Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
19 apr 2014 20:57
Zal je wel eens meenemen, geeft zo'n kick Ural rijder
19 apr 2014 23:33
Als Hans met al zijn auto's tegelijk gas geeft, moet het kadaster steeds zijn perceel opnieuw inmeten...

Er is maar één 4-cilinder interessant van BMW, en dat is het S14 blok! Of de opvolger.....de 320Si, lekkere hoogtoerige blokken, veel powerrrrr
20 apr 2014 1:32
S14 is wellicht de 4cil van E30 M3?
20 apr 2014 4:17
Correct
20 apr 2014 8:23
Al die hoogtoerige dingen heb je niets aan voor DD......in de toeren te jagen voor vermogen en dan sprinten om vervolgens bij de volgende verkeerslicht af te remmen.
'go with the flow' en rond de 3000omw/min....beter voor je hart/portemonnee etc....
20 apr 2014 9:12
Bwa, met een 3 litertje heb ik toch best veel fun in het verkeer
20 apr 2014 9:41
Dial.........

jij snapt het niet
Motoren gaan juist stuk omdat ze onder de 3000rpm worden gereden.
Oh ja, hoewel de meeste mensen het niet beseffen, maar een auto kost veel geld! Maar om dan op dat dubbeltje benzine te besparen????

Rij gvd door!
20 apr 2014 9:56
Ook als hij goed warm is?
20 apr 2014 10:05
Koud tot 3000, daarna niet eronder
20 apr 2014 10:19
Ships, moet ik hem toch wat vaker in de Sport-mode zetten op de lange afstanden.
(in zijn 5 komt hij nauwelijks boven de 2200 rpm bij 130 km/u)
(sorry voor het vervuilen van dit BMW-draadje, het gaat hier bij mij om een Audi als DD)
20 apr 2014 10:28
Steef heeft het over een benzine-uitvoering, geen tdi.
20 apr 2014 10:36
Bij een diesel heb je tegenwoordig bijna niets meer te zoeken boven 3000 toeren
20 apr 2014 10:38
mijne is 3.0 benzine.
20 apr 2014 11:30
turbocruiser schreef:mijne is 3.0 benzine.
Dat zijn ze
20 apr 2014 12:59
molen934 schreef:Zal je wel eens meenemen, geeft zo'n kick Ural rijder

OK, ik maak wel een afspraak....om hoe het is om in de stoel gedrukt te worden....
20 apr 2014 16:23
molen934 schreef:turbocruiser schreef:mijne is 3.0 benzine.
Dat zijn ze

mwah, ben niet zo van die gedownsizede motoren

: 3.6 l
20 apr 2014 17:21
molen934 schreef:turbocruiser schreef:mijne is 3.0 benzine.
Dat zijn ze

Nee hoor, is n Aldi
20 apr 2014 17:22
Targa Floriaan schreef:molen934 schreef:turbocruiser schreef:mijne is 3.0 benzine.
Dat zijn ze

mwah, ben niet zo van die gedownsizede motoren

: 3.6 l

Jammer van de magere VAG-pekaatjes
20 apr 2014 17:33
Tis inderdaad behelpen.
20 apr 2014 19:20
Cazzo Super Veloce schreef:Targa Floriaan schreef:molen934 schreef:turbocruiser schreef:mijne is 3.0 benzine.
Dat zijn ze

mwah, ben niet zo van die gedownsizede motoren

: 3.6 l

Jammer van de magere VAG-pekaatjes

ach, nog altijd 2 meer dan de 528i zescylinder waar ik ook naar keek. En als je dan gaat kijken naar de PK's per Euro...ik blijf een Ollander he
22 apr 2014 2:41
Cazzo heeft gewoon een "lichte voorkeur" voor BMW ten opzichte van VAG produkten, valt me "opeens" op....
22 apr 2014 7:12
Nu je t zegt...was me eigenlijk nog nooit opgevallen
22 apr 2014 10:05
Klopt, maar niet consequent, Duc is tegenwoordig ook VAG, en op een BMW tweewieler wil ik niet gezien worden
22 apr 2014 15:23
Wat ben je toch genuanceerd...
26 apr 2014 10:00
Het is sowieso niet consequent, een maandje of wat geleden wilde hij nog een auto op batterijen

Maar goed, afwegingen... Het moment dat ik aan een nieuwe auto moet/mag komt dichterbij, dus BMW-1, BMW-2, BMW-3, Lexus IS300h of Volvo V40?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.