Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
19 dec 2008 8:51
Goede morgen,
Hier nog 5 werkdagen in 2008...
Wel lekker rustig op de weg, dus uitslapen!!
19 dec 2008 9:16
Selamat pagi, Mannen!
Hier ook nog donker, maar de lucht is wolkenloos. Hopelijk blijft dat zo.
Een ziek kind hier, dus dat zijn korte nachten ... Ik voel me net als die kat in Tom & Jerry met van die lucifers tussen de ogen om ze open te houden!
Ik moet volgende week ook nog werken. De 24e heb ik het juist berendruk, dus geen kans om wat vroeger naar huis te gaan.
Fijne vrijdag, allemaal. En werk lekker!
19 dec 2008 9:35
Zo, laatste werkdag van de week. Nog een paar stressgevalletjes weg proberen te werken (Geld binnen krijgen van late betalers, goed voor werkkapitaal

) en dan lekker het weekend in!
19 dec 2008 9:47
Morge,
Volgens mij is er een griepgolf op komst, hoorde het van mijn zoon op zijn school
Ben ook aan een bakkie toe, Marcel weet wel waarom
Zal ook maar even een uitdraai maken van de uitstaande posten, zijn vaak weer dezelfde klanten
Maandag maar een rondje maken met de noodzakelijke kerstpakketten
Werk ze Maukers
20 dec 2008 3:22
De Kroeg is ook niet meer wat het geweest is.........
Dit is een hele mooie van de
Stones
Far Away Eyes..............
20 dec 2008 3:41
Schenk mij maar een cognacje in. Lekkere muziek, overigens!
20 dec 2008 3:42
Het volk is nog laat op zie ik wel...
20 dec 2008 3:57
Die hards........
20 dec 2008 9:30
Moguhh allen, is nog rustig hier.
Allen een prettig weekend, en voor de vakantiegangers veel sneeuw en zon.
20 dec 2008 10:45
Lekkere kop kofffie, krantje erbij, ik moet nog erg op gang komen, Dexter Gordon in de CD, alles bewust inefficient!
Geniet van de relatieve rust van het weekend! Moeten jullie vandaag al kerstboodschappen doen?
20 dec 2008 12:13
Selamat pagi (sorry, Lydia voor dit plagiaat), maar toen ik gisterochtend mijn Indonesische collega zo begroette, was hij (volgens mij aangenaam) verrast.
20 dec 2008 13:38
Selamat pagi betekent toch "goeiemorgen eikel"?
20 dec 2008 16:18
Oh, vandaar dat hij spontaan ging swaffelen.
21 dec 2008 11:19
Moggûh allemaal, het is nog erg rustig hier. Het is vast een vermoeiende avond/nacht geweest.
@ Jurgen: Selamat Pagi.
21 dec 2008 11:51
moguhh allen, het is ook zondag hè, even rustig aan hoor.
Kom net van de bakker, dus verse broodjes staan klaar.
Heb mijn vrouw vannacht nog even geswaffeld.
21 dec 2008 11:53
@Wim ; bedankt hè...
21 dec 2008 11:59
Morge mannen en vrouwen, koffie!
21 dec 2008 12:10
Zo, lekker een kopje koffie. Is er gisteren niet meer van gekomen om boodschappen te doen, dus dadelijk naar de AH
22 dec 2008 8:39
Goedemorgen maar weer! Benieuwd of er nog velen aan het werk zijn. Rondom ons zien we ook wel veel bedrijven die nu al dicht zijn. Ergens sowieso een prima gedachten: na al het rennen en alle drukte even een soort van collectieve periode van rust en, wie weet, bezinning.
Om daartoe dan maar de aanzet te geven zal ik eens een stevige pot heerlijck geurende, versche koffie opzetten! (gisteren naar het Nederlandsch Openluchtmuseum geweest, beetje ver-oud-hollandst dus - erg leuk, beetje Anton Pieck gevoel, met schaatsbaan, rodelbaantje, koor in een kerkje, brood bakken voor kinderen e.d.; zeker toen de schemering inging. Een aanrader, zowel met als zonder kinderen!)
Voor diegenen die het nog niet kunnen/mogen laten - werk ze! En via deze weg alvast mooie en sfeervolle Kerst en eindejaarsdagen toegewenst.
22 dec 2008 8:59
Moge! Nog twee dagen werken, zullen wel drukke dagen worden. Gelukkig geen ruiten krabben vanmorgen.
22 dec 2008 9:08
Moguhh allen, kunnen jammer genoeg de kapsalon niet dicht gooien, anders zouden de mannen hun vrouwtjes niet mooi genoeg zijn,
en misschien geldt dat ook andersom.
Eerst maar een lekkere koffie nu.
22 dec 2008 9:15
Jurgen schreef:Selamat pagi betekent toch "goeiemorgen eikel"?

en ik dacht dat selamat malam "goedenavond" betekende ,
maar dat zal dus ook wel iets anders zijn zeker
('k heb vroeger nog een Indonesische collega gehad, en die zei dat s'avonds altijd......)
22 dec 2008 9:22
Geen vuurwerk hier, is zonde van het geld.
22 dec 2008 9:33
Mogguh,
Ook geen vuurwerk in mijn vingers de komende tijd. Ik zie genoeg ellende hiervan voorbij komen...
Of ik me met Kerst culinair kan inhouden weet ik niet; vandaar maar even op voorhand sporten.