16 jun 2020 20:54
MarkS schreef:Ik zag vandaag ook weer zo’n mooie “bijdrage” op Facebook voorbij komen. Volstrekt uit z’n verband getrokken en verkeerd geïnterpreteerd. Onder het kopje “De waarheid achter corona en De Nano-chip van Mark Rutte“. En dan daaronder in de inleiding: “Het is aan ons…het trieste aan dit hele verhaal…Nederland zit vol gezond verstand. Zou men het weten dan was dit nooit gebeurd. Maar niet alle mensen hebben tijd om zaken op de voet te volgen. En daar zit de misbruik van de media en de politici. Men informeert u niet. Men stuurt u.“
Maar niet alle mensen hebben tijd om zaken op de voet te volgen? Nou die tijd hebben die mensen misschien wel maar die mensen kiezen ervoor die tijd aan in hun ogen belangrijkere dingen te besteden. Daarbij zou ik de stelling willen omdraaien, sommige mensen hebben (nu kennelijk) veel te veel tijd om bepaalde zaken op de voet te volgen, overal complotten en theorieën achter te zoeken en dan verkeerde bizarre conclusies te trekken en dit soort teksten menen te moeten delen.
16 jun 2020 20:58
16 jun 2020 20:59
16 jun 2020 21:09
Cazzo Super Veloce schreef:Bizar idd. Bill Gates, Bush, 5G, nano chips alles wordt erbij gesleept zonder een snipper bewijs. Is er ook niet want het is allemaal totale onzin.
En dan verwachten dat je daar serieus op reageert
16 jun 2020 21:16
MarkS schreef:Als jij dat zo wilt noemen. Ik gebruik iets dat ik toevallig op Facebook voorbij zie komen als voorbeeld. Had net zo goed op YouTube of op PF of op instagram of op MSM kunnen zijn. We moeten hier soms ook smakelijk lachen om bepaalde stukjes hier in dit topic, nee ik zeg niet van wie. Dus dan is PF mijn bron hè. Ik weet dat jij meer van de YouTube bronnen bent. Ik zal daar zo nog wel even iets vergelijkbaars (qua onzin) opduiken. Oh nee wacht, daar hadden we jou hier al voor. Succes met je “bronnen”.
16 jun 2020 21:19
16 jun 2020 21:23
redriver schreef:MarkS schreef:Als jij dat zo wilt noemen. Ik gebruik iets dat ik toevallig op Facebook voorbij zie komen als voorbeeld. Had net zo goed op YouTube of op PF of op instagram of op MSM kunnen zijn. We moeten hier soms ook smakelijk lachen om bepaalde stukjes hier in dit topic, nee ik zeg niet van wie. Dus dan is PF mijn bron hè. Ik weet dat jij meer van de YouTube bronnen bent. Ik zal daar zo nog wel even iets vergelijkbaars (qua onzin) opduiken. Oh nee wacht, daar hadden we jou hier al voor. Succes met je “bronnen”.
Als je een facebook bericht prefereert boven een wetenschappelijke studie van de Harvard universiteit houd het voor mij op.
16 jun 2020 21:43
GinnFizz schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Bizar idd. Bill Gates, Bush, 5G, nano chips alles wordt erbij gesleept zonder een snipper bewijs. Is er ook niet want het is allemaal totale onzin.
En dan verwachten dat je daar serieus op reageert
Cazzo, het is een "welles - niettes" spelletje geworden tussen conservatief (om het maar een naam te geven) en totaal van de pot gerukt (alle mogelijke complottheorieën).
Als het nou nog over de impact op de economie zou gaan, maar dat hebben "ze" ook al lang achter zich gelaten. Dus zoals je zegt ... totale onzin.
16 jun 2020 22:03
17 jun 2020 0:01
17 jun 2020 0:59
De Nord Rack 2 is een synthesizer van Clavia die ik net gekocht had toen ik lid werd van dit forum.Targa Floriaan schreef:Wel opmerkelijk dat iemand met de naam NordRack zich aan t Engels stoort...
17 jun 2020 6:33
17 jun 2020 7:50
Als ze daar dan op doorvragen leg ik uit dat ik geloof dat alles mogelijk is aan de hand van het multiversum
17 jun 2020 7:59
17 jun 2020 8:27
17 jun 2020 8:31
Mart WTL schreef:1 Ding is zeker, de praktijk en de werkelijkheid zijn nauwelijks of nooit 100% zwart of wit (= ideologische uitersten), maar veelal een grijstintje ...
(En dat zie je dan ook weer terug in kleurkeuzes van 'onze' Bolides)
17 jun 2020 9:04
17 jun 2020 10:56
Pacoloco schreef:Je ziet die kleur wel steeds meer maar ik vind hem ook nog steeds yummie.
way of topic
17 jun 2020 11:24
17 jun 2020 11:31
17 jun 2020 11:51
18 jun 2020 22:50
18 jun 2020 23:52
19 jun 2020 8:24
steef schreef:Met name die Hugo de Jonge is een levensgevaarlijk heerschap!
19 jun 2020 9:08