Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

08 dec 2006 17:34

Sjonnie schreef:Zonder meer laffe daad, gelukkig niet al teveel schade, en de dader vinden ze zeker.
Typisch dat het journaille wel de merknaam van de auto moet noemen zodat de goegemeente weer meer afkeuring kan vergaren tegen snelle auto's.
Tegenwoordig wordt in Nederland toch ook niet meer gezegd dat het een allochtoon of autochtoon was die een overval pleegde, ook de naam wordt angsvallig afgekort, waarom dan wel nog: een "Porsche" reed door? Toch niet omdat men denkt dat lezers die auto dan herkennen en dit aan de politie gaan doorgeven? De politie zou allang de dader hebben moeten kunnen pakken.

Misschien zo dan maar in de toekomst?

"De bestuurder reed naar verluidt in een P." :wink:

08 dec 2006 17:36

Gekocht bij P te L... :wink:

08 dec 2006 17:37

MS964 schreef:"De bestuurder reed naar verluidt in een P." :wink:

Arme Peugeotrijders. :mrgreen:

08 dec 2006 18:10

Niet veel meer aan toe te voegen....
Diep triest. :cry:. Afnemen die P

08 dec 2006 23:01

Ja heel vervelend allemaal, maar vind het onzin om te denken dat de porsche rijder hierdoor een slechte naam krijgt.

08 dec 2006 23:37

red devil schreef:.... onzin om te denken dat de porsche rijder hierdoor een slechte naam krijgt.

.... hebben ze (die dan) al :roll: :twisted: :wink:

09 dec 2006 11:42

Ben het volledig met Horn eens, deze vent (of vrouw natuurlijk.....) hebben ze volgens mij binnen 24 uur te pakken.....

10 dec 2006 23:31

EvR schreef:
maurice schreef:Mijns inziens moet de eigenaar van deze Porsche makkelijk te vinden zijn.

Denk ik ook, maar ik hoop liever dat ze de bestuurder vinden....

Daar zit nu net het probleem. Hoogst waarschijnlijk is de eigenaar ook de bestuurder maar dat zal dus bewezen moeten worden.

11 dec 2006 3:10

maurice schreef:Daar zit nu net het probleem. Hoogst waarschijnlijk is de eigenaar ook de bestuurder maar dat zal dus bewezen moeten worden.

Dat bewijs is iha niet zo heel moeilijk rond te krijgen...

11 dec 2006 23:51

horn schreef:Ik wil niet heel vervelend zijn, maar een zilverkleurige Porsche waarvan het kenteken met XL begint. Dat moet voor de politie toch een fluitje van een cent zijn? Op kenteken gezet juni '89 of december '98, of toen ingevoerd. Zoveel zullen er toch niet zijn? En dan even die adresjes langs en kijken wie er schade heeft.

Dat dacht ik ook vorig jaar toen een donkerblauwe BMW 318tds mij in de flank van mijn leasauto (Pfoeiii) raakte en ik met een voor de helft bekend kenteken aangifte deed. "Helaas kunnen wij de auto op basis van deze informatie niet opsporen"...... Ik dacht ook, geef mij even 5 minuten toegang tot de RDW database en ik heb'em. Kan blijkbaar niet of mag niet (privacy?... kans dat je toch de verkeerde pakt?)
Plaats een reactie