Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
04 okt 2009 22:03
Nederland begint meer op een groot woonerf te lijken

Kom je uit Duitsland de grens over, moet je gelijk krampachtig op je snelheidsmeter gaan letten en de rechter zijkant van de weg
04 okt 2009 22:06
Vandaag de hele dag op de bank gehangen. laptop op schoot, tv aan
Ik hoop dat ik me morgen weer wat beter voel want zo doe je niet veel...
04 okt 2009 22:10
Beterschap, kerel!
04 okt 2009 22:14
Ja Radboud, dat is nou een vorm van ziekzijn. Vinden mannen lastig en ze worden er ook lastig van. Sterkte Karin
04 okt 2009 22:16
Sigrid schreef:A1 stond de hele dag vast vanaf Barneveld tot Hoevelaken..wegwerkzaamheden.
Had dat al op de heenweg gezien en kon er nog net(niet helemaal netjes) af. Via Nijkerk ben ik dan ook zo thuis, alleen wat meer van de hopeloze drempels onderweg(stuk of 20).
toen via vathorst gereden??
stond ik net lekker foto`s te maken ij het stuk waar ze aan het bouwen zijn.
04 okt 2009 22:17
Goh, Sigi, ik ben al lastig als ik NIET ziek ben...
04 okt 2009 22:29
Tja, ik ben eigenlijk nooit echt ziek. Ik vrees dat ik me nu maar eens over moet geven. Nog wel wat kleine klusjes gedaan, maar hield het niet lang vol. Ik ga maar eens vroeg naar bed, welterusten
04 okt 2009 22:32
-bassie- schreef:
toen via vathorst gereden??
stond ik net lekker foto`s te maken bij het stuk waar ze aan het bouwen zijn.
Nee gewoon rechtdoor en via Bunschoten-Spakenburg, veel korter

(al vindt de navigatie dat niet

)
04 okt 2009 23:18
Antwoord Willem..hij doet het gewoon, jaja
Het is zeker geen straf om een eindje om te rijden en altijd beter dan stilstaan
05 okt 2009 6:02
goeie smorgens maukers
gisteren de hele dag weg geweest en vroeg naar bed gegaan (zelfs de laptop niet aangehad)
hier dan maar weer een heerlijk ontbijtje

en natuurlijk de jura weer aangedaan
werk en maukse
05 okt 2009 6:59
Alweer maandag, voor mij de eerste dag van het weekend

, maar toch weer vroeg op.
Lekker ontbijt
05 okt 2009 7:57
Selamat pagi, Mannen!
Brrrr, wat is het koud vanochtend. Lekker ontbijtje om mee te starten, thanks Dick!
Ik had het één en ander te regelen in Parijs, dus zaterdagochtend vroeg vertrokken en gisteren vroeg in de avond weer thuis. Wat was het heerlijk daar: 20 graden en zon. Heb er nog zonder jas rondgelopen.
Ik heb er prachtige auto's gezien

Zal vanavond eens wat foto's posten. Nu eerst maar eens aan het werk!
Maak er een mooe maandag van!
05 okt 2009 8:06
Moguhh allen, gisteren nog een dagje open gereden.
Was een meeting in Hulst van de 924/944 Belgische transaxle club.
Was daar als enige 911.
05 okt 2009 8:19
@Wim, gaat nog een draadje over op het 944 forum. Verwacht nog wel wat piccies daar. Ik kon niet wegens een verjaardag..........
05 okt 2009 9:36
Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vergroten, maar zijn hebzucht verkleinen. Ik voel me stinkend rijk(
met of zonder vermogen), daarbij speelt hebzucht geen enkele rol in mijn leven. Met wat het leven me geeft ben ik vaak erg gelukkig.
Hebzucht is meer iets van...kijk mij nou, ik heb weer een nieuwe...of ....
De echte rijken onder ons zul je meestal niet herkennen
05 okt 2009 9:39
Wel als je goed oplet
05 okt 2009 9:40
Zit je thuis, rijke stinkerd,of is de griep echt toegeslagen
05 okt 2009 10:33
Toch maar een dagje thuis gebleven, heb nu ook koorts, verveel me alleen dood hier... Zo maar eens een film kijken, dat is heel lang geleden voor mij.
05 okt 2009 10:36
kan je niet thuis werken ?
05 okt 2009 10:49
Beetje e-mail afgehandeld, maar na een half uur ziet het scherm er uit als een doedelzak
05 okt 2009 10:59
Beterschap Radboud, hier ook iedereen, de afgelopen week in de lappenmand gehad.
05 okt 2009 12:01
Hier gaat de sirene net... rot herrie...
Radboud, van mij krijg je hetzelfde advies als Lydia: neem een stevige grok (en je weet niet meer dat je beroerd bent

)!
05 okt 2009 12:26
Eigenlijk al te laat om goedemorgen te wensen, dan maar een goedemiddag.
Sterkte Radbout, even goed uitzieken maar, dat is het beste om te doen.
Zelf ga ik nu even op weg om wat hout te halen anders kan ik niet verder met klussen. Ik rol zo wel van de ene klus in de andere in m'n huis. Da's toch wel een nadeel van een oud huis, m'n volgende moet echt nieuwbouw zijn.
Wil ook nog wel even wat afhebben voor ik vanmiddag naar m'n lief ga (denk dat ik maar binnendoor ga rijden met de P).
Fijne dag verder allemaal.
05 okt 2009 12:27
dan ben je wel ziek van van de grok