Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

12 aug 2006 0:49

morgen & slaapwel, ook aan zij met een zgn. 'dikke kop' (voor onze Nederlandse vrienden, in het Vlaamsch is dat o.a. synoniem voor 'een valling' of euh in het ABN een verkoudheid) :lol:

12 aug 2006 0:51

Neen, een dikke kop is hier dat hij vol zit met ellende :evil:

12 aug 2006 0:51

MS964 schreef:Mogguh....Wat een kolere-weer vandaag zeg! Morgen ff de P ophalen uit de Waalgarage. En overmorgen met neefje van 4 naar 'Cars'. :D

Tjee, dat de waalgarage open is op zondag ......

... en dan nog een maandag-matinee in 't verschiet :twisted:

Zo :!: 't verlies om de PFT is weggespoeld :wink:

Mogge Mauk(ers) en alle andere vesuvio over-peinsers 8)

12 aug 2006 0:58

[quote="Olaf

Mogge Mauk(ers) en alle andere vesuvio over-peinsers 8)[/quote]

Nog steeds geen beslissing kunnen nemen :?: :roll: :arrow: niet doen dus, het is OF wel in een keer OF niet, maar das mijn mening......... 8)

12 aug 2006 0:58

911-lover schreef:Neen, een dikke kop is hier dat hij vol zit met ellende :evil:

sorry hoor Koen :roll: , is een nuance in onze Vlaamse taal die mij onbekend was, bij ons verwijst in het dialect "ik 'em nen dikke kop" naar valling / sneuvering / snot en dgl. - eveneens :twisted:

12 aug 2006 1:02

bert964c4 schreef: :roll: :arrow: niet doen dus, het is OF wel in een keer OF niet, maar das mijn mening......... 8)

Niet in DIT topic, toch :?: :wink:

Zo maar eens gaan snurken ---- wie weet is er morgen ... eh ... straks al de volgende PFT hunt :twisted: :wink:

12 aug 2006 1:06

Slaap ze jongens, ik ga nog wat TV (oh neen video's) kijken.

12 aug 2006 2:21

Ik vind het ook wel best zo, ga lekker mijn mandje opzoeken :lol: trusten Porschegekken :wink: strakjes maar weer verder :cheesy:

12 aug 2006 5:52

Afbeelding

(Maar dan Illy uiteraard) :wink:

12 aug 2006 8:52

MS964 schreef: En overmorgen met neefje van 4 naar 'Cars'. :D

hebbie die nou nog niet gezien?

mogguh.

12 aug 2006 9:16

Morguh allemaal. Het zonnetje schijnt, hoop dat het zo blijft.

12 aug 2006 9:22

2.2VTEC schreef:morgen & slaapwel, ook aan zij met een zgn. 'dikke kop' (voor onze Nederlandse vrienden, in het Vlaamsch is dat o.a. synoniem voor 'een valling' of euh in het ABN een verkoudheid) :lol:

horn - ook vandaag weer wakker geworden met een dikke kop :cheesy: :mrgreen:

12 aug 2006 10:06

Moguh jongens. Laat die zon inderdaad nog maar even blijven 8)

12 aug 2006 10:18

Zon? waar? hier is zojuist de nieuwe zondvloed gestart! :evil:

12 aug 2006 11:03

Waar een klein land al niet groot in kan zijn Maarten. Bij mij in het Midden des lands schijnt het zonnetje (meest verscholen achter wat wolken, maar hij piept er wel tussendoor 8) ) Gisteren was ik nog naar Den Helder heen en terug gereden, maar WAT een hoosbuien heb ik gehad onderweg...heerlijk die vrachtwagensporen op de rechterrijbaan :twisted:

12 aug 2006 11:18

Gisteren nog, ben ik naar de mediamarkt gegaan waar half Nederland met de nieuwste kleur Senseo-machine onder zijn arm stond, ondrinkbare koffie overigens, omdat de koffie namelijk in pads zit en dat hoort niet want dat is meer iets voor mensen in aanleunwoning vind ik, pads.

Dat je de coördinatie niet hebt om de koffie met een lepeltje op een filter te gooien :evil:

En wat ook nog eens zwaar waardeloos is, is als die vorige pad er nog in zit, dus je doet je pad er in en dan tieft er een liter water dwars door je keuken heen.

Ik haat dat geluid van zo'n Senso ook. Hebben ze er een of ander elektrisch dingetje er in gedaan en als de koffie er dan doorheen loopt hoor je dat Net Echte Espresso Geluid en dat is @#$!%! gewoon onzin.

Dat zit er alleen maar in om de mensen die echte Audio-Espresso ervaring te geven, maar als ik ook iets zeggen mag, liever helemaal geen koffie dan Senseo.

Mogge :shock: :wink:

12 aug 2006 11:39

Mogguh.
Afbeelding

12 aug 2006 13:17

ben bezig met inpakken voor de vakantie, komt nu echt met bakken de lucht uit. Had eerder een vijver van 6x6 in de achtertuin, nu van 12x10!

zometeen maar weer verder gaan.

groeten van een nat apeldoorn!

12 aug 2006 13:25

Nou dan zometeen ook maar een foto vanaf de zwembadrand (oh nee, tuinvijver)van een man met wasbord+laptop met wireless internet aansluiting Marco!:lol: :wink:

12 aug 2006 13:31

BJ964 schreef:Nou dan zometeen ook maar een foto vanaf de zwembadrand (oh nee, tuinvijver)van een man met wasbord+laptop met wireless internet aansluiting Marco!:lol: :wink:

Man met wasbord is eigenlijk man met beertender :D

12 aug 2006 14:26

Jurgen schreef:Tis weer gedaan met de rust...hij is er weer... :twisted:

Klopt, en nu dan echt!!! :lol: :wink:

Morguhhhh, allemaal! 8)

Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende terugreis!
Wat een wegwerkzaamheden! :twisted:
Wat een files! :twisted:
Wat een regen! :twisted:

Wij zijn weer thuis! :ba: 8) :mrgreen: :wink:

12 aug 2006 14:38

Rob Herfst schreef:Wat een regen! :twisted:

Welcome Back in Ollanda :twisted: .... en dat zelfs na sluitingstijd

12 aug 2006 14:38

Welkom thuis Rob :wink:

nu je d'r toch weer bent, kunnen we d'r maar net zo goed het beste van maken... :twisted:

:wink:

12 aug 2006 15:06

Jurgen schreef:nu je d'r toch weer bent, kunnen we d'r maar net zo goed het beste van maken... :twisted:

Gaan wij ook zeker doen!!!
Ik kreeg de vandaag met de post de informatie van onze volgende vakantie alweer binnen......... 8) :wink:

12 aug 2006 15:11

En hij begint ook metéén weer NPC-dingen te posten he... :twisted:
Gesloten onderwerp