11 sep 2006 13:11
11 sep 2006 13:12
11 sep 2006 13:21
Devils son schreef:...Zodra "we" weten waar Osamo rondhangt dan trekken we hem toch ook aan zijn oren?
Devils son schreef:Het is vrij simpel: zodra men iemand die zo betrokken was bij deze feiten heeft opgespoord, dan gaat er een leger journalisten achteraan. Het feit dat dat nu niet gebeurt zegt mij dat het niet om dezelfde persoon gaat.
11 sep 2006 13:38
Harley schreef: In Zembla werd een interview uitgezonden met een webmaster van een vrij groot weblog waar veel media uit citeert, hij verbaasde zich erover dat er niets werd gedaan met deze informatie. Daarna hebben zij(de weblog) de informatie aan de Kamer beschikbaar gesteld. Geinterviewde Kamerleden gaven aan de informatie niet belangwekkend te vinden...
11 sep 2006 13:41
11 sep 2006 13:45
11 sep 2006 13:54
Jeroen914 schreef:feit blijft dat de CIA, FBI, Secret Service, etc. globaal gezien de grootste terroristische organisaties zijn (..)
11 sep 2006 13:57
Jeroen914 schreef:feit blijft dat de CIA, FBI, Secret Service, etc. globaal gezien de grootste terroristische organisaties zijn die ook niet zullen terugschrikken om op eigen bodem slachtoffers te maken...
11 sep 2006 14:02
MCINTYRE: The Web sites often take statements out of context, such as this exchange from CNN in which I -- myself -- appear to be questioning whether a plane really hit the building: From my close-up inspection, there's no evidence of a plane having crashed anywhere near the Pentagon. In fact, I was answering a question based on a eyewitness account who thought the American Airlines plane landed short of the Pentagon. I was indicated there was no crash site near the pentagon only at the Pentagon
MCINTYRE AUDIO: The only site is the actual site of the building that's crashed in, quote 'the actual site of the building that's crashed in.'
MCINTYRE: In fact there were thousands of tiny pieces of the plane, and I personally photographed a piece of the fuselage and what appeared to be part of the cockpit.
11 sep 2006 14:04
Devils son schreef: (..)ik kan mij niet voorstellen dat het leed aldaar werkelijk minder was. Al was het maar omdat aldaar velen halve families (of complete...) verloren.
Ergens is het ook appels en peren...
11 sep 2006 14:07
Harley schreef:Volgens de complottheoristen weten "we" allang waar hij uithangt, mar zal hem nooit een strobreed in de weg worden gelegd door zijn banden met... juist ja.
Devils son schreef:....of er is een (al dan niet gewongen) mediastilte.
Daarna hebben zij(de weblog) de informatie aan de Kamer beschikbaar gesteld. Geinterviewde Kamerleden gaven aan de informatie niet belangwekkend te vinden...
ff voor de duidelijkheid, ik geef alleen aan wat ik gisteren in de docu's heb gezien, niet mijn privemening.
11 sep 2006 14:10
michael schreef:
Omdat de Nederlandse regering 1 van de grootste h*lmaten is van de V.S, daarom word er niets mee gedaan. The "war on terror" must go on, ook in Afghanistan.
11 sep 2006 14:16
ErikE schreef:
Opvallend vond ik verder de opmerking/constatering dat 'normaal' in de kluis van de TwinTowers voor honderden miljoenen ('billions' zelfs) aan goudstaven lag. Deze waren volgens het verhaal vlak voor de kaboom weggehaald en in zware trucks geladen, een eindje verderop geparkeerd?
Dus zelfs ... zou het jammer hebben gevonden als dit allemaal zou zijn weggesmolten.....
11 sep 2006 14:17
11 sep 2006 14:23
Devils son schreef:(...)maar heeft iedereen die trucks over het hoofd gezien?
11 sep 2006 14:25
patrick911 schreef:Stel China maakt zo'n aanslag mee en er worden een stokbrood en een albinopet in de puinhoop gevonden. Gaan wij dan meteen in een coalitie met de Chinezen Frankrijk bombarderen??
We namen wel met erg weinig bewijs genoegen en hebben qua Afghanistan en Irak erg weinig kritische vragen gesteld.
11 sep 2006 14:30
11 sep 2006 14:43
patrick911 schreef:Wat ik wel als feit aan deze discussie durf toe te voegen is dat de nederlands politici in kwestie (Bot, Balkenende, Donner, Remkes) weinig tot geen ruggegraat hebben (getoond).
Het voorbeeld wat een complot-aanhanger gebruikte in 'Zembla' gisteren vond ik wel terecht:
Stel China maakt zo'n aanslag mee en er worden een stokbrood en een albinopet in de puinhoop gevonden. Gaan wij dan meteen in een coalitie met de Chinezen Frankrijk bombarderen??
We namen wel met erg weinig bewijs genoegen en hebben qua Afghanistan en Irak erg weinig kritische vragen gesteld.
11 sep 2006 14:53
Devils son schreef:michael schreef:
Omdat de Nederlandse regering 1 van de grootste h*lmaten is van de V.S, daarom word er niets mee gedaan. The "war on terror" must go on, ook in Afghanistan.
De VS is een bondgenoot. Er zal best wel eens iets aan te merken zijn op dat land, maar als jij denkt een betere bondgenoot te vinden in bijvoorbeeld Iran...
11 sep 2006 14:58
In tegenstelling tot Frankrijk waren de regimes in Afghanistan en Irak niet bepaald netjes
11 sep 2006 15:04
michael schreef:
Door welk land ook alweer zijn deze regimes [en nog wel meer] jarenlang financieel gesteund en van wapens voorzien?
Devils son schreef:Kijk, dat er banden zijn klopt. Het is algemeen bekend dat Osama in zijn strijd in Afghanistan tegen de Sovjet Unie is geholpen door de VS (die hem van wapens heeft voorzien). Wordt ook niet ontkend.
11 sep 2006 15:08
Devils son schreef:In tegenstelling tot Frankrijk waren de regimes in Afghanistan en Irak niet bepaald netjes. De vergelijking gaat m.i. dus behoorlijk mank.
Devils son schreef:De officiële reden om de oorlog tegen Irak te beginnen is uiteindelijk verkeerd gebleken (er waren geen massavernietigingswapens). Maar dat Saddam Hoessein niet deugde was natuurlijk wel al lang duidelijk.
Devils son schreef:Overigens, dat de Taliban in Afghanistan steun gaf aan Osama staat niet echt ter discussie.
Devils son schreef:Ten aanzien van de Nederlandse politici: ik weet niet of je kan zeggen dat ze geen ruggegraat hebben getoond. Toen de oorlog tegen Irak begon vond ik dat indertijd helemaal niet zo'n slecht idee. Ik was niet voor, maar ook zeker niet tegen.
11 sep 2006 15:13
michael schreef:
Nederland is een "bondgenoot" zolang het maar naar de pijpen van de VS danst. Omdat Nederland zo'n "voorbeeldige partner" is, mocht de De Hoop Scheffer secretaris generaal worden, kadootje van de VS. Ik zie nog die beelden van het bezoek van JP aan Bush, manman wat een schertsvertoning.
11 sep 2006 15:15
Devils son schreef:Opvallend hoe moeilijk veel mensen het hebben om bepaalde zaken in een normaal perspectief te zien.
Als jij je meer thuis voelt bij totalitaire regimes moet je dat helemaal zelf weten. Persoonlijk denk ik dat je na een jaartje onderdrukt worden bereid bent om met een vlag van de VS rond te lopen en de voeten van Bush cs wil kussen om je vrijheid weer terug te krijgen.
11 sep 2006 15:27
Devils son schreef:Jeroen914 schreef:feit blijft dat de CIA, FBI, Secret Service, etc. globaal gezien de grootste terroristische organisaties zijn die ook niet zullen terugschrikken om op eigen bodem slachtoffers te maken...
Moet ik dit serieus nemen?