26 mei 2009 23:41
Maarten schreef:Mach 2 schreef: Maarten, gaat het wel goed met jou?
Eh ja? Waarom niet. Verschil is me op zich bekend. Speeltje van mijn voorkeur is een F14. Maar goed: ook een PvdA tactiek. Zeuren over de vorm i.p.v. de inhoud.
26 mei 2009 23:46
26 mei 2009 23:48
26 mei 2009 23:49
26 mei 2009 23:51
Mach 2 schreef: Jouw inhoud: losse flodders. Ik schiet met scherp.
26 mei 2009 23:52
Mach 2 schreef:Is Devils Son met zijn staart tussen de benen er vandoor gegaan
26 mei 2009 23:54
26 mei 2009 23:58
Maarten schreef: . Ik ben het niet vaak met Mat Herben eens maar een vliegdekschip is voor NL toch wel een must.
27 mei 2009 0:17
laten we hopen van niet..ik zal dan zijn betogen en uit eenzettingen missen....zoals hij dat kan is formidabel...het valt wel op dat een zin op verschillende manieren word uitgelegt en dr dan 1 de pispaal moet zijn...in mijn ogen deed ds het weer goed..werd weer verkeerd geinterpreneerd en das jammer......Mach 2 schreef:Is Devils Son met zijn staart tussen de benen er vandoor gegaan
27 mei 2009 0:19
+2....amandus schreef:Devils son schreef:Even voor de duidelijkheid: dit is een forum. Met verschillende meningen. Als je pessimistisch wil zijn: prima. Maar laat mij lekker optimistisch blijven. En als je daar een probleem mee hebt: jammer dan.
+1, de emmer is half vol ipv half leeg , zouden wat meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen !
27 mei 2009 0:22
daar zouden we het niet meer over hebben...piet is al genoeg gepest hierover..onder andere door mijMach 2 schreef:Wat doe je op een Porsche forum met je Audi ?
27 mei 2009 0:43
em hier ging het inderdaad mis..ieder leest wat ie er zelf van maakt [eye of the beholder] en maakt daar zijn eigen waarheid van...onterecht....Piet schreef:horn schreef:Mach 2 schreef: en ik vind het smakeloos, hautain en arrogant van ene Devils Son om daar laatdunkend over te moeten doen.
Dat lees ik anders. Ik lees geen laatdunkende uitingen. Maar dat is in the eye of the beholder
Ik zie ook helemaal geen laatdunkende uitingen van DS. Je leest iets wat er niet is. En om daar dan termen als smakeloos, hautain en arrogant aan te verbinden, gaat tamelijk ver.
27 mei 2009 0:45
27 mei 2009 7:52
Maarten schreef:. Ik ben het niet vaak met Mat Herben eens maar een vliegdekschip is voor NL toch wel een must.
27 mei 2009 7:59
27 mei 2009 8:13
in mijn ogen deed ds het weer goed..werd weer verkeerd geinterpreneerd en das jammer......
27 mei 2009 8:26
27 mei 2009 8:41
27 mei 2009 9:00
Richard schreef:en dan nog wat we halen geen polen naar nederland ! De mensen hebben wat minder geld te besteden (waarschijnlijk door een crisisje ) en polen zijn voor diegene een oplossing om toch de werkzaamheden uit te kunnen voeren
27 mei 2009 9:04
27 mei 2009 9:11
Sigrid schreef:maar misschien zou het prettig zijn als jij je eens in gaat leven in de mensen die zich kloten voelen vanwege crisis.
Maar waarom zouden er nu opeens zoveel voedselbanken in NL zijn, om eens een voorbeeld te noemen.
27 mei 2009 9:15
Mach 2 schreef:Ik vind dat Devils Son maar wat onzin zit uit te kramen.
Slechte indicatoren die, zolang de crisis en de werkloosheid nog blijft doorspelen, door zal werken op de huizenmarkt. Ik wed erop dat de huizenmarkt fors zal gaan kelderen. Las net dat in Amerika de huizenprijzen t.o.v. 2006 met 50 % zijn gekelderd en dat in een economie dat nog vele malen krachtiger is dan de onze.
Devils Son ik ben benieuwd of je het lef hebt om de markt in Breda hetzelfde durft te verkondigen als hierboven. Ben bang dat je met rotte eieren en pek wordt bekogeld.
27 mei 2009 9:18
Sigrid schreef:Volgens mij schrijf je toch heel wat anders.
Natuurlijk zijn er mensen die in de problemen komen. Maar dat komt zelfs voor als de economie geweldig draait (alleen komt het dan veel minder vaak voor).
Nee, er komen nooit zoveel mensen in de problemen als de economie goed draait.
27 mei 2009 9:20
Devils son schreef:Moet ik je wat adresjes geven van uitzendbureautjes die Polen naar NL halen? We halen ze wel. En jij hebt waarschijnlijk nooit gesproken met (agrarische) ondernemers die de Polen in dienst nemen, want dan wist je dat ze hier al lang voor de crisis waren en zijn begonnen met het werk waar je gewoon geen Nederlanders meer voor krijgt (uitzonderingen daargelaten). En gewoon CAO betaald krijgen (behalve in Someren...).
27 mei 2009 9:21
horn schreef:Alleen zijn er situaties waarin je het met een positieve instelling alleen niet redt helaas (vb een van onze servicemonteurs, 57 jaar, 42 jaar dienstverband en nu werkeloos - komt nooit meer aan het werk. Hoe positief hij het ook bekijkt...)