Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

24 maart 2009 9:39

Welkom back grand lady , geen stoute sites meer bekijken , krijg je ook geen enge virussen van :lol:

24 maart 2009 9:42

Goedemorgen Forummers,

Inderdaad een lekkere bak koffie gaat er wel in. Aan de ene kant vond ik het een goed teken dat de overheid al weer wil bezuinigen! betekent dat ze al weer vertrouwen krijgen in de economie.

@gast; als ze maar niet bezuinigen op de politie en rechterlijke macht, zulke gasten, die je huis zomaar binnenlopen, moet gewoon keihard gestraft worden!

@amandus; mogelijk dat Lydia haar tijd ergens anders voor nodig heeft of in een moeilijk denkproces zit, we zullen het vanzelf vernemen, ga ik vanuit.--------> ze is weer sneller dan het geluid :D

24 maart 2009 9:44

Lydia is er weer, gelukkig, kunnen we eindelijk verder... :D

24 maart 2009 9:48

Vrouwen het is nooit anders geweest, je moet er altijd op wachten :lol:

24 maart 2009 9:48

ver boven de 200 schreef:
@amandus; mogelijk dat Lydia haar tijd ergens anders voor nodig heeft of in een moeilijk denkproces zit, we zullen het vanzelf vernemen, ga ik vanuit.

Is het nu ook al de bedoeling dat je hier je prive dingen in het openbaar moet gooien ?

Neem zomaar aan dat Marc het leuk bedoelt !

24 maart 2009 9:49

:mrgreen:

Lief, al die goede zorgen!

@ Hans: ach je kent me, hè? Het duurt altijd even bij me, maar dan héb je ook wat! :lol: :wink:

24 maart 2009 9:53

Richard schreef:
@amandus; mogelijk dat Lydia haar tijd ergens anders voor nodig heeft of in een moeilijk denkproces zit, we zullen het vanzelf vernemen, ga ik vanuit.

Is het nu ook al de bedoeling dat je hier je prive dingen in het openbaar moet gooien ?

Helemaal true Richie Rich , heb niet altijd de beste grappan ....maar dit is inderdaad leuk bedoelt ....

24 maart 2009 10:16

@ Marcel, ik zit niet voor niets op softbal... Sport is geen moer aan, maar leren slaan met een knuppel is altijd goed!

24 maart 2009 11:02

Waren misschien hele zielige mensen met een slechte jeugd en zure melk gekregen :oops:
Laat je hart een beetje spreken Marcel, was het een buitenl. nr :?:

24 maart 2009 11:02

Goedemorgen,

Wat een verhaal Marcel, sterkte met de afwikkeling.

Fijne dag allemaal

24 maart 2009 13:06

@gast.

Hou de komende tijd je huis maar goed in de gaten, soms komen ze terug (als de nieuwe TV, computer, laptop........) is aangeschaft, de kl..tz.ken.

24 maart 2009 14:15

http://www.autoweek.nl/autonieuws/11277/Kroymans-heeft-1-miljard-euro-schuld

1 miljard...

24 maart 2009 15:12

Wim moet ff naar lucht happen :oops: :cry:

24 maart 2009 15:14

gast schreef:Mannen; ik heb DRIE honkbalkunppels in huis op verschillende plekken. Geloof me, als je iemand met je TV het huis uit ziet lopen denk je daar echt niet aan. RENNEN en die KLOO$$$&*^%#$zak te pakken krijgen dat is het enige waar je aan denkt. (en nu nog steeds denkt :twisted: )

Ze hebben net vingerafdrukken genomen. jippie als je dit toevallig leest: je bent er gloeiend bij. :arrow: auto+kenteken+signalement+vingerafdrukken = de pisang. En dan is het te hopen dat ik er niet achter kom wie je bent. (dat dit geen grootspraak is weten slechts enkelen)

waren het geen Polen ... sorry, kon het grapje niet laten 8)

24 maart 2009 15:27

gast schreef:kan er niet om lachen.......

Humor kan je helpen bij dit soort vervelende dingen ... desalniettemin begrijp ik het gevoel dat je hebt wel, het is en blijft vervelend! Ik zou ook zo reageren hoor, maar zou er - ik refereerde uiteraard aan de zojuist aangeschafte GT3 te Warchau - wellicht wel om het grapje kunnen (glim)lachen ... cheer up!

24 maart 2009 15:46

Heb het als zéér vervelend ervaren dat zij bij me binnen zijn geweest :oops:

Kan wel heel stoer doen, maar dan lieg ik :wink:

En dat doen wij toch niet op dit Forum dacht ik zo :idea:

24 maart 2009 18:06

Wat een lef, Marcel. Sterkte met de afwikkeling.

24 maart 2009 20:11

@Marcel: sterkte ....

m'n vrouwke heeft de late, en dan beging ik aan m'n andere projectje (niet porsche....)
't zou wel eens kunnen dat ik nachtje doorwerk

24 maart 2009 22:44

Goedenavond! Al iemand in de kroeg? Nu ik er tóch weer ben ... even het licht aan doen? :lol: :wink:

24 maart 2009 22:50

:D Ha, schone Dame, ik begon je al te missen.....

Wat kan ik je aanbieden?
Ik neem zelf een biertje. Denk maar eens een witte :idea:

24 maart 2009 22:50

Je leeft gelukkig nog ;-) :ba:

24 maart 2009 22:51

Een witte. Helemaal goed! :mrgreen:

@ Maarten: je kent het verhaal van het onkruid ... :lol: :wink:

24 maart 2009 22:51

Eindelijk is ze er weer , kunnen we weer salsa gaan dansen :wink:

24 maart 2009 22:55

@richard

Ik ken amandus en weet dat hij het altijd positief bedoeld en daarnaast hoeft er van mij niets privé verteld te worden en ondertussen is het al opgelost!
Laatst bijgewerkt door ver boven de 200 op 24 maart 2009 22:56, in totaal 1 keer bewerkt.

24 maart 2009 22:56

+100
Gesloten onderwerp