasus op de wijzerplaat), de IWC 'Esso' (met een gave springende tijger op de wijzerplaat) en de Breitling 'Texaco'...

26 aug 2010 13:16

Gefeliciteerd!

Erg mooi, en gaat ook zeker meer waard worden de komende jaren.
:thumleft:

26 aug 2010 13:22

Mudje gefeliciteerd :wink:
turbocruiser schreef: en gaat ook zeker meer waard worden de komende jaren.

Hoezo?......

26 aug 2010 14:17

Idd, hoezo?

Als ik zo eens rondkijk zie ik niet echt dat TAG Heuers erg waardevast zijn. Nou heb ik die van mij voor mezelf gekocht, maar als ik 'm zou verkopen zou ik er verlies op maken.

26 aug 2010 15:51

Niet allemaal nee, maar de midsize Kirium's wel natuurlijk ;) (lees: kopen? ;) )

26 aug 2010 17:05

Ik vind de Gulf Monaco een super mooi horloge! ik wou vorig jaar eentje kopen. uiteindlijk heb ik besloten om de Monaco re-edition te kopen want ik twijfelde of ik de strepen over een paar manden op mijn pols nogsteeds zo leuk zou vinden.. Niet een probleem onze Mud hoeft over te zorgen vreze ik :mrgreen:

26 aug 2010 17:10

klokkie opgehaald. originele dial erin en faded insert. me like.
Afbeelding
Gesloten onderwerp