Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
08 okt 2009 23:09
Wim ,bedankt voor de actie ,wat wil je voor die bumpers hebben
jij zei dat ze gingen passen toch
08 okt 2009 23:10
@ Richard....
08 okt 2009 23:11
holy shit ....slaap je nog niet
08 okt 2009 23:18
Kolere zeg, jullie lijken net een stelletje ouwe wijven.....................
Ga even douchen want ben net wezen tennissen, weet alleen niet zo goed welke shampoo ik moet gebruiken. Zwitsal (is goed voor het huidje....) of gewoon Andrelon ofzoiets voor kroeshaar.................. ??
Misschien meld ik me daarna weer.......
08 okt 2009 23:27
Zo, koffer net gepakt en waarschijnlijk iets vergeten al weet ik niet zo gauw wat.
Zo nog even douchen, haar wassen met Schwartzkopf every day en dan naar bed. Om 04.00 uur behoort dan de wekker te gaan en de planning is dat de rest van het complex alhier om 04.45 rechtop in zijn/haar bed zit op het moment dat ik de P start.

Mocht ik mij verslapen dan meld ik dat morgen met vermelding van het tijdstip van ontwaken.
08 okt 2009 23:46
Reñger schreef:OK,OK, ik zwicht....
ik aarzelde toch al....heb al een pb naar Wim gestuurd.....

ik vind em wel mooi..niet bij alle kleuren..beetje tuner begon ermee begin jaren 80..bij mij vind ik het top staan
08 okt 2009 23:49
Ik vind het wel vreemd dat ze helemaal niet reageert, ik hoop wel dat ze bij haar nieuwe onderkomen een 924 meegefinancierd heeft
08 okt 2009 23:57
Richard schreef:gast schreef:Is de hyves pagina van Babs eigenlijk openbaar ? Wil haar wel een berichtje sturen ter ondersteuning maar weet niet of er meer zijn die dat wel zouden willen

ze noemt zich daar denk ik babs laan

bij babs laan krijg je alleen maar mooie meiden
09 okt 2009 0:14
Stil hier, hoor.... ik denk dat ik terugkom als het wat rustiger is
Truste!
09 okt 2009 0:27
Ik heb dit draadje met een smile op mijn gezicht gelezen . en meld mij ook maar even af . Ik ga slapen en ben morgen van 06.55 tot 07.00 week online en ga dan werken en ben waarschijnlijk pas rond 19.00 weer te bereiken.
09 okt 2009 5:54
goeie smorgens maukers
hier maar weer een ontbijtje

en de jura aangezet
werk en maukse
09 okt 2009 6:49
Weer ingeklokt... met de mededeling dat ik weer uitklok... mag weer boven de Unox-worsten hangen ...klok me vanmiddag wel weer in
09 okt 2009 7:20
Morge Maukers,
Ziet er prima uit Paere, schuif maar gelijk aan
Een lekker sterk bakkie en de dag kan weer beginnen
Wim zal nog wel achter Rita liggen neem ik aan
Mauk ze
09 okt 2009 7:43
Was het maar waar
Trouwens, allen een goede morgen, en werk ze op de laatste dag van de week.
Straks nog even naar Genk blazen, kapje er lekker af en nog even genieten.
Zo, en nu eerst een koffie.
09 okt 2009 7:52
Goede morgen!
De auto net ingepakt, zo meteen vertrek ik met 7 vrienden naar het Sauerland om een weekend te gaan MTB-en (en de rest

). Altijd goed. Zal voor mij niet al te fanatiek fietsen worden, nog steeds een beetje slap, maar ik heb er wel zin in.
Voor degenen die geen vrij hebben: werk ze en allemaal een prettige dag
09 okt 2009 8:16
Is het niet makkelijker als we deze gaan gebruiken dan.

Ik ben nu weg, om 10 uur ongeveer weer present.
09 okt 2009 8:29
Op dit moment met de auto bij de garage. Maar ik ben natuurlijk mobiel online.
09 okt 2009 9:05
Goedemorgen,
Lekker ontbijtje, heb wat op een bordje gestapeld en zit nu met de kat op schoot, laptop op de leuning en de tv op discovery channel (Wheeler Dealers met een 205 gti) even van de ochtend te genieten.
Fijne dag allemaal
@Rad - veel plezier met de mtb
09 okt 2009 9:17
Môge Maukers,
heerlijk ontbijtje. Lekkere dag vrij vandaag! Ook nog eens lekker weer, daar gaan we van genieten!
prettige dag
09 okt 2009 9:40
net me kostelijk vermaakt met het lezen van dit toppic, meld even dat ik nu weer even aan het werk ga

nee herstel ga eerst koffie halen, voor het geval de post niet klopt
09 okt 2009 9:43
Dat is dus wat ik bedoelde .
vond ik leuker
bully schreef:Richard schreef:gast schreef:Is de hyves pagina van Babs eigenlijk openbaar ? Wil haar wel een berichtje sturen ter ondersteuning maar weet niet of er meer zijn die dat wel zouden willen

ze noemt zich daar denk ik babs laan

bij babs laan krijg je alleen maar mooie meiden

09 okt 2009 10:12
Vertrek binnen 10 min naar Genk (lekker open) en meld mij wel weer via de prikklok.
09 okt 2009 10:18
Hopelijk lezen
alle Calibra rijders hier ook mee
.... kunnen ze even pas op de plaats houden