Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 jun 2024 10:21



Antwoord op onderwerp  [ 211 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
WK voetbal: Italie wereldkampioen 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
924 schreef:
was wel koud heel de tijd uit het raam hangen met de vlag


:roll: :roll: :roll: :wink: ? Was vanmorgen om half 6 nog 21 graden buiten. Ben met de cabrio open naar het werk gereden.
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


05 jul 2006 13:55
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Omgeving Leuven
Bericht 
:) Ja Michael, uit het raam hangen en dan tegen 70, al die wind in je gezicht, voelt toch niet warm aan hoor :wink: Maar het was de moeite.
_________________________________________
R, S, ST, RS, RSR


05 jul 2006 13:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Beveren Belgie
Bericht 
Prachtige match en verdiende winnaar
Gelukkig voor Italie is het niet tot strafschoppen gekomen :roll:
_________________________________________
Boys will be boys ...only the toys get bigger !


05 jul 2006 14:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
Der Ferry schreef:
Gelukkig voor Italie is het niet tot strafschoppen gekomen :roll:



IDD, wij hebben geen goede traditie wat betreft " RIGORI"!! :cry:

Afbeelding
_________________________________________
crazy italian........


05 jul 2006 14:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Beveren Belgie
Bericht 
Strafschoppen en toch kampioen :shock:
Italie heeft verdiend de wereldbeker gewonnen , zeker na die fout van Zidane :roll:
_________________________________________
Boys will be boys ...only the toys get bigger !


09 jul 2006 23:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Zoals ik in een ander draadje al schreef:

Italie was de beter ploeg op het veld. En die kopstoot van Zidane :shock: Frankrijk verdiend 2e geworden IMHO. Gefeliciteerd Italia :!:
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


09 jul 2006 23:30
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Kom net uit de pizzeria. Wat een feest! HEb Salvatore (eig.) met een fles spumante gedoopt. Het was geweldig! Heb nu nog meer zin in mijn vakantie naar Italy!

Giorgo, gefeliciteerd! [/i]
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


10 jul 2006 0:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
mooie macht, mooie winnaar, verdiende winnaar
maar o wat een afgang van zo een grote speler die als kleine meneer het voetbal verlaat, jammer zeg.


10 jul 2006 8:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Omgeving Leuven
Bericht 
Het is zo ver: Siamo noi, siamo noi, il campione del mondo siamo noi!!!!!!!!!


Vanaf nu dragen we 4 sterren.

Het feest duurde lang, maar wat een spanning bij die penalty's !! Het is dus toch gebeurd na al die keren verloren, nu toch gewonnen, een echt feest!! In Beringen, zo naar genk waar het helemaal niet meer normaal was!!
_________________________________________
R, S, ST, RS, RSR


10 jul 2006 14:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Der Ferry schreef:
Strafschoppen en toch kampioen :shock:
Italie heeft verdiend de wereldbeker gewonnen , zeker na die fout van Zidane :roll:


Wat hij heeft gedaan, was natuurlijk onvergeeflijk en superstom. Dat een vedette als Zidane zich zo kan laten gaan! Ongelofelijk...

Om nou vanwege die overtreding echter te concluderen dat 'Italië terecht gewonnen heeft', gaat mij toch echt te ver.

Ik vond dat er twee gelijkwaardige elftallen in de finale stonden en het was een wedstrijd die het bekijken best waard was. Als Frankrijk wereldkampioen was geworden, had ik dat ook oké gevonden...

Italië heeft er gewoon een (penalty) meer ingeschoten en om die reden zijn ze wereldkampioen... Prima toch???

Overigens is Zidane (ondanks z'n kopstoot) uitgeroepen tot beste speler van het WK en heeft de 'gouden bal' gewonnen...
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


10 jul 2006 14:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
SPEEDY944 schreef:
Wat hij heeft gedaan, was natuurlijk onvergeeflijk en superstom. Dat een vedette als Zidane zich zo kan laten gaan! Ongelofelijk...

Ik heb gehoord dat Materazzi hem uitschold voor 'terrorist' en dat hij daarom door het lint ging. Blijft natuurlijk stom/

SPEEDY944 schreef:
Overigens is Zidane (ondanks z'n kopstoot) uitgeroepen tot beste speler van het WK en heeft de 'gouden bal' gewonnen...

...maar wel met een smetje op zijn blazoen. Was overigens niet de eerste keer dat hij fratsen uithaalde op het veld.

Gianluigi Buffon heeft trouwens de Lev Yashin Award gekregen, voor beste doelman van het WK.
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


10 jul 2006 14:27
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
SPEEDY944 schreef:

Wat hij heeft gedaan, was natuurlijk onvergeeflijk en superstom.


Niet slim inderdaad, maar onvergeeflijk? Ik zal van hem zijn acties herinneren en niet dit incident. Gewoon een topspeler die ook een mens blijkt te zijn.


10 jul 2006 14:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Devils son schreef:
SPEEDY944 schreef:

Wat hij heeft gedaan, was natuurlijk onvergeeflijk en superstom.


Niet slim inderdaad, maar onvergeeflijk? Ik zal van hem zijn acties herinneren en niet dit incident. Gewoon een topspeler die ook een mens blijkt te zijn.



Ja maar toch :!: , had de wedstrijd maar proberen te winnen :roll:
En dan kan je alsnog lachen of wraak nemen :lol:
Maar ik denk wel dat er iets héél lelijks gezegd is :idea:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


10 jul 2006 15:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Als men telkens zo zou moeten reageren als er iets lelijks tegen je gezegd wordt had ik een bepaald iemand al meerdere kopstoten moeten geven.
Gelukkig bestaat er nog zo iets als inhouden , zelfrespect en jezelf niet verlagen naar het niveau van de andere partij.
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


10 jul 2006 15:33
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
911-lover schreef:
Als men telkens zo zou moeten reageren als er iets lelijks tegen je gezegd wordt had ik een bepaald iemand al meerdere kopstoten moeten geven.
Gelukkig bestaat er nog zo iets als inhouden , zelfrespect en jezelf niet verlagen naar het niveau van de andere partij.


Koen,

Heb jij op voetballen gezeten :?: , ik vele jaren en wanneer je zo heel gemeen die trappen op je benen krijgt en steeds als de scheids niet kijkt :roll:
En dan steeds maar van die gemene dingen tegen je zeggen om je uit je spel te halen :twisted:
Maar goed neemt niet weg als je op zo'n hoog niveau speelt moet je daar wel tegen kunnen :oops:
Wist ook niet wat ik zag :shock: :shock: :shock:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


10 jul 2006 15:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Neen , nooit gevoetbald , maar wat ik wel weet is dat lichamelijke aanvallen en verwondingen veel beter verdraagzaam zijn dan psychische.
Ook dan kan het op een moment veel te veel worden maar ook dan moet de verstandigste zich kunnen bedwingen om niet verbaal te worden.
Diegene die door het lint gaat verliest. Net als hier bij die match gebeurd is.
En zoals je zelf zegt , het zijn profi's dus ze zouden beter moeten weten.En dan nog op zijn allerlaatste match voor zijn uittreden uit het voetbal in de laatste minuten :bang:
Wat een afsluiting van een carriere :cry:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


10 jul 2006 15:49
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Omgeving Leuven
Bericht 
Ik denk dat het bij Zidane een ophoping was van allerlei zaken, de stress van de match, aangezien het feit dat hij niet kon doorbreken zoals in de andere matchen, die blessure aan zijn arm, en dan dat met Materazzi was gewoon de druppel, dan ging hij reageren en werd dus terecht bestrafd met die rode kaart.

Bijna alle verdedigers schelden aanvallers uit, en andersom ook, men wilt juist de tegenspeler het bloed onder de nagels vandaan halen in de hoop dat deze een kaart pakt.

Uit mijn korte ervaring van 10 jaar voetbal weet ik dat het niet altijd makkelijk, ook ik probeer tegenspelers op stang te jagen, maar dat is altijd wederzijds, kwestie van hoe sterk je mentaal bent. :wink:
_________________________________________
R, S, ST, RS, RSR


10 jul 2006 16:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
911-Lover schreef:
Neen , nooit gevoetbald , maar wat ik wel weet is dat lichamelijke aanvallen en verwondingen veel beter verdraagzaam zijn dan psychische.


Hangt gewoon van persoon tot persoon af :roll: Er zijn genoeg mensen die beter met fysiek dan met psychisch geweld kunnen omgaan.

Psychisch geweld is echt niet te onderschatten, en blijft dikwijls langer pijn doen dan een fysiek.

En wie gewonnen heeft zal mij worst wezen :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


10 jul 2006 16:39
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Incident met Zidane was niet op zich zelf staand, hij is al 14 (!) keer eerder met rood van het veld gestuurd....echt niet zo'n lieverdje hoor, en zeker niet voor zo'n begaafde speler...
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


10 jul 2006 16:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Typerend einde van een WK bestaande uit matennaaierij, Schwalbes en grof geweld.
Blijkbaar is er in het voetbal geen enkel gevoel meer voor sportiviteit en eerlijkheid. De coaches doen vrolijk mee. Is professioneel.
Beschamend in vergelijking met bijvoorbeeld rugby.

Voor mij heeft het voetbal afgedaan.


10 jul 2006 16:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
924 schreef:

Uit mijn korte ervaring van 10 jaar voetbal weet ik dat het niet altijd makkelijk, ook ik probeer tegenspelers op stang te jagen, maar dat is altijd wederzijds, kwestie van hoe sterk je mentaal bent. :wink:


Ik vond dat nooit zo erg. Ze jippie maar tegen mij aan. Ik heb werkelijk alles gehoord, maar was er nooit van onder de indruk. Waar ik wel een ontzettende hekel aan had (heb) is spugen en dat soort ongein. De manier om mij op het randje (lees: er duidelijk overheen) te laten spelen.

Hoe dan ook, Zidane is wel verbaal uit zijn spel te halen. Hij compenseert die zwakke plek echter ruimschoots met zijn voetbalkwaliteiten.


10 jul 2006 17:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
ppp 356 schreef:
En wie gewonnen heeft zal mij worst wezen :wink:


Zullen we het beroepsmisvorming noemen :roll: :wink: :lol: :lol: :lol:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


10 jul 2006 19:16
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
911-lover schreef:
Zullen we het beroepsmisvorming noemen :roll: :wink: :lol: :lol: :lol:



Afbeelding schreef:

hehe gaat eindelijk over goede dingen hier, Koen kom is langs bij mij thuis

Gr,

Regilio

p/a pi de Schie R-dam



10 jul 2006 19:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
924 schreef:
Bijna alle verdedigers schelden aanvallers uit, en andersom ook, men wilt juist de tegenspeler het bloed onder de nagels vandaan halen in de hoop dat deze een kaart pakt.


Sorry hoor...maar ik vind dit behoorlijk triest.

Alleen op het allerhoogste niveau, wanneer er erg veel geld en carriére meespeelt, kan ik me dit indenken (is iets anders dan goedkeuren!) , maar op amateur- en veredeld-amateurniveau moet het iets zijn wat leuk is om te doen...wél 100% ervoor gaan , maar wel op een normale manier...


Zal wel niet meer van deze tijd zijn...mijn instelling...


10 jul 2006 19:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
John4S schreef:
Afbeelding schreef:

hehe gaat eindelijk over goede dingen hier, Koen kom is langs bij mij thuis

Gr,

Regilio

p/a pi de Schie R-dam



Sorry John , maar die snap ik niet.
Insider Joke misschien of voor Belgen niet te verstaan :roll: :?:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


10 jul 2006 21:26
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 211 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.