27 sep 2006 12:26
Marcel schreef:en aan John4s: ben het niet vaak erg oneens met je maar betreffende tuur, kluivert etc etc toch wel heel erg. Het zijn ook niet mijn persoonlijke favorieten betreffende personality, maar dat zij allen ons geweldige momenten van sportplezier hebben gegeven, allemaal uit dat kikkerlandje, en daardoor zeker hun verdiensten heben gehad staat buiten kijf. .....
Jeroen914 schreef:opgeruimd staat netjes
NEXT...
27 sep 2006 12:41
27 sep 2006 12:47
Denk ik ook.Jos moet van hem eens afscheid nemen.. zal hij van opknappen.(en zijn carriere voor wat er nog van overblijft ook)RS-R schreef:Dit is weer typisch een Rothergatteriaanse streek...
Over de rug van de toeschouwers een deal proberen te maken.
Had met deze gladjakker nooit in zee moeten gaan en gewoon bij Willie Weber moeten blijven, had ie nu nog in de F1 gezeten, bij en topteam....
27 sep 2006 13:09
27 sep 2006 13:29
27 sep 2006 13:30
27 sep 2006 13:40
RS-R schreef:Had met deze gladjakker nooit in zee moeten gaan
27 sep 2006 13:43
27 sep 2006 13:43
27 sep 2006 13:45
Jort schreef:
Dat er vaker gezeik is rondom salarissen is ook niet verwonderlijk als je zoals Jos jarenlang bij teams hebt gereden die elk dubbeltje moesten omdraaien om de boel op de rails te houden. Doe je dan iets niet goed? Ja, misschien rijd je bij de verkeerde teams, maar soms heb je niet veel keus.
27 sep 2006 15:08
In grote lijnen waren Jos Verstappen en A1 Team Nederland er al uit voor het komende A1GP seizoen maar gisteravond zijn Huub Rothengatter, Jan Lammers en Bruce Holmes, CEO van A1GP, er niet in geslaagd om tot een overeenkomst te komen.
Het grote breekpunt was een garantie die namens Jos Verstappen door Huub Rothengatter werd geëist. Huub's argument was: "we willen de 'hassle' (gedonder) van vorig jaar voorkomen". De vraag van Jan Lammers was: "Huub leg me eens uit, bedoel je met het feit dat Jos weer populair is een race heeft gewonnen en bijna 1 miljoen dollar op de bank heeft, gedonder of ' hassle'?" Hier kwam een ontwijkend antwoord op. Toen de vraag van Jan: " Huub wat doe je liever, weer een seizoen zoals vorig jaar, of niet rijden?". Huub antwoordde: "niet rijden". Duidelijke taal.
Ja, A1Team Nederland had achterstand met de betalingen en ja, alles is inmiddels wel betaald, bijna 1 miljoen dollar.
Nu eiste het kamp Verstappen een garantie van A1 Team Nederland en/of de A1GP Organisatie. Hierop vertelde Bruce Holmes dat het contract tussen Verstappen en A1 Team Nederland de garantie moest zijn en dat A1GP bereid was om mee te tekenen ofwel als organisatie garant te staan. Dit was niet voldoende voor Huub Rothengatter en ook een direct telefoongesprek van Bruce Holmes met Jos mocht niet baten.
Jos heeft veel voor A1GP gedaan en A1GP veel voor Jos, het totale gebrek aan waardering en vertrouwen van de kant van Rothengatter en Verstappen zorgde voor de breuk.
Jan Lammers:" Ik vind het echt verschrikkelijk jammer en ook waardeloos voor de fans van Jos maar we moeten eerlijk zijn, dit is ook Jos en als je een fan van Jos bent moet je ook een fan van Huub Rothengatter zijn. Vorig jaar heb ik als eerste Jos gebeld om hem in de auto te krijgen en daar hebben we allemaal veel plezier aan beleefd, maar ik heb ook enthousiasme en passie nodig, het gaat nu alleen maar over geld".
"Onze focus is nu gericht op het maximaal presteren voor het grote publiek we willen nog steeds als A1 Team Nederland goed presteren. Die moeilijke opdracht heeft nu reserve rijder Jeroen Bleekemolen maar we hebben het volste vertrouwen in Jeroen's capaciteiten. Het zou tenslotte niet de eerste keer zijn dat hij een race in Zandvoort wint".
"Het Circuit Park Zandvoort ligt er werkelijk prachtig bij en natuurlijk zullen we Jos gaan missen maar we verwachten toch op een prachtig spektakel!"
27 sep 2006 15:35
Marco schreef:dat A1GP bereid was om mee te tekenen ofwel als organisatie garant te staan. Dit was niet voldoende voor Huub Rothengatter en ook een direct telefoongesprek van Bruce Holmes met Jos mocht niet baten.
27 sep 2006 15:47
RS-R schreef:Ik ken Jos persoonlijk en vind hem een sympathiek,aardig en rustig persoon..
27 sep 2006 17:03
27 sep 2006 17:26
Jeroen914 schreef:Je moet morgen maar aan je baas vragen of je een bankgarantie kan krijgen voor je volgend jaarsalaris...
Ik wens je veel succes
27 sep 2006 18:25
27 sep 2006 18:27
27 sep 2006 18:47
27 sep 2006 19:47
27 sep 2006 19:53
27 sep 2006 20:17
27 sep 2006 20:33
27 sep 2006 20:36
Jort schreef:Er zijn ergere dingen in het leven dan het niet zien rijden van Jos Verstappen...
27 sep 2006 20:38