Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 jun 2024 14:15



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Hypotheek afsluiten voor een telefoon? Het moet niet gekker worden. :scratch: :res:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


24 okt 2013 23:44
Profiel
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
André schreef:
Clemento schreef:
Binnenkort komt bij mij de Microsoft Surface RT binnen.
Afbeelding
Vorige week een bestelling gedaan bij surfspot.nl voor een sterk gereduceerde prijs. Zo'n Surface RT is denk ik erg leuk om te hebben en zeker voor dat geld (€259). Heb ook een iPad1 en is ook wel leuk, lees er vooral veel de krant mee en doe overschrijvingen naar de rekeningen van mijn kids als ze weer geld nodig hebben. Zo'n Surface RT kan veel meer dan de iPad heb ik begrepen zoals office toepassingen en het lijkt me ook wel leuk eens met een andere interface te werken. Want eigenlijk is iPad met die ikonen een methode van 1993 windows 3.1!
Heb niet het hele draadje doorgelezen maar zijn er meer mensen hier met een Surface RT of de Pro versie? En wat zijn de ervaringen?

Hier een stukje van iemand die erg tevreden is in het engels.



Heb de Surface RT nu 2 weken in gebruik en moet eerlijk zeggen, het is wel even wennen.............. :mrgreen:


Kan de RT vergelijken met Ipad en Android, het is zeker een aanrader :thumleft:
Nooit geen virussen, je kan schakelen tussen tablet en tegels of gewoon de windows verkenner.
Meerdere accounts aanmaken met je eigen instellingen, privé/zakelijk/kids. Afneembaar toetsenbord werkt ook prettig.

Hier ook nog steeds erg tevreden. Sinds gisteren Windows 8.1 update en met name voor de browser vind ik dat wel een vooruitgang. Outlook zit er nu ook bij maar gebruik nog de standaar mail app.
De nieuwe SurfaceRT is wel een verbetering met name om de hogere scherm resolutie maar die is ook weer 2x zo duur als wat ik ervoor betaald heb. Voor he lezen van de NRC is het apparaat prima geschikt en dat s voor mij de belangrijkste reden om een tablet te hebben. Maar wat ook fantastsh werkt is het aansturen van PC's op het werk met Teamviewer Touch. In je thuisnetwerk kun je ook remote deskop gebruiken en dat is ook een erg handig vooral als op de pc Windows 8 staat. Die pc is dan ook een touchPC geworden! De niet RT functionaliteit kun je dan zo eventueel op afstand aanroepen indien gewenst.
Natuurlijk ook de mogelijkheid van de meerdere accounts is erg handig maar ik gebruik eigenlijk alleen het thuis account en de kids hebben hun eigen speeltjes en mijn vrouw de iPad1.


25 okt 2013 20:58
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Franz schreef:
Hypotheek afsluiten voor een telefoon? Het moet niet gekker worden. :scratch: :res:
:thumleft: (ik wist het toen ik het postte ;) )


25 okt 2013 21:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
:lol:

Sinds gisteren in het bezit van een 5s 64gb. Had de 32gb gereserveerd in de kleur grey maar kreeg hem in silver voor mijn neus geschoven. Ik had geen zin om twee weken te wachten op een nieuw exemplaar en van de 64gb versie hadden ze nog eentje op voorraad liggen dus hebben ze nog iets van de prijs afgedaan en de deal was gemaakt. Fotokwaliteit is wel heel erg super. Heb al wat foto's bewerkt in Aperture en dat ziet er toch wel haarscherp uit. Veel meer detail. Ook de nieuwe flitsfunctie is een verademing.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


26 okt 2013 18:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Inmiddels de iPhone 5s een paar dagen in mijn bezit en er zijn nu al een paar dingen die me positief opvallen. Accuduur is aanmerkelijk verbeterd tov mijn vorige 4S. Daar waar mijn 4S het net redde om 1 dag op een volle accu mee te gaan houdt de 5s het anderhalve dag vol. IOS7 op mijn 4S voelde prima aan al merkte ik dat sommige vensters van bepaalde Apps net niet lekker smooth openden en er heel af en toe haperingen waren bij dynamische weergaven. Dat is bij de 5s niet meer aan de orde. Het is duidelijk dat Apple met de introductie van de 5s met z'n 64 bit processor de nieuwe generatie mobiele telefoons gepresenteerd heeft. Je merkt nu ook wel heel duidelijk welke Apps de iOS7 update hebben gehad en welke niet. De 'oude' Apps vallen grafisch en qua interface een beetje uit de boot. Foto en flitskwaliteit vind ik in één woord subliem. Zal binnenkort eens wat voorbeelden proberen te plaatsen hier. De slow-motion functie heb ik nog niet echt kunnen testen.

Iemand Mavericks al op zijn computer staan?
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


28 okt 2013 21:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2S
010
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Deze week nog de Apple product announcements gevolgd?

Apple’s product announcements used to be the most exciting events in technology. Nowadays they’re boring, awkward and cringeworthy.
Read more at.
http://www.cultofmac.com/251503/whats-w ... 3VX8KMr.99
_________________________________________
That's thirty minutes away. I'll be there in ten.


28 okt 2013 23:08
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
@franz: een 4s die het een dag met een accu kan doen? 2 x per dag opladen...., accu kan niet tegen gebruik van die dingen. Nooit meer een Apple!
_________________________________________
Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte


28 okt 2013 23:28
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
mijn 5 laad ik 3 kwartier op van utrecht naar A'dam 's ochtends en 3 kwartier terug van Amsterdam naar huis. Daar redt hij het de rest van de dag mee.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


28 okt 2013 23:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
dreamer schreef:
@franz: een 4s die het een dag met een accu kan doen? 2 x per dag opladen...., accu kan niet tegen gebruik van die dingen. Nooit meer een Apple!

Bluetooth heb ik nooit aan staan en ook wifi staat bij mij uit omdat alles via 3G gaat buitenshuis. Even de helderheid van het scherm een tikkie lager en ik hoefde 'm alleen maar 's nachts op te laden. In de auto heb ik een lader voor het geval dat ik heel wat telefoontjes heb moeten plegen maar voor de rest redde ik het ermee. J
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


29 okt 2013 1:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2S
010
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Zelfs DJ Tiesto klaagt:
https://twitter.com/tiesto/status/394642110030176256
_________________________________________
That's thirty minutes away. I'll be there in ten.


29 okt 2013 8:51
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Zo heb ik ook heel wat tweets voorbij zien komen over zijn muziek. :mrgreen:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


29 okt 2013 9:47
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Ach ja, en de Google CEO gebruikt een Blackberry...
http://www.theguardian.com/technology/2 ... berry-user
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


29 okt 2013 10:17
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
dreamer schreef:
@franz: een 4s die het een dag met een accu kan doen? 2 x per dag opladen...., accu kan niet tegen gebruik van die dingen. Nooit meer een Apple!

Ik zit nu al bijna 4 jaar met de 3GS en die batterij doet het nog steeds zeer goed. Afhankelijk van m'n gebruik er mee, doet die er 1 tot 3 dagen mee.
Maar soms zit ik er na 5 uur ook wel doorheen als ik veel spelletjes speel. Dus is die batterij al heel vaak opgeladen geweest. Maar dat de batterij er niet tegen zou kunnen heb ik nu na 4j nog niets van gemerkt. Is de batterij van de 4S slechter dan?


29 okt 2013 10:17
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Denk niet dat de batterij perse slechter is, wellicht meer progjes en activiteiten die stroom trekken...
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


29 okt 2013 10:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Ik denk niet dat de accu slechter is, maar vrees dat het aan mijn gebruik ligt. Veel bellen en veel mailen. (En appen) laad gemiddeld smiddags ding op en einde van de middag en snachts standaard aan de stroom. Had hiervoor een htc desire Z en die trok het meestal wel de hele dag.

Gelukkig heb ik een autolader.

Ik heb het scherm ook al redelijk donker staan om ding te sparen.
_________________________________________
Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte


29 okt 2013 10:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Franz schreef:
Zo heb ik ook heel wat tweets voorbij zien komen over zijn muziek. :mrgreen:


Volgens mij hoeven wij nu niet meer aan te tonen dat jij een probleem hebt als er maar ook iemand iets negatief schrijft over Apple. :mrgreen:
_________________________________________
Mvg,

René


29 okt 2013 20:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Ik mag hopen dat ook jij weet in welke context je zijn tweet moet lezen toch? Die man mist een optreden vanwege een vertraging op een luchthaven wat langer duurt dan de batterijduur van zijn iPhone en raakt daardoor een beetje geïrriteerd.....meer niet. Daar heb ik geen probleem mee hoor. Ik vraag me wel af wat ik met dit gegeven moet. Kan er niet zo heel veel mee eerlijk gezegd.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


30 okt 2013 18:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Hé, toch een accuprobleem bij een paar iPhones. http://tweakers.net/nieuws/92273/apple- ... bleem.html
:mrgreen:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


30 okt 2013 19:59
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Franz schreef:
Iemand Mavericks al op zijn computer staan?

Yep, op MacBook Pro. Weinig verschil gemerkt tot nu toe.

Mijn 4S laad ik om de dag of zelfs nog een dag later op. Accuprobleem herken ik dus niet :scratch:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


30 okt 2013 22:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Ik denk dat ik zijn geval toch liever een andere jas had gekocht ipv een Ipad Air. :mrgreen:

Citaat:
De verkoop van de iPad Air is vrijdagochtend van start gegaan. De wachtrij bij de Apple Store in Amsterdam was minder lang dan vorige week, toen de verkoop van de iPhone 5s en 5c van start ging. Volgens iCulture stond er vrijdag een wachtrij van ongeveer honderd mensen voor de winkel op het Leidseplein.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding


01 nov 2013 12:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Ik ben benieuwd hoeveel er betaald zijn om er te zitten.


01 nov 2013 12:15
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Allemaal.....door ons. :mrgreen:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


01 nov 2013 12:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Gizmo schreef:
Ik ben benieuwd hoeveel er betaald zijn om er te zitten.


Door wie betaald ? Door Apple ?


01 nov 2013 12:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Afbeelding
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


01 nov 2013 12:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Betaald of niet, ik zal hier wel te nuchter voor zijn maar wat een stel idioten :roll:


01 nov 2013 13:06
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 100  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.