16 jan 2009 21:35
17 jan 2009 10:05
17 jan 2009 14:31
John schreef:
Nee Joske kan imho iedereen hier op het forum in jullie Porsche geblindoekt zoek rijden op een willekeurig circuit in een Fiat Panda.
17 jan 2009 15:07
17 jan 2009 19:08
Devils son schreef:Wat wil je inzetten...
MS964 schreef:@john: nou ken ik rob de tuinman toevallig een beetjetopkerel.
17 jan 2009 22:20
Deze durf ik ook wel aanDevils son schreef:John schreef:
Nee Joske kan imho iedereen hier op het forum in jullie Porsche geblindoekt zoek rijden op een willekeurig circuit in een Fiat Panda.
Wat wil je inzetten...
17 jan 2009 23:01
Erick schreef:En daarnaast is waarschijnlijk de enige die Jos nog wil sponsoren Peter van Merksteijn.
Bij de rest heeft waarschijnlijk zijn reputatie zijn carriere om zeep geholpen...
17 jan 2009 23:44
18 jan 2009 0:48
18 jan 2009 1:00
18 jan 2009 8:44
10 maart 2009 13:49
Jos Verstappen: "Max is te jong. Ik ga hem nog niet vastleggen..."
Max Verstappen heeft de genen van het racen in zijn bloed, niet alleen van zijn vader, voormalig F1 coureur Jos Verstappen, maar ook van zijn moeder Sophie Kumpen. Zij was vroeger razendsnel in de kart en had vooral een mooie vloeiende rijstijl. Momenteel is er een hype gaande omtrent het gerucht dat Max in het RedBull Junior programma zou zitten. Dat is vooralsnog iets te voorbarig. Toch is Verstappen met Michel Perridon van Trust in Barcelona om de Formule1 test bij te wonen. “Max is te jong voor sponsoring. Ik ga me nu nog niet vast leggen, niet bij Ferrari, RedBull of wie dan ook. Tegen de tijd dat Max de autosport ingaat zullen we wel zien”, vertelde Jos Verstappen nadrukkelijk tegen RaceXpress.com.
“Ik ga nu wel naar Barcelona. Ik doe het voor Michel Perridon, maar dat hadden we al afgesproken. En natuurlijk gooi ik mijn voelsprieten uit. We gaan praten met David Coulthard. Hij doet nu zaken als talentscouting voor RedBull, maar nu al vastleggen.. Nee, we gaan eerst een paar jaar op de Internationale toer met karting. Ook de ontwikkelingen in de kartsport gaan supersnel. Je moet er bovenop zitten en ik bekijk de situatie van jaar tot jaar. Ik ben serieus bezig met Max, we doen veel aan ons materiaal, en ik ben net terug uit Italië en nu alweer naar Barcelona. Als ik daarna thuis moet ik direct weer verder met de voorbereidingen op aankomend weekend. Dan heeft Max zijn eerste race van het seizoen.”
“Het is waanzinnig hoe er over Max gepraat”, vervolgt Verstappen. “Dit was wel een leuk voorbeeld dat ze Max ook volgen in de kartsport. Max is fan van PSV en hij wilde een PSV-tenue kopen bij de fanshop in gate 31. We zoeken alles uit, en staan af te rekenen en zegt de kassier “Veel succes met de kartraces". Dat is toch grappig. Karting staat niet zo in de publiciteit als autosport en toch volgen ze Max. Maar goed ik ga dus gewoon naar Barcelona, en natuurlijk ga ik de contacten met RedBull onderhouden. Ik ben serieus bezig, maar dat ik Max nu al ga vastleggen bij Ferrari of Redbull.. Dat is te vroeg. Als we iets doen.. moet het goed zijn voor Max”, besluit Jos Verstappen verstandig.
Max Verstappen maakt zich op voor seizoen 2009. Aankomend weekend heeft hij de eerste race van het seizoen.
10 maart 2009 20:00
10 maart 2009 20:05
10 maart 2009 20:07
10 maart 2009 20:12
“Het is waanzinnig hoe er over Max gepraat”, vervolgt Verstappen. “Dit was wel een leuk voorbeeld dat ze Max ook volgen in de kartsport. Max is fan van PSV en hij wilde een PSV-tenue kopen bij de fanshop in gate 31. We zoeken alles uit, en staan af te rekenen en zegt de kassier “Veel succes met de kartraces". Dat is toch grappig.
10 maart 2009 21:40
horn schreef:Ik ook niet - volgens mij gaat hij naar Barcelona om een PSV shirt te kopen van David Coulthard in maat 31 voor Michel Perridon. Of zoiets...
In Barcelona gonst het van de geruchten. Max Verstappen gaat een contract tekenen bij Red Bull! Of zou het gewoon een verzinsel zijn van Michel Perridon die wederom maar wat roept en dat op internet wordt overgenomen als ware het een crash van een vliegtuig in een weiland?
Geloof me dat het vandaag alleen maar ging over de presentatie van een serie muizen van het merk Trust. De afgelopen 10 jaar hebben ze er 25.000.000 miljoen verkocht en dat op zich is al bijzonder. David Coulthard en Jos Verstappen namen een exemplaar in ontvangst en het was nog lang onrustig in Barcelona.
Overigens ligt volgens kenners de muis in je hand als ware het een een borst van een jonge vrouw. Kortom, voor de computernerd die niet weet hoe dat voelt is er hoop! Daar zou ik nou een campagne omheen bouwen. Ik zie de commercial al voor me…
20 mei 2009 11:53
20 mei 2009 18:33
John schreef:Devils son schreef:Wat wil je inzetten...
euhhhhhhhhh........oeps dat gaat me een kratje bier kosten![]()
22 mei 2009 19:30
22 mei 2009 20:19
25 mei 2009 16:23
Ook de rondetijden – hoewel niet openbaar – spreken boekdelen. Jos was sneller dan de reguliere rijders die aanwezig zijn. De snelste man op de baan dus.
25 mei 2009 20:29
25 mei 2009 20:33
25 mei 2009 20:35