Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
31 aug 2022 10:33
Ik ga in oktober naar Noorwegen...tafeltje
hier geboekt

31 aug 2022 11:03
ff opletten dat je niet naar Kristiansund vliegt, maar naar Kristiansand.
Je zal de eerste niet zijn - en ook vast niet de laatste
31 aug 2022 11:33
Een buitje af en toe is op de motor geen enkel probleem, zeker op mijn Harley zit je behoorlijk beschut achter de batwing.
De hele dag in de stromende regen rondrijden is uiteraard niet aangenaam.
Je moet in Scandinavië een beetje geluk hebben. We gaan het zien. Regenpakken mee, thermo's en een hoop lagen kleding indien noodzakelijk.
We gaan trouwens met de veerboot Olaf.

Gaaf hotel Arjan!
31 aug 2022 12:01
Ik weet dat jullie met het pontje gaan, opmerking was voor Arjan - daar dat restautant (maar) 85 km van K'sand ligt
K'sand is best favoriet bij Nederlanders (en andere toeristen) ---
die dan weer vreemd opkijken als ze in K'sund de opmerking van een taxi-chauffeur krijgen dat hun hotel wel een heel eind rijden is
01 sep 2022 15:40
Ewout schreef:Een buitje af en toe is op de motor geen enkel probleem, zeker op mijn Harley zit je behoorlijk beschut achter de batwing.
De hele dag in de stromende regen rondrijden is uiteraard niet aangenaam.
Je moet in Scandinavië een beetje geluk hebben. We gaan het zien. Regenpakken mee, thermo's en een hoop lagen kleding indien noodzakelijk.
mooie tocht hoor ! stoer van jullie beiden

rij voorzichtig
01 sep 2022 19:59
Ik had een Suzuki v-strom dl1000, deze heb ik wegens omstandigheden weg moeten doen.
Een 718 Cayman is de opvolger geworden.
27 okt 2022 14:11
Vandaag voor t eerst een 200kg deadlift moeten doen

Bij parkeren had ik de jiffy blijkbaar niet goed uitgeklapt. Dus daar lagen we. Schade valt mee, krassen op valbeugel, kunststof spiegelbehuizing en handkap, beschermdop van t stuur en schakel'pook'.
Iemand tips om kappen en alu onderdelen een beetje te fatsoeneren? Is kunststof met fijn schuurpapier weer een beetje glad te maken? Alu idem (en dan weer spuiten)? Of andere methodes? Vervangen kan ook, maar daar ben ik te krenterig voor
27 okt 2022 16:46
Ai, dat is balen
In dat geval houd je de motor inderdaad niet meer.
Je kunt het wel minder opvallend maken, maar het wordt niet mooi verwacht ik.
Beschouw het als littekens dat maakt acceptatie ervan misschien makkelijker
27 okt 2022 16:54
Er zijn maar twee soorten motorrijders: diegenen die al gevallen zijn en diegenen die nog moeten vallen. En dan bedoel ik niet crashen maar domweg omvallen of hun fiets laten vallen.
Ik behoor tot de soort die ongeveer 50% van mijn tweewielers wel eens tegen de aardkorst heeft weten liggen. Tjah ...
27 okt 2022 17:52
Gewoon doorrijden en hopen dat hij de volgende keer op dezelfde kant valt.

Ik ben onderuit gegaan op Spa vorig jaar, remhandle en remcilinder en nog wat klein spul vervangen en lekker doorrijden.
27 okt 2022 18:26
Targa Floriaan schreef:Vandaag voor t eerst een 200kg deadlift moeten doen

Bij parkeren had ik de jiffy blijkbaar niet goed uitgeklapt. Dus daar lagen we. Schade valt mee, krassen op valbeugel, kunststof spiegelbehuizing en handkap, beschermdop van t stuur en schakel'pook'.
Iemand tips om kappen en alu onderdelen een beetje te fatsoeneren? Is kunststof met fijn schuurpapier weer een beetje glad te maken? Alu idem (en dan weer spuiten)? Of andere methodes? Vervangen kan ook, maar daar ben ik te krenterig voor

Weet je hoe je een zware motor optilt, dat is namelijk geen “deadlift” maar een “hack squat” waarmee zelfs vrouwen een harley touring van 375 kg rechtop kunnen zetten. Google maar eens
27 okt 2022 19:19
Had t filmpje helaas niet paraat, heb dus de moeilijkste methode gekozen. Dus met m'n neus richting de motor, ipv andersom. Wel vanuit de knieën getild. Dus toch meer deadlift dan hack squad

Lukte bij de tweede poging. Heb mezelf daarna op koffie en appeltaart getrakteerd. Niet van mn schoonmoeder overigens
27 okt 2022 19:28
Had het maar gezegd, dan breng ik een appeltaart van mn schoonmoeder langs, die zijn legendarisch in Breda eo.
27 okt 2022 19:47
Targa Floriaan schreef:Had t filmpje helaas niet paraat, heb dus de moeilijkste methode gekozen. Dus met m'n neus richting de motor, ipv andersom. Wel vanuit de knieën getild. Dus toch meer deadlift dan hack squad

Knap dat je dat zo is gelukt. Je moet ook niet het filmpje paraat hebben, maar de vaardigheid
Marcel schreef:een “hack squat” waarmee zelfs vrouwen een harley touring van 375 kg rechtop kunnen zetten.
Dat "moet" je inderdaad als motorrijder weten en zouden ze wat mij betreft ook in de rijopleiding mee moeten nemen.
27 okt 2022 20:46
En altijd de standaard uit als ie op zijn rechterkant ligt, je zou de eerste niet zijn
27 okt 2022 21:19
@Cazzo: is was in De Rijp, stukkie van Breda vandaan

@Eric: dat laatste zat ik ook te denken. Maar ja, welke instructeur zal elke keer z'n motor op de grond willen leggen?
@Marcel: bij mij lag ie op z'n linkerkant...
27 okt 2022 21:46
In Japan is het onderdeel van rijexamen. Kun je je motor niet rechtzetten, ben je gezakt.
28 okt 2022 9:46
Prima, ook dát is een onderdeel van motorbeheersing
Marcel schreef:En altijd de standaard uit als ie op zijn rechterkant ligt, je zou de eerste niet zijn
Ook daar zijn inderdaad filmpje van te vinden
28 okt 2022 14:30
Marcel schreef:En altijd de standaard uit als ie op zijn rechterkant ligt, je zou de eerste niet zijn
Ik bedoelde natuurlijk linkerkant…..
28 okt 2022 19:33
Mijn standaard zit toch echt links...
06 feb 2023 18:58
Naast mijn 911, rijd ik nog een GSXR
06 feb 2023 19:54
Technisch een superknap ding, maar geef mij maar een karaktervolle Gixxer uit de late 80's - olie luchtgekoeld en als het kan in blauw / wit.
(mooie Porsche trouwens

)
06 feb 2023 22:27
Gaaf ding. Is dat de BSB livery?
07 feb 2023 2:09
WBSK (world super bike) Alex Lowes replica
07 feb 2023 10:12
alleen die duosteuntjes eraf en hopla naar Assen.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.