Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

07 maart 2009 0:41

Ik kreeg vandaag een brief van de FNV dat er bij mijn oud-werkgever 50 (!) vaste krachten uitgaan,naast alle tijdelijke en uitzendkrachten........Oei,8 jaar geleden toch de goede beslissing genomen ? :wink:

Mijn collega is teruggekomen van een bezoek uit Frankrijk en heeft een filmpje en foto's geschoten van een nieuwe verpakkingslijn.Er is ook een tweede (kleinere) verpakkingslijn gekocht.Opgebouwd uit bekend kwaliteitsspul.Alleen de folie-kwaliteit komt heel nauw.Yeps,we krijgen het weer druk ! :lol:

07 maart 2009 1:25

Rad911 schreef:Nou, dat maakt ons natuurlijk erg benieuwd naar de opdrachtgever / afzender!!

Klopt! :mrgreen:

15 maart 2009 0:24

Mijn glimlach vandaag, een bikkel van een 6 jarige die z'n zwaarste crosswedstrijd heeft doorstaan
Afbeelding

Re: je glimlach van vandaag...

30 maart 2009 13:22

Een snelheidscamera betrapte de Brit Dave Stanisfield in september vorig jaar toen hij in een 50-km zone met 56 kilometer :drive: per uur voorbij kwam rijden. "Ik wist niet eens dat mijn wagen zo snel kon. Bovendien heeft ie geen snelheidsmeter, dus ik kon ook helemaal niet weten of ik te hard reed". :drive:

De oud-monteur stapte dan ook naar de rechter om zijn bekeuring ongedaan te maken. "Ik ben een 67-jarige man in een 86-jarige wagen. Ik ben dus duidelijk geen snelheidsmonster", legde de Brit voor de rechtbank uit :go: . De rechter bepaalde echter dat hij de bon van 60 pond gewoon moet betalen.
:wink:

09 apr 2009 14:53

Mijn glimlach van vandaag:

Net afgesproken met Carlo dat ik volgende week tijdens ons bezoek in Nederland even 'n dagje in m'n 911je kan rijden. :drive:
Het is vandaag precies 529 dagen geleden dat ik er voor het laatst in gereden heb....
Nou maar hopen dat ie uit z'n winterslaap wil komen :pale:

09 apr 2009 14:57

(eindelijk) terug met de 14 gereden.... :drive: :ba:

20 apr 2009 9:36

Mijn glimlach van vandaag: :mrgreen:

Afbeelding

20 apr 2009 9:44

leuke foto :thumleft:

20 apr 2009 10:20

Weinig te lachen vandaag....

Wel een mooie foto Lydia!

20 apr 2009 13:37

Ik wilde eigenlijk de bloembollenvelden fotograferen, maar er stond een auto voor! :twisted: :mrgreen:

20 apr 2009 13:41

En wat voor een auto 8)

20 apr 2009 13:47

Lydia schreef:Ik wilde eigenlijk de bloembollenvelden fotograferen, maar er stond een auto voor! :twisted: :mrgreen:

Als er dan toch een auto voor staat, dan maar deze!

13 mei 2009 9:36

dat de waarde van een 914 blijkbaar aan het stijgen is :D

Olaf schreef:Als ze voor die 914/6 'n kleine 43000 Euro vragen - dan zal 'n gewone 914/4 wel zo'n kleine 29000 Euro kosten :mrgreen:

:ba: :ba: :ba:

27 mei 2009 18:00

Mijn glimlach van afgelopen maandag kwam pas rond 22.05 op mijn gezicht. Daarvoor was het pure woede!!!

Een paar maanden geleden hebben we een bank gekocht. Een zit-bank, niet te verwarren met de ABN of ING!
Ik zou deze bank zelf afhalen. Scheelde 100 eurie!
Afgelopen vrijdag werden we gebeld dat de bank er was en ze hadden een aanbieding om de bank te bezorgen voor 40 euro omdat er een platsje vrij was op de maandag.
Prima! Ik moest toch werken tot 20.

Bank zou geleverd worden tussen 12 en 16. Werd uiteindelijk 19.30.
Er kon met PIN worden betaald. Oeps, PIN vergeten... Alleen cash!

Belt mijn vriendin dat de bank in de voortuin is neergezet en dat ze hem niet naar binnen mochten brengen... :bang:
Ik was reeds onderweg naar huis en hoopte op een ziek grapje van mijn hormoon volle vriendin...
Niets was minder waar. Een complete hoekbank stond ingepakt in onze voortuin.
Ik woedend! :x
Bedrijf opgebeld en 15 minuten in discussie over binnen brengen, orderbevestiging, afspraken, sorry, misverstand, geld terug, enz...
Vlak voordat ik woedend ophang zegt de beste man van de bankwinkel:
"ik zou hem nog wel even binnen zetten, want ze hebben vanaf 22u onweer voorspeld!!!" :bang: :bang: :bang:

Ik samen met de buurman de banken ontdaan van al het plastic, papier, tape en rommel.
Banken naar binnen getild.
Alle rommel in mijn auto gepropt. Een achterbank en achterbak van een SUV vol en op naar de bankwinkel!
Ze waren tot 22u open, dus om 21.50 mijn auto voor de deur geparkeerd en alle rommel uitgeladen en op en voor de deurmat gegooid.
Was toch 3 ladingen lopen en niemand die er wat van zei en ik ging dus gewoon door!
Toen ik weer instapte en weg reed kwam er iemand naar buiten gerend en begon heftig te zwaaien...
Hij vroeg waarom ik mijn rommel bij hem naar binnen gooide en ik zei:
"waarschijnlijk is er een misverstand ontstaan bij de levering van mijn bank heden avond.
Ik heb alleen een hoekbank besteld en niet het plastic, de tape en het papier wat erom heen zat.
Aangezien jullie nog al wat fouten maken dacht ik vriendelijk te zijn en het zelf maar terug te brengen!
Ik zou het alleen wel naar binnen brengen, want ze hebben vanavond onweer voorspeld!"

Met een heerlijke glimlach op mijn bakkes reed ik terug naar huis, het onweer tegemoet...

27 mei 2009 19:11

Na het lezen van dit verhaal kreeg ik een glimlach op mijn gezicht!

Kostelijk. Niets mis met die ene hersencel van je!

27 mei 2009 19:20

prachtig verhaal :thumleft: zo zou ik ook kunnen reageren als dat bij mij gebeurt was :shaking2: , je betaald toch voor thuis bezorgen en niet voor het huis bezorgen :^:

ik kon een lach ook niet verbergen na het lezen van het stuk :D

27 mei 2009 20:43

meubelboeren. allemaal tuig :lol: weet je zeker dat ze voorrijkosten gerekend hebben en geen voorbijrijkosten? Goed verhaal man :thumleft:

27 mei 2009 20:52

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en nu heb ik ook zeker weten een glimlach... hahahah wat een goed verhaal zeg! :ba:

27 mei 2009 21:13

:mrgreen: LOL :mrgreen:

wat een verhaal

zoiets zou ik ook echt ZO boos om worden... ik hoop dat ze nu begrepen hebben dat dat echt niet kan!

27 mei 2009 21:46

doelpunt van Barca net, moest ik wel ff om glimlachen :roll: :wink:

27 mei 2009 21:54

vin dit zo'n viva en eo topic. snel weer weg hier.

27 mei 2009 21:59

Wimpie77 schreef:Ik heb alleen een hoekbank besteld en niet het plastic, de tape en het papier wat erom heen zat.
Aangezien jullie nog al wat fouten maken dacht ik vriendelijk te zijn en het zelf maar terug te brengen!

:res:

29 mei 2009 14:32

:lol: Prachtverhaal.

24 jun 2009 11:02

Gisterochtend heb ik even een goed gesprek gehad met mijn zoon van 2,5.
Over naar bed gaan, slapen, huilen, op potje poepen, condooms, enz...
Toen heb ik hem gezegd dat als hij keurig in zijn bedje zou slapen en 's ochtends niet zou janken bij het wakker worden, maar gewoon papa zou roepen dan zou hij een cadeau krijgen.

Gisteravond heb ik via marktplaats een glijbaan gekocht voor onze zoon en opgehaald.

Vanochtend om 7.30 hoorden wij keurig "papa, papa ik ben wakker".
Kind opgehaald en mee naar beneden genomen.
Nog voordat wij de woonkamer binnen kwamen zag hij in de tuin al zijn glijbaan...
Mond ging open, speen viel eruit en met een grote glimlach zei hij "bedankt papa"!

verrek de crisis, verrek het rood staan, verrek de belasting, verrek the system.... Heerlijk! Wat een kind!

24 jun 2009 11:34

Wimpie77 schreef:Wat een kind!

... met zo'n vader :thumleft:
Plaats een reactie