Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de

30 jan 2013 18:51

moet effe bijkomen van hans zijn actie :shock: :shock:

30 jan 2013 19:29

Vandaag is het 34 jaar geleden dat we uit Nederland zijn weggegaan :shock: Toen was Juliana nog op de troon! Een andere grote verrassing was,dat mijn Triumph GT6,die ik in '84 verkocht heb nog steeds in perfecte staat rondrijdt :D "KAF108L" Alleen nu met minilites! Afbeelding

30 jan 2013 20:06

Hans, gefeliciteerd man. Mooi dat je dit kan doen.
Je hebt het verdiend.
Nu maar genieten :drive:

@Jaap; leuk dat je oude liefde in handen van een liefhebber gevallen is en nog steeds rondrijdt. De auto zal inmiddels een hoop meegemaakt hebben.

30 jan 2013 20:31

Hans, gefeliciteerd :!: Waar blijven de foto's :?: :mrgreen:

30 jan 2013 20:33

Ja, Hans, dat ken ik ook.... Duurt een paar dagen. Dan ga je gewoon genieten en zo moet het ook! Ik ben gezond jaloers op je nieuwe aanwinst!

30 jan 2013 20:49

Enguess schreef:Ja, Hans, dat ken ik ook.... Duurt een paar dagen.

Leuk te lezen, dus het komt meer voor :oops:

31 jan 2013 5:02

Hans, vriend, niet te lang bij stil staan.

Moet zeggen dat ik de keuze enigszins apart vind maar wat een geweldige wagen 8) Het is je meer dan gegund. :idea:

Ontzettend veel plezier toegewenst in dit verschrikkelijke scheurijzer. :shock: Maar dat gaat vast goedkomen. :thumleft:

31 jan 2013 8:37

Morge maukers,

Toch een wat onrustige nacht, maar goed dat kan niet anders :wink:
Heb wel trek in een lekker bakkie, heeft iemand al wat klaarstaan :?:
De vloerenman (Jaap) komt zo de boel wat opfrissen en een vers laagje lak erop smeren.
We wachten af.

Mauk ze

31 jan 2013 9:39

Doe Japie de groeten, ik verwacht hem natuurlijk wel op komende forum Camp.

Hoe gaat dat er trouwens uitzien :?:
Jij in de GT3 RS en Japie in de 993S :?:

Maak er een mooie dag van. :thumleft:

Vergeet ook niet onze buren even te informeren :wink:
http://www.porscheforum.be/forum/74-stel-jezelf-even-voor-/117161-hans-stelt-zich-ook-maar-even-voor?limit=12&start=48#118962

01 feb 2013 10:32

Goedemorgen altezaam :!:
Another bites the dust vanochtend. Was te verwachten.
Als SNS Bouwfonds niet had overgenomen, hadden we daar al eerder de rekening voor gekregen.
Nu maar hopen dat de staat een leuk pakket kan maken van SNS/ AA en. ASR/Reaal...

01 feb 2013 11:12

Beter in staatshanden dan failliet, maar ja, we ga het voelen :(

Ik was gister langs PCA geweest...ik heb een enge rammel achter bij de motor....blijkt een kapotte catalysator te zijn, zelf denk ik dat het de waterpomp is...maar zij zijn de experts. Nu maar hopen dat ze het onder garantie vervangen :pale: Zo niet, ga ik bij cargraphic o.i.d. langs voor een nieuwe RVS systeem met meer geluid.

Afbeelding

Werkze :salut:

01 feb 2013 17:07

Zo'n cargraphic uitlaat klinkt wel lekker..

Middag allemaal... lekker bij tijds thuis vandaag.. doorgewerkt in de regen en nu lekker weekend.. morgen neefje en nichtje te logeren (8 & 12 jaar) dus wordt een bezig weekendje.. wil eigelijk de DD nog even ontdoen van de pekel want volgens de berichten wordt het redelijk weer.
Maar vanavond eerst met zijn 2'en uit eten sinds tijden.. :mrgreen:
Maukze..

01 feb 2013 19:34

Veel plezier!

Hier eindelijk wat goede berichten. Verzekering tegenpartij heeft de volledige aansprakelijkheid erkend. De taxateur heeft een dagwaarde van mijn vorige Jaguar bepaald waar ik mee kan leven en aanstaande woensdag kan ik de XJR ophalen :drive:

Goed weekend.

01 feb 2013 20:38

Ik ben vanmiddag gebeld, de catalysator valt niet onder de garantie (vind ik raar voor een auto met 88k op de teller :scratch: ), maar PCA ga hem wel kostenloos vervangen. Dus ze nemen het voor hun rekening, maar kan dat niet van Porsche verhalen. Krijg ik tog nog waarde voor mijn geld...gezien de verschil tussen dealer prijzen en de rest van de markt :lol:

Geniet van je afspraakje Dimitri

Afbeelding

01 feb 2013 22:30

Ewout schreef:Veel plezier!

Hier eindelijk wat goede berichten. Verzekering tegenpartij heeft de volledige aansprakelijkheid erkend. De taxateur heeft een dagwaarde van mijn vorige Jaguar bepaald waar ik mee kan leven en aanstaande woensdag kan ik de XJR ophalen :drive:

Goed weekend.

'k heb 'm al weer mogen bewonderen, was afgelopen donderdag weer even bij Witmer. Mooie bak wederom. :thumleft:
Hij had uitverkoop gehouden, zo leek het wel. Goede Kerst gehad :mrgreen:

01 feb 2013 23:23

Targa Floriaan schreef:Was afgelopen donderdag weer even bij Witmer.
Kijke kijke nie kope?................ :mrgreen: Foutje bedankt....... :wink:

01 feb 2013 23:46

nee, deze keer gewoon rondje gereden en bij WO langs. staat niets voor mij op t moment :mrgreen:

01 feb 2013 23:47

Wat een mazzel :mrgreen: voor jou dan he :wink:

01 feb 2013 23:48

Dimitri-Turbo schreef:Maar vanavond eerst met zijn 2'en uit eten sinds tijden.. :mrgreen:
En, toetje gehad?..................... :mrgreen:

02 feb 2013 9:14

Goeiemorgen,

Ik begin het idee te krijgen dat Floriaan wekelijks bij W&O langsgaat. Volgens mij heb je diep in je hart allang afscheid genomen van je Passat.
Is dit niets voor jou?

http://www.witmerodijk.nl/index.php/cars/car/923

02 feb 2013 9:34

Morguhhhh,

Gisteren de Audi opgehaald. Staat niet verkeerd op de oprit. 8)
Nog niet helemaal fit. Weet nog niet of ik vanavond naar de Nieuwjaars borrel van het Belgische forum ga. Overdag gaat alles redelijk maar 's avonds heb ik vaak toch nog wel een wegtrekker en zweet aanvallen. Warm, koud, warm, koud...... je kent het wel. Nog steeds verkouden ook. Snotter.....

Anyway, het weer is hier helemaal niks, hoop dat het in de rest van het land wat beter gesteld is.

Fijne dag gewenst.

02 feb 2013 10:28

Ewout schreef:Goeiemorgen,

Ik begin het idee te krijgen dat Floriaan wekelijks bij W&O langsgaat. Volgens mij heb je diep in je hart allang afscheid genomen van je Passat.
Is dit niets voor jou?

http://www.witmerodijk.nl/index.php/cars/car/923

Niet ELKE week hoor :mrgreen:
TOTMBO vindt die Maser te zwart :roll:
Mooie auto, maar mij te groot. Overigens neem ik al een paar weken na aanschaf afscheid van m'n auto's. Ben altijd weer bezig met de volgende. Maar met de Passat ben ik juist erg blij: ruimte + snelheid. T is meer dat ik snel verveeld ben :mrgreen:

02 feb 2013 11:13

Een auto is nooit te groot. Dat is gewoon een kwestie van wennen. Bovendien kun je altijd parkeerhulp laten inbouwen :wink:

Duitse degelijkheid voor weinig; http://www.witmerodijk.nl/index.php/cars/car/931

02 feb 2013 11:21

Zeg Ewout, ben je W&O Jehova geworden :?: :cheesy:

02 feb 2013 11:24

@ Ewout
:pale: :sick: :puker: :thumbdown:
nee dus :mrgreen:
Alleen die 7 serie is nog acceptabel, maar dan liever een A8.
Vind alleen een station wel erg handig. En TOTMBO krijg ik niet in zo'n slagschip. A6 is al discutabel...
Denk dat de volgende eerder een superb station wordt, heeft het ongedierte achterin ook lekker de ruimte. Met open dak en V6 of tenminste een 2 liter turbo.
Gesloten onderwerp