Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Vliegtuig vermist tussen Kuala Lumpur en Beijing

18 jul 2014 7:38

Deze vlucht gebruik ik zeker een paar keer per jaar. Zitten altijd veel collegas in. Er wordt nu onderzocht via ons intern reisbureau of en zo ja hoeveel en wie er mogelijk aan boord waren....

Hoor net - 3 collegas aan boord...met hun vrouw en kinderen, waarvan 1 vd families met 4 kinderen, staat zelfs al in de maleise krant... http://www.bintulu.org/2014/07/18/bintu ... kraine.php

verschrikkelijk
Laatst bijgewerkt door Marcel op 18 jul 2014 8:56, in totaal 7 keer bewerkt.

18 jul 2014 7:47

Om alle speculaties op t forum voor te zijn: uit betrouwbare bron is vernomen dat t een verdwaalde Israelische luchtdoelraket was.

18 jul 2014 8:05

Gaan die raketten zo ver dan?
Israël ligt meer dan 1000km er vandaan?

18 jul 2014 8:51

marcel, jeetje wat erg om te horen.heel veel sterkte.
en natuurlijk alle nabestaande,hier zijn weer geen woorden voor. :cry:

18 jul 2014 9:01

Hoe bizar is het dat er in 4 maanden tijd TWEE dezelfde vliegtuigen (Boeing 777-200) van dezelfde maatschappij (Malasyan Airlines) neerstorten / verdwijnen.
Je zou bijna in complot theorieën gaan geloven. :scratch:

18 jul 2014 9:07

Targa Floriaan schreef:Om alle speculaties op t forum voor te zijn: uit betrouwbare bron is vernomen dat t een verdwaalde Israelische luchtdoelraket was.

Om alle speculaties voor te zijn, hier een speculatie.. :bang:

Hoe dan ook verschrikkelijk. Maakt niet uit welk vliegtuig of wie er in zitten, maar omdat 't zo'n bekende lijn is (doe 'm zelf ook wel eens, waarschijnlijk iedereen die wel eens richting 't oosten vliegt), komt 't op een of andere manier toch dichter bij.
Uiteraard sterkte naar mensen die ook daadwerkelijk bekenden aan boord hadden. :cry:

18 jul 2014 9:46

Sorry, was ironie. Bewust zonder smiley. Neiging is hier zo snel naar allerlei wilde speculaties, die ik voor wilde zijn met een - in mijn ogen - overdreven onrealistisch scenario...

Edit: zie net t bericht van Marcel. Op moment van posten van mij bericht stond het aanvullende bericht over zijn collega hier nog niet. Anders had ik mijn bericht niet gepost.
Sterkte voor alle betrokkenen.

18 jul 2014 9:56

Hoor net dat de beste vriend (die toevallig ook Anoniem heet, net als ik) van mijn collega/directeur met zijn gezin in het betreffende vliegtuig zat; op weg naar z'n vakantiebestemming in Indonesië...

Toen ik vanmorgen een mailtje van hem las dat hij niet naar kantoor zal komen vanwege het overlijden van 'Anoniem', schrok ik wel. Best apart als je je eigen naam voorbij ziet komen!

Het komt zo allemaal we héél dichtbij...

18 jul 2014 10:00

Wat een narigheid jongens, je kan het nauwelijks bevatten :cry:
Als ik al die beelden zag van de gevechten met elkaar werd ik onpasselijk en worden we er ook nog in meegesleurd :evil:
Zoveel mensen aan boord die het leven laten en wat te denken van hun naasten, niet te beschrijven wat een leed :cry:
Woon onder de rook van Schiphol en de Polderbaan ligt op loopafstand en ze gaan af en aan alsof er niets aan de hand is.
Ben benieuwd of een van de strijders de moed heeft om de verantwoording te nemen :?:

18 jul 2014 10:28

Targa Floriaan schreef:Sorry, was ironie. Bewust zonder smiley. Neiging is hier zo snel naar allerlei wilde speculaties, die ik voor wilde zijn met een - in mijn ogen - overdreven onrealistisch scenario...

Ok sorry, ironie niet gesnapt. :salut: :oops:

18 jul 2014 10:53

Het luchtafweermaterieel schijnt alweer terug Rusland in te zijn gesmokkeld, dus, nee Hans, ik vrees van niet.
Inderdaad onbeschrijfelijk leed. Sterkte aan een ieder die er direct of zijdelings mee te maken heeft.

18 jul 2014 11:09

Bizar, die foto's allemaal. En dat berichtje op facebook, van Cor Pan. Krijg je gewoon kippenvel van.
http://news.nationalpost.com/2014/07/17 ... prophetic/

En Hans, is altijd ook bizar, hoe de wereld ook gewoon weer door draait na zoiets. Schiphol heeft er qua vluchten niets van gemerkt. :|

18 jul 2014 11:09

Bah, wat zinloos allemaal...verdriet en leed wat aangedaan wordt.

Hoop dat mijn vlucht mh17 beter verloopt...... :?:

18 jul 2014 11:15

Ik word echt misselijk van dit soort tragedies. Families die uit elkaar worden gerukt omdat er 2 landen met elkaar aan het knokken zijn. De eigenaren van een van Rotterdams beste restaurants, Asian Glories zaten ook in het toestel.

Leef!! Je kan dus echt zomaar weg zijn morgen hoe hard dat ook klinkt.

18 jul 2014 11:33

Vriend van mn oudste zoon zat in het vliegtuig, met zn broer en ouders.
Eergisteren hadden ze nog samen gegamed.
Vanmiddag naar de bijeenkomst op school.
Pfff wat een ellende.

18 jul 2014 11:36

Tja, 173 Nederlanders. Dan komt het wel erg dichtbij. Had vanochtend een afspraak met een man wiens vrouw haar naaste collega met vrouw en kind verloren is in de crash. Verschrikkelijk als het gebeurt. Helemaal als je ook nog mensen kent die in dat vliegtuig zaten. :cry:

18 jul 2014 13:44

Conflicten, macht, geld , religie, enz enz. Je zou (soms) denken wat een kl*te wereld leven we in. Helaas zijn de verantwoordelijken voor dergelijke zaken vrijwel ongrijpbaar of ontspringen de dans. Spijtig voor alle inzittenden en dan wil ik ALLE benadrukken omdat de NL media in hun berichtgeving vaak te veel NL georiënteerd zijn. Mensen zijn mensen voor mij in dit geval , nationaliteit doet er dan niet toe.

18 jul 2014 13:46

+1

We leven in een verknipte wereld.
:cry:

18 jul 2014 13:49

Hoorde/las enkele dagen geleden dat bij de strijd in Gaza 200 Palestijnen en 1 Israeli omgekomen zijn.
Maar is ver van ons bed, dus raakt je nauwelijks...

18 jul 2014 14:15

Jij bent echt een enorme Quinsy

18 jul 2014 14:40

Was een reactie op de post van Redriver, maar dat had je natuurlijk niet begrepen.
Lees anders een paar posts verder terug dan je neus lang is.

18 jul 2014 15:59

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=4 ... 026&type=1

Bizar zo'n logboek via facebook. Ook dit is social media. :cry:
Ben 't uiteraard eens met dat nationaliteit niet uitmaakt bij zoiets, maar dit soort berichtgeving in je eigen taal, en vermelding van het grote aantal Nederlanders zorgen toch voor extra rillingen.

18 jul 2014 16:00

Dit is echt een verschrikkelijke ramp en zoals het lijkt idd geen ongeluk...........zeker dit laatste maakt je naast verdrietig eigenlijk ook heel boos.

Ik lees dat een aantal mensen hier bekenden zijn verloren, voor deze mensen en alle andere nabestaanden op welke wijze dan ook heel veel sterkte.

18 jul 2014 17:00

molen934 schreef:en worden we er ook nog in meegesleurd :evil:
Dat is wel wat ze willen. Ook triest. :shock:

18 jul 2014 17:07

Dat is idd ook triest.......

zo'n persoon moet door de media vanaf nu toch geheel worden genegeerd..... die Gario is echt knotsgek :shock:
Plaats een reactie