En Rob, heeft TOTMBO al een beetje kunnen wennen aan de niet Infinity?
Ja, maar je wilt niet weten hoe. Vanavond naar een bruiloft geweest en om niet helemaal alles op de spits te drijven heb ik me vrijwillig aangeboden om de BOB te zijn. Jessica had niet veel gedronken maar het was me al snel duidelijk dat wat ze gedronken had verkeerd gevallen was. Toen we in de wagen stapten trok ze haar jas al uit en draaide de airco naar standje wintersport en ik wist al hoe laat 't was. Het werd een pitstop race van tankstation naar tankstation met snelheden van rond de 180 km / u.
Ik wist niet dat vrouwen zo vaak achter elkaar sorry konden zeggen
Tja, ik weet zeker dat ik de komende feestjes weer veilig zit.
De wagen vind ze helaas nog steeds niks. Kortzichtige standpunt van Jessica = Premium merken als Audi, Mercedes en BMW horen geen stations te maken. OK, is ook een mening. Tis volgens mij niet zozeer de wagen maar meer het feit dat ik hem gekocht heb zonder overleg. Ze rijdt nu ook in de Benz en daar doet ze ook niet moeilijk over. Maar goed, als het gezeur aanhoud dan rij ik wel in de Audi en koop ik voor haar een Aygo ofzo. Vind de Audi best een prettige wagen en kan de Porsche weer gebruikt worden waar hij ooit voor bedoeld was, hobby wagen en geen daily driver.
Paar kleine dingen moeten nog gedaan worden, vanaf 120 trilt de kont van de Audi, even laten balanceren. 1 lambdasonde blijkt niet helemaal correct te werken en wordt dus vervangen en de gloeibougie op cilinder 2 werkt niet naar behoren. Alles wordt keurig netjes gratis gemaakt incl 6 nieuwe gloeibougies. Daarnaast heb ik volgens mij een afwijking aan de Brandstof meter, afgelopen weekend getankt en de meter ging netjes van bijna een kwart leeg naar vol. Nu 500+ km gereden, de meter staat nog op ruim driekwart vol en de boordcomputer geeft een actieradius van 1040 km
Dat lijkt me wat erg optimistisch. Iemand een idee? Ruim 1500 km op 1 tank met een 3.0 TDI kan gewoon niet. Ontluchting van de tank misschien? Verder prima wagen overigens.