Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
16 jun 2014 12:38
nou ben benieuwd hoe hij er nu echt aan toe is...
16 jun 2014 13:04
mbembe schreef:nou ben benieuwd hoe hij er nu echt aan toe is...
Tov een gemiddeld persoon: extreem slecht. Tov net na het ongeval: stukken beter. Alles is relatief.
Maar ik begrijp uit de berichtgeving dat hij wat reageert op aanrakingen. Dat lijkt mij een melding die hoort bij iemand die heel veel niet kan, waaronder praten.
16 jun 2014 14:05
Als iemand met een dergelijk hersenletsel na een half jaar reageert op aanrakingen of anderszins hooguit op een zeer basale manier kan communiceren met familie/behandelaars en verder niet veel kan, zou ik niet teveel van zo'n revalidatietraject verwachten.
17 jun 2014 12:41
Schumacher wakker ....
Juist op tijd om het WK te volgen dus ...
17 jun 2014 15:16
Ik denk op dit moment dat Schumacher niet weet wat een WK is.
17 jun 2014 16:58
ironpatje schreef:Schumacher wakker ....
Juist op tijd om het WK te volgen dus ...
gisteren had Tijl Bekkant dezelfde "grap" op twitter.
Vind 'm zwaar ongepast.
17 jun 2014 18:28
Op t randje, maar Ironpatje mag t wel van mij
18 jun 2014 0:02
Op zichzelf is hij al verder dan ik ooit verwacht had! Natuurlijk moet hij een lange weg gaan en dan nog ben ik bang dat het een zombie wordt, die nog maar 10% van zijn oude uitstraling heeft.
09 sep 2014 16:37
Schumacher verlaat ziekenhuis en zet revalidatie thuis voort (bron nu.nl)
09 sep 2014 18:11
We zeggen niets concreets over zijn toestand, maar of we aub niet willen speculeren
09 sep 2014 19:19
Dat doe ik dus ook maar niet, maar zit toch in die Heimat, morgen maar ff een Bild scoren.
Kijken wat die weer voor onzin verkopen......
Keep up fighting Michael!
07 okt 2014 15:56
Goed nieuws rond Schumacher
Van onze Telesportredactie
Michael Schumacher kan een 'relatief normaal leven gaan leiden'. Jean Todt, voorzitter van de internationale autosportbond FIA, heeft dat gezegd tegen de Duitse televisiezender RTL.
Todt heeft de Duitse Formule 1-legende vorige week hebben bezocht in zijn huis in Zwitserland. "Hij vecht. Zijn toestand verbetert, dat is erg belangrijk. We mogen ervan uitgaan dat hij binnen afzienbare tijd een relatief normaal leven zal kunnen leiden. Hij heeft daarvoor alleen tijd nodig.'' Todt voegde daar wel aan toe dat de Duitser nooit meer in een Formule 1-auto kan rijden.
De 45-jarige Schumacher raakte eind vorig jaar zwaargewond bij een ongeval tijdens het skiën. De voormalige Formule 1-kampioen liep daarbij zwaar hersenletsel op.
Schumacher lag daarna maanden in coma in een ziekenhuis in Grenoble. In juni ontwaakte hij en reageerde op signalen van zijn vrouw en zijn kinderen. Schumacher verhuisde daarna naar de kliniek in Lausanne om verder te werken aan zijn herstel. Inmiddels is hij weer thuis.
07 okt 2014 16:29
Relatief normaal leven gaan leiden
Dus weten we nog niets over zijn toestand.
07 okt 2014 16:30
klinkt goed, maar zou dat graag uit de mond van sabine Kehm horen.
07 okt 2014 17:39
Najah, Idd moet die Sabine Kehm nog met een bevestiging komen, we gaan het zien/volgen.
07 okt 2014 17:47
Ik hoor het hem liever zelf zeggen….
07 okt 2014 17:53
Ik denk dat dat nog niet aan de orde is, maar hoop dat ook uiteraard op termijn.
08 okt 2014 10:48
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat het verhaal niet klopt over Schumacher. Volgens die verslaggever zou Bianchi een soortgelijk letsel opgelopen hebben als Schumacher maar is er zelfs nog erger aan toe. Het is nog maar de vraag of die het gaat redden.
08 okt 2014 13:03
wel raar dat Todd deze uitspraak heeft gedaan terwijl iedereen weet dat de familie zelf wil bepalen wat en wanneer ze iets naar buiten brengen. wie is hij dan om dit in de wereld te helpen? verder zegt hij eigenlijk weinig, althans er is weinig uit op te maken 'relatief normaal leven'. tja dat kan idd zeer relatief zijn
08 okt 2014 13:31
mbembe schreef:wel raar dat Todd deze uitspraak heeft gedaan terwijl iedereen weet dat de familie zelf wil bepalen wat en wanneer ze iets naar buiten brengen. wie is hij dan om dit in de wereld te helpen? verder zegt hij eigenlijk weinig, althans er is weinig uit op te maken 'relatief normaal leven'. tja dat kan idd zeer relatief zijn

Heb je het niet vertaalde bericht al gelezen? Dan blijkt dat aan hem dingen gevraagd zijn en dat hij slechts een open deur heeft ingetrapt (we zullen hem niet meer in een F1 bolide zien sturen).
14 okt 2014 12:42
Tja...
14 okt 2014 13:01
Ach ja, je moet toch iets of iemand de schuld kunnen geven.....als dat helpt, gewoon de schuld in de schoenen schuiven van een ander....
14 okt 2014 13:06
Tja, een typisch voorbeeld dat de beurs voornamelijk is gebaseerd op emotie