Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

01 feb 2007 19:27

LeOH schreef:Breng ZONDAG ff een paar dozen naar .... :D

Als Babs nou inderdaad 'ns naar Delft komt - kan ze meteen haar rij-kwaliteiten met het karten laten zien - zorgen wij wel voor het gebak :wink:

Gefeli Babs .. :drive:

01 feb 2007 19:36

Marcel schreef:
Jurgen schreef:
Harley's ....zijn ook geen motoren.maar rijdende bankstellen... :twisted: :mrgreen:

pardon, ik rijd toevallig ook Harley en eerlijk is eerlijk, mijn bankstel is echt veel comfortabeler, maar lang niet zo mooi...

Het verschil is, mijn bankstel zit ik op en kijk ergens naar, bij mijn Harley zit ik en kijk er naar....

Blijft natuurlijk wel een beetje rondtuffen op een Harley. Het geluid is natuurlijk goed maar er zitten zo vaak van die nepgasten op. Die trekken dan in het weekend een leder jasje aan met franjes, zonnenbrilletje van de dump op, scheren zich niet en gaan ineens boos kijken naar iedereen........ Vervolgens maandag weer in pak op kantoor. :wink:

Geef mij maar een Ducati :!: Geweldige wegligging, mooi geluid, lekker 300 km p/u knallen, knietjes aan de vloer in de bochten, natuurlijk zonder richting aan te geven afslaan en vooral niet in de spiegels kijken...... :wink:

Enne, Frost natuurlijk van harte met het roze papiertje. :D

01 feb 2007 19:37

Harley's en Indian's zijn ook geen motoren Auke...maar rijdende bankstellen...

Nou,.. doe mij dan maar zo'n bankstel.. :wink: .. weinig bankstellen die zo'n geluid maken.. :D :D .

01 feb 2007 19:40

cabrio wim schreef:Kop op en succes, ik hoop als terug komt dat ik dan"................." mag invullen.

Bij deze "GEFELICITEERD"

01 feb 2007 20:20

:shock: :mrgreen: Nou hier komt tie: gefeliciteerd

Je ziet gewoon doorgaan en de aanhouder wint. :wink:

01 feb 2007 21:45

Gefeliciteerd en heel veel Porsche-rijplezier!

01 feb 2007 22:15

Van harte en...... veel veilige KM-ers.
:lol:

01 feb 2007 22:33

YES YES YES Afbeelding
GEFELICITEERD BARBERA.Afbeelding

01 feb 2007 23:42

Olaf schreef:
LeOH schreef:Breng ZONDAG ff een paar dozen naar .... :D
Als Babs nou inderdaad 'ns naar Delft komt - kan ze meteen haar rij-kwaliteiten met het karten laten zien - zorgen wij wel voor het gebak :wink:

Ben je [url=http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?p=246754#246754]dit verhaal[/quote] nu alweer vergeten? :cheesy:

Tja, ik weet niet of ik nu blij moet zijn of niet, maar gefeliciteerd met je rijbewijs Babs ;)

02 feb 2007 0:02

paSCal schreef:Tja, ik weet niet of ik nu blij moet zijn of niet, ....

Dat merk je volgend jaar wel als de nieuwe polis en premie van de verzekering op de mat valt :idea: :wink: :lol:

02 feb 2007 0:03

De "voorbeeldknop" vergeten Pascal... :mrgreen: ?

02 feb 2007 0:33

Gefeliciteerd!!! Enne, dit heb ik wel eens horen vertellen: houdt hem/haar tussen de lijntjes en de glimmende kant boven.............duhhuh :twisted: :wink:

02 feb 2007 9:08

FROST schreef:het zijn niet de motorrijders, maar vaak de fietsers die automobilisten het leven zuur maken...............................want dat was het gevoel dat ik dus vandaag ook had; kinderen die zomaar de straat oversteken, geen hand uitsteken bij het afslaan en dat soort ongein....

Al met al, wat een drukke dag op straat: hoop vrachtwagens die aan het laden en lossen waren... maar het zal mij een zorg zijn verder want:

IK BEN GESLAAGD!!!!!!!!!!!

VAN HARTE BABS!!!!!!!!!!

Als er iemand is die het graag wilde hebben............dan ben jij dat wel.
Wellicht onderhand ten overvloede, veel plezier en bovenal veilige rijjaren in de Porsche! :ba: :drive: :ba: :drive: :ba: :drive:

02 feb 2007 9:24

Gefeliciteerd en nog vele jaren rijplezier toegewenst. Afbeelding:wink:

02 feb 2007 15:23

Hey Babs, goed gedaan meid.
Ben blij voor jou !!

03 feb 2007 13:48

Afbeelding

03 feb 2007 14:00

GEFELICITEERD :lol:
Plaats een reactie