Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
14 maart 2014 16:43
barolo schreef:mbembe schreef:barolo schreef:Eindelijk wordt Apple aangepakt
wat zou jij een rotleven hebben als Apple niet bestond he. Dan had je niks om je frustratie op kwijt te kunnen
Ik heb een geweldig leven zonder frustraties.
En Johnny dan???
14 maart 2014 16:44
horn schreef:draadloos opladen, dat zou nog eens handig zijn.

Dat is zeker makkelijk. Mijn Philips tandenborstel doet dat namelijk al jaren.
14 maart 2014 19:35
Ewout schreef:Voor de hond wil ik een gps-tracker aan de halsband met de mogelijkheid om hem/haar te volgen via de telefoon.
Ik laat de hond gewoon zelf uit.
14 maart 2014 19:50
Franz schreef:horn schreef:draadloos opladen, dat zou nog eens handig zijn.

Dat is zeker makkelijk. Mijn Philips tandenborstel doet dat namelijk al jaren.
Nu je het zegt, mijn Oral B ook. Nou nog een manier om al die snoeren weg te halen. Persoonlijk maakt het me niet zoveel uit of ik mijn telefoon in een cradle moet drukken of een stekkertje erin moet stoppen. Gewoon opladen als je hem op het aanrecht gooit, dat lijkt me handig.
14 maart 2014 21:29
Ik blijf het geniaal vinden dat ze altijd maar op Apple bashen. Een beter imago kan Apple zich echt niet inwensen.
De vele andere gsm fabrikanten worden gewoon niet eens opgesomd, terwijl ze even hard in de 'fout' gaan

.
Draadloos opladen kan tegenwoordig ook al, bv die speciale muis van Apple (magic mouse?) kan je zo'n batterij in steken en dan leg je hem gewoon op een speciaal toestel die het dan draadloos oplaadt.
Maar de efficiëntie van overdracht ligt wel nog niet erg hoog genoeg om het voor alles te gaan gebruiken.
14 maart 2014 22:20
Draadloos opladen kan toch al lang, mijn dochter heeft een nachtlampje wat draadloos wordt opgeladen. Philips SoftPal.

Nu nog even wachten tot het voor telefoons is uitontwikkeld.
15 maart 2014 10:04
Cazzo Super Veloce schreef:barolo schreef:Ik heb een geweldig leven zonder frustraties.
En Johnny dan???

Verbazing is het juiste woord.
Gelukkig hoef ik niet in een stationwagon rond te rijden met 2 puberende jongens op de achterbak.
26 maart 2014 1:24
Alle huidige toptoestellen op een rijtje. 5 inch scherm lijkt de nieuwe standaard te worden.
http://gizmodo.com/how-the-new-htc-one- ... 1551132554
26 maart 2014 14:53
Heb net voor € 399,- een iPad Air gekocht bij Dixons. Ze hebben een tijdelijke actie. Scheelt toch € 80,- Ik zie overigens dat Mediamarkt en consorten ook deze tijdelijke prijsverlaging aanhouden.
Kan mijn iPad 2 mooi naar m'n dochtertje.
27 maart 2014 12:47
All About Phones had in 2013 de HTC One al uitgeroepen tot het mooiste en beste toestel van het jaar. De nieuwe HTC One doet opnieuw een gooi naar deze titel in 2014
http://www.allaboutphones.nl/video/2505 ... s-on-.html
29 maart 2014 18:56
Wat vinden de heren apple fans ervan dat de volgende iPhones waarschijnlijk 5 en 5,5" groot worden?
Toen de android toestellen uitkwamen welke dit formaat hadden was de wereld te klein voor de grote toestellen.
29 maart 2014 19:18
Heb zelf n Sony Xperia P (android) met 4 inch scherm, ik kan daar wel mee leven.
Dat Apple ook n groter scherm maakt nu, tsja ze kunnen niet achterblijven.
29 maart 2014 20:02
Slim van HTC om een nieuwe afgang te besparen en de vingerafdrukscanner, zoals ie op de Phablet zat, maar weer weg te laten.
29 maart 2014 20:13
Weet iemand of en waar de Nokia Tablet 2520 al leverbaar is in Nederland?
29 maart 2014 20:31
MY00 schreef:Wat vinden de heren apple fans ervan dat de volgende iPhones waarschijnlijk 5 en 5,5" groot worden?
Toen de android toestellen uitkwamen welke dit formaat hadden was de wereld te klein voor de grote toestellen.
Ze lopen al een paar jaar achter. Weten zij veel.
29 maart 2014 20:37
Ik vind zo'n HTC eigenlijk een beetje een kansloos GroenLinks telefoontje, maar ieder zijn meug natuurlijk.
29 maart 2014 21:00
Bedrijven die er verstand van hebben beweren anders. IK verwacht dat de nieuwe HTC One weer toestel van het jaar gaat worden.
Groenlinks?? Die hebben een Nokia van 5 jaar terug.
29 maart 2014 21:08
4 jaar Nokia= D66
29 maart 2014 21:31
een iphone van 5,5 inch hoef ik niet. ga niet lopen bellen met een iphone mini aan mijn oor...
29 maart 2014 21:34
Horn, alles went.... Ik dacht eerst dat die 55 inch in de kamer te groot zou zijn. De volgende wordt 70 inch.
29 maart 2014 21:40
heb 40 inch in de kamer en hoef ook daar niet groter.
70 inch vind ik leuk voor in de boardroom of als je een thuisbioscoop hebt. Mijn overburen hebben in hun woonkamer een 75 inch aan de muur hangen en zitten 's avonds met zijn tweeën op de bank, 2 meter voor dat scherm naar "Help mijn man is klusser" te kijken.
29 maart 2014 21:53
horn schreef:een iphone van 5,5 inch hoef ik niet. ga niet lopen bellen met een iphone mini aan mijn oor...
Neem dat je een iPad bedoeld. Samsung maakt mini's van hun producten, denk niet dat Apple hieraan begint.
barolo schreef:Ze lopen al een paar jaar achter. Weten zij veel.

Pssst
29 maart 2014 22:22
barolo schreef:Horn, alles went.... Ik dacht eerst dat die 55 inch in de kamer te groot zou zijn. De volgende wordt 70 inch.
Plasma hopelijk toch?
29 maart 2014 22:34
Dat gaat moeilijk worden. (Ondanks de kwaliteiten van plasma).
29 maart 2014 22:43
Ik doelde op die 55" maar Pana stopt sowieso met plasma dus daar houd het voor mij ook mee op.