oepserdefloeps vergeet ik me bijna af te melden! Tijdens het lezen kwam de cv monteur en daarna ben ik even een dutje gaan doen. Voorlopig zien jullie mij niet terug, ik ga weer in lurkmode
Ik vrees dat ik me voor komende vrijdagavond voor het forum moet afmelden. Dan ben ik met een groepje (ongeveer) gelijkgestemden aan het "toeren" in regio 020.
Ik was het afgelopen weekend weg. Was vergeten het te melden. Als jullie me gemist hebben kunnen jullie me dit nog even PB'en. Zit niet meer op Hyves. Sorry.
Je bent er even niet en het aantal pagina's is zo'n beetje verdubbeld Ik ga zo de sudderlapjes en spruitjes opzetten. Ik kom vanavond nog wel weer langs...
Meld me aan en moet zeggen dat na het verder lezen vandaag na het afmelden van gisteren er weer veel te lachen viel, meld me nu weer af, ga verder weken aan die kl*tegaragedeur Greetz JM
Helaas moes ... sorry opnieuw ,ik ben er weer(ingemeld) Helaas was het zwart werk..... een grote magneetschakelaar was helemaal uitgefikt koste redelijk veel moeite om me handjes weer wit te krijgen