Zo, nou ik heb dan nog mondeling gesport(en geen gorigheid daarover graag)...en wat kunnen mannen ouwehoeren zeg. Dat zeggen ze altijd van vrouwen...maar hier ging dat niet op. Helaas hebben ze mij als voorzitter voor hun neus, dus vanavond toch de vergadering kunnen afronden in een recordtijd Marcel, waar blijft m'n glaasje
Marcel..heehee niet zo denigrerend he.....ik doe dan wel niks(volgens....), maar ik kan nog wel wat.....en een hamer heb ik er niet voor nodig. Ben heel wat kippenhokken gewend, maar die hanen vanavond, niet te stoppen
Ik zie dat ik weer een woelige avond in het Mauk Cafe heb gemist: een Tintelfruit presentatie en de vogeltjesdans opgevoerd door Sigrid, iets met teugels door Sigrid (Pony-play?)
Beetje koude start vanmorgen, pffff, kwam mijn bed niet uit. Gisterenavond er vroeg in vanwege een knallende hoofdpijn de hele dag. Vanmorgen nog niet fris. Ik ga de auto starten en op weg. Ben benieuwd of het erg druk is, zo vlak na de vakantie!
Rustig, rustig Marcel, kreeg al een mailtje dat "die" 911 reeds is verkocht Geeft niets er zijn er nog zoooooveeeeel te koop Neem maar vast een lekker bakkie om wakker te worden
Rustig, rustig Marcel, kreeg al een mailtje dat "die" 911 reeds is verkocht Geeft niets er zijn er nog zoooooveeeeel te koop Neem maar vast een lekker bakkie om wakker te worden
Mauk ze
@ Marcel en Lydia: ik vind dat we Hans nog niet uit zijn 2S moeten praten! Op dit moment is mijn budget nog te klein om enige kans te maken mijn ultieme auto weer terug te kopen......
@ Hans: gewoon blijven rijden in de 2S, die 997 wordt vanzelf een 998. En die zijn weer VEEEEEEL beter