Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

23 maart 2009 8:54

Goedenmorgen allen,

Ik pak snel een kop koffie. Zoals Marcel al zei, in onze branche is het voorjaar ineens losgebarsten! Druk dus.
Marc, er komen wel meer meetings :idea:

Werk ze op deze maandag.

23 maart 2009 8:57

Ook goedemorgen! Tja, zeker wel wat gemist, het was erg gezellig gisteren in Tilburg! Heen en terug met het dakje open gereden, al was het terug wel wat twijfelachtig weer. Later begon het bij ons in het zuidoosten (en vermoedelijk overal wel) flink te regenen, dus de cabriodag was goed benut ditmaal.
Qua imposantie spande een 996 GT 2 (donker/kobaltblauw met dito Turbo velgen) de kroon, qua Nostalgie de 356 in blauw-oranje van pp356, waarbij de bestuurder zijn verschijning completeerde met schoenen in de kleuren van de auto en een kenteken PP 356.

Nu dan maar eerst aan de koffie; dank u heer gast!

Werk ze weer allen.

23 maart 2009 10:13

Goedemorgen,

Nogal rustig hier, zal effe de nespresso aanzetten voor een lekkere ristretto.

Was mooi weer en heb zaterdag dan ook maar een privemeeting georganiseerd. Na 3 maanden zo goed als te hebben stilgestaan de P eerst flink gepoetst en toen lekker solo gaan toeren. Via een omweg naar m'n liefje en haar opgehaald. Ze zat te genieten naast me in m'n oude bakkie. Stukje snelweg en toen binnendoor met het dakje open. Het leven kan mooi zijn, flink genoten met z'n tweetjes.

Fijne dag allemaal, geniet van de ontluikende lente

23 maart 2009 10:17

Morge alle,

Ben ff later, maare lekker bakkie Marcel.
Alle adrealine weer een beetje onder controle of hebje daar geen last van :?:
Gisteren heerlijk gestuurd met de dikke 911, schuifdakje open en vrouwtje deed een tukje :roll:
Een camera gezien bij Vianen/v/d Valk :cry: , we wachten maar af :shock:
Hoe is het met onze troetelzeeuw Wim, nog aan het slapen :?:

Werk ze Maukers

23 maart 2009 10:39

Mogguh :!:

gast schreef:@ Herfst: 1200 PLZ is maar 300,- euro dat lijkt me wat weinig, temeer Harley nog aan het sparen is :lol: Nulletje erbij mischien :?:

Heb de Kreissieg hier in de buurt (nog) niet kunnen vinden, maar in de US en Japan ligt de prijs zo tussen de 7-10k USD. Hang een beetje van de opties af, welke tips, wel/geen switch etc.
Als ik een verdeler in NL/BE/DE kan vinden meld ik me wel weer.

23 maart 2009 10:46

HV schreef:Qua imposantie spande een 996 GT 2 (donker/kobaltblauw met dito Turbo velgen) de kroon

Ja die kanonskogel van Piet is wel aardig. :wink:

Afbeelding

HV schreef:...qua Nostalgie de 356 in blauw-oranje van pp356, waarbij de bestuurder zijn verschijning completeerde met schoenen in de kleuren van de auto en een kenteken PP 356.

Dit klinkt helemaal als Paul. Oog voor detail. :thumright:

23 maart 2009 12:36

:shock:
Hé.........ik mis Lydia de laatste tijd hier in de kroeg :?: .

23 maart 2009 12:52

Ja, verbaasde mij ook al dat ze vandaag nog niet heeft gepost hier :(

23 maart 2009 13:12

Die duikt heus wel weer op. Sommigen hebben naast het forum ook nog een privéleven :idea:
Maar een beetje ongewoon is het inderdaad wel

23 maart 2009 14:09

Forum is toch priveleven of valt dit onder werk? Leuke baan dan!

23 maart 2009 14:13

VROUWE Lydia , waar zijt gij :?:

Wij missen U :roll: :wink: :lol: 8)

23 maart 2009 14:19

Een vrouw die niets zegt :evil: :idea: :D

23 maart 2009 14:25

Harry van de Veer is ook zoek......het zal toch niet waar zijn ...... :lol:

23 maart 2009 14:39

:roll: Hmm, misschien maar eens een Porsche Forum Lady Hunt op poten zetten dan :idea: :wink: :?:

Hint 1
Afbeelding

23 maart 2009 14:45

Wie biedt zich aan om haar te gaan halen als ze is gevonden?

23 maart 2009 15:47

RenDo schreef::roll: Hmm, misschien maar eens een Porsche Forum Lady Hunt op poten zetten dan :idea: :wink: :?:

Hint 1
Afbeelding

Ze zit toch niet in het noorden om te genieten van Porsches in de sneeuw ???

23 maart 2009 16:01

vrouwen kunnen ook stil zijn hoor :roll:
of een dag geen zin hebben om achter een pc te kruipen ..

Ik las van de week dat ze idd problemen had met haar inet-verbinding..

fijne dag nog allen ..

23 maart 2009 16:08

kickend schreef:vrouwen kunnen ook stil zijn hoor :roll:
of een dag geen zin hebben ..

Dat laatste wel meen ik :roll:

23 maart 2009 16:24

:cheesy:

23 maart 2009 16:26

vaak als ze stil zijn hebben ze ook geen zin :lol: terwijl ze weer niet stil zijn als .......

23 maart 2009 17:08

:lol: :shock: :cry:

EDIT: ik heb het plaatje weggehaald.....de bedoeling was goed.....sorry Lydia :oops:
Laatst bijgewerkt door Reñger op 23 maart 2009 21:21, in totaal 2 keer bewerkt.

23 maart 2009 17:14

Net of het de eerste keer is dat dat gebeurt :!: Lijkt af een toe een aangenaam onderwerp voor sommige
Afbeelding

23 maart 2009 17:17

Hint 2; Renger, ontploffingsgevaar ligt overal op de loer. Maar men zegt altijd dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen. Dat blijkt ook wel uit hint 2; je haar doen, het laten mislukken en ook nog om hulp kunnen roepen :D Hint 3; gewoon naar de kapper gaan :lol: en daarna je computer weer opstarten.
Maar wie heeft er nou werkelijk het kortste lontje :wink:

23 maart 2009 17:59

Afbeelding

23 maart 2009 18:44

Afbeelding
Gesloten onderwerp