Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Nieuwe semi-daily auto - graag jullie input gevraagd
bespaar je de moeite man. da's geen auto, da's een lomp hok. Totmbo wil er ook een. Mag van mij, maar zal nooit mijn DD worden...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 dec 2015 20:39 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Inderdaad een hok en, als ik me niet vergis, ook niet bepaald probleemloos...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
15 dec 2015 20:48 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Er wel eens mee gereden dames?
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
15 dec 2015 21:03 |
|
|
geertsabine
|
ja...... en tis een verschrikking als je een strak sturende auto gewend bent.
|
15 dec 2015 21:10 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Nee, en dat moet zo blijven
|
15 dec 2015 21:14 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Maar een nieuwe, of oud model? Zag vorige week die nieuwe in t zwart rijden, zag er wel chique uit. Geen idee hoe 't rijdt.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
15 dec 2015 21:17 |
|
|
geertsabine
|
Stond vorige week een hagelnieuwe bij ons op de parkeerplaats van de zaak, in het zwart. Voorkant gaat nog wel (hoewel het niet mijn ding is), achterkant is niet slecht. Maar 'en profil": afgrijselijk. En dan te weten dat de prijskaart van de garage er nog in lag. Kostte 100K. In geen 100 jaar....
|
15 dec 2015 21:19 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Een ton voor zon hok, je moet het willen.
|
15 dec 2015 21:22 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Beetje subsidie van onze overheid heeft anders best wat mensen over de streep getrokken
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
15 dec 2015 21:25 |
|
|
porsje911
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
|
Ongelooflijk hoe dat werkt. "Mooiste" voorbeeld vind ik de Mitsubishi Outlander. Zou die auto zonder subsidie verkocht worden? Ik kan het me niet voorstellen.
_________________________________________ Kijken, rijden en genieten! http://www.lievekampadvocaten.nl
|
15 dec 2015 21:50 |
|
|
Frits77
986 S040
|
was 2 weken geleden bij de dealert, stonden de XC 90's T8's gestapeld ongeveer en monteur vertelde dat er veel overgewerkt moest worden om ze allemaal dit jaar uit te leveren.
|
15 dec 2015 22:16 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Helemaal eens, de bijtellingsregels heeft de wagenpark van NL verwoest.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
15 dec 2015 22:18 |
|
|
Frits77
986 S040
|
occasion dealers moeten ook hun auto's in buitenland inkopen want na de lease wil niemand zo'n ding in NL. Ex lease auto's zijn itt vroeger dus niet goed meer te verkopen in NL
|
15 dec 2015 22:21 |
|
|
geertsabine
|
Precies, nooit aan mee gedaan! Binnen de beperkingen van ons leasebudget altijd de leukere auto's proberen te rijden met in ieder geval wat vermogen. Dan maar geen 14% bijtelling!
|
15 dec 2015 22:22 |
|
|
ewp964c2
Het Gooi, ex 964 C2 Coupe, ex 964 C4 Targa, ex 911T Targa '72 , ex 964 C4 Coupe, ex Tannengrun 996C2
|
xc 90 lomp hok? Net een nieuwe T8 besteld net zo snel als mn 964 en...het halve hockey elftal kan mee, prima DD
_________________________________________ Ex 964 C2 Ex Targa 964 C4 Ex 911T 1972 Ex 964 C4 Coupe Ex 996 C2 991 C2S Sportchrono
|
15 dec 2015 22:23 |
|
|
geertsabine
|
Tja....
|
15 dec 2015 22:24 |
|
|
ewp964c2
Het Gooi, ex 964 C2 Coupe, ex 964 C4 Targa, ex 911T Targa '72 , ex 964 C4 Coupe, ex Tannengrun 996C2
|
Nog geen foto's vragen , levertijd 7 maanden
_________________________________________ Ex 964 C2 Ex Targa 964 C4 Ex 911T 1972 Ex 964 C4 Coupe Ex 996 C2 991 C2S Sportchrono
|
15 dec 2015 22:25 |
|
|
Ruviano
991.1 GT3RS Zilver
911 3.2 Carrera Cabrio 1989 Diverse Italiaanse raspaardenBussum
|
Die nieuwe T8 is een prima auto, die ook nog eens verrassend strak stuurt (zeker vergeleken met de vorige XC90) overigens wel met een 4c onderstel. Absoluut geen slechte keuze, en waar krijg je elders 400pk, met zoveel functionaliteit voor die prijs?? Het is geen P of BMW met sportonderstel, maar echt een prima DD.
|
15 dec 2015 22:30 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
15% van een ton is nog steeds veulsteveul om in zon ding te moeten rijden.
|
16 dec 2015 0:07 |
|
|
horn
PF #57
|
Vriend heeft er eentje. Extra bankje. Halve hockeyteam kan mee. Ding is snel. Enfin, een groot snel lomp hok. Whatever rocks your boat. Kan me best voorstellen dat hij handig is, de nieuwe is stoerder dan de oude, maar wel heel erg naar de Amerikaanse smaak vormgegeven. Als ik mocht kiezen kocht ik er geen. Als ze hem op de oprit zetten, ging ik er lekker in rijden.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 dec 2015 0:53 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Jazeker, jaartje praktisch een D5 Geartronic (meen Summum met wat extra's) daily gebruikt. Vond het best een fijne auto en tegenwoordig kosten ze geen drol meer. Wil je echter een semi-rijdersauto om heerlijk mee over bochtige landweggetjes te sturen op reis naar je bestemming dan is een dergelijke auto niet alles . Daarna overgestapt op een volle XC60 D5 en dit vond ik ook een heerlijke en ook daadwerkelijk een mooie auto. Stiekem ben ik wel een beetje gecharmeerd van Volvo (ook de youngtimers en classics). Kwalitatief en qua gebruikte materialen opzich prima spul en zeker het oudere grut. Weer eens wat anders dan Audi/BMW nummertje zoveel op de parkeerplaats en toch een wat ingetogen imago (eigenlijk een beetje te braaf en niet spannend). 850 T5-R heeft de revue al gepasseerd in dit topic. Is een S60 T5 of misschien zelfs een R een optie? Onlangs stond er een schitterend R exemplaar te koop. Originele NL auto en in de kleurencombo van de folder (blauw/groen met een oranje inboedel). Waren er 8 van geleverd in NL.
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
16 dec 2015 4:07 |
|
|
horn
PF #57
|
vind ze juist duur in het gamma gebruikte SUVs.
|
16 dec 2015 8:32 |
|
|
rens914
|
Uit eigen ervaring zeg ik : blijf weg van auto's waar er maar een max 10 tal van zijn. Toch lastig onderdelen en info krijgen. Heb nu als grapje een 3000gt tt vr4, derde generatie. Denk de enige in Nederland. En ja hoor, afgelopen week schade. Koplampen en koplamp sproeiers 4 mnd + levertijd en €++++++ Hetzelfde meegemaakt met een Tomaso, Tuscan en Esprit. @#$+++%$# blijkbaar leer ik er niets van.
_________________________________________ speed costs money, how fast do you want to go ?
Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.
|
16 dec 2015 8:37 |
|
|
Kappi2907
|
Ik heb de laatste jaren Audi en BMW gereden met het volle boekje erop (lease). Overgestapt op Volvo en kan iedereen vertellen dat ik meer premium gevoel in een Volvo heb, dan in een Audi of BMW. Ben zeer verbaasd over hoe strak de Volvo stuurt. En dan de prijs in vergelijking met BMW.
|
16 dec 2015 9:00 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Hier ook dezelfde ervaring met Volvo, 3 jaar geleden wilde TOTMBO perse een Volvo, ik had er niks mee vond het maar oude jippie auto's. Toch gaan kijken, in eerste instantie ook naar een XC90, maar schrok van prijzen en de grootte van zo'n apparaat We liepen al snel tegen een hele mooie V70 2.0T aanInmiddels 3 jaar verder en nog steeds erg blij met de auto, ruim, comfortabel (fantastische stoelen) en snel zat. Kortom, de volgende zal ook wel weer iets met het Volvo logo erop worden. TOTMBO zit nog steeds naar een XC90 te kijken
|
16 dec 2015 9:58 |
|
|